Hej!
har kollat lite på Fotpinnsatser, vilka är att rekommendera? är ute efter några prisvärda, men samtidigt skall det gå att få tag på reservdelar. vilka är dom stora tillverkarna?
De fotpinnesatser som jag nyligen utvärderade bland var Harris, Gilles och PP Tuning (det är lite av en djungel).
Harris uppfattade jag som de snyggaste och mest robusta, men det verkade vara tunt med återförsäljare i Sverige, dessutom är de dyra.
PP Tuning är nog ett av de bästa valen om man snabbt ska få tag i reservdelar eftersom Greven säljer dessa och brukar vara närvarande med sin stora trailer på bandagarna. Det är väl just då de har en tendens att gå sönder
Jag valde Gilles då jag gillade designen, priset var hyffsat i jämförelse med de övriga samt att det finns etablerade återförsäljare både i utlandet och i Sverige, samt att man slipper bängla med bromskontakten som ju många inte tänker på om man ska köra gata. Jag köpte mina från England på http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/187/12180