15 om jag kommer ihåg rätt
Nästan rätt, du glömde enheten ju!
15m*Kg (150NM).
Alltså 150 NM är rätt moment för bakre hjulaxeln. (M24).
För främre axeln är det 91NM (M14).
Allt enligt serviceboken för 2007-2008.
15 om jag kommer ihåg rätt
Fult? Knappast....
lite synd på julgransbelysningen bara
Vilket betyder att man ska byta Yaman mot en originalfärgad Ninja så både slipper man köpa ny gran varje år och hojen kommer till användning även vintertid...?
Tolkar det som att det var hur du menade.
Vilket betyder att man ska byta Yaman mot en originalfärgad Ninja så både slipper man köpa ny gran varje år och hojen kommer till användning även vintertid...?
Tolkar det som att det var hur du menade.
Seriöst? .........................hehe
eeh, okej....
en seriös fråga:
R1:an har hydraulisk koppling va ?
isf, vilka årsmodeller har 5/8" cylinder ?
och helst ett BROMShandtag som matchar R6 99-02
(skall byta ut org koplingscylindern på FZR:en och vill kunna köpa korta koppl/broms handtag, nuvarande bromshandtag/cylinder är identiskt med den på R6:an )
Vi är ju stenhårda gangbanging bikerboys/girls och vi säger ner med förlängda svingar färgmatchande kedjor guldeloxerade fotpinnar och lyse i fälgarna.
En ganska konstig parallell att dra, men ok.Den mytomspunne bajsmannen på Hultsfredsfestivalen stack ut och gick mot strömmen. Allt annorlunda är inte alltid gott.
Word! Även om jag tycker våra R-yammor är förbaskat vackra.Hjul som lyser på en sporthoj är helt enkelt vidrigt! På en maskin som är gjord med funktion som prio 1 är det viktigt för mig att man fortsätter att förbättra funktionen ( snabbare, starkare, lättare, bättre för föraren etc). På en customhoj byggd av någon showfirma i stil med Orange County Shoppers kan mycket vara coolt. Kanske till och med neonhjul på rätt hoj med rätt tema.
"Gangbanging"??? Tala för dig själv, tack!
Fast du kanske bara menade er med litrar...?
Det andra håller jag dock med om.
Även om jag tycker det är sunt att våga sticka ut och gå mot strömmen.
Vi har alla "dom flesta" gått den långa vägen som slutar på en liter. Vägen dit kan ibland ha svepande böjar, knixiga hårnålar, långa rakor, mitt mål lixom jehovas vill att alla ska till himeln är att alla till slut ska få smaka på litereffekt och först då bliva frälsta!
ps sett min R6a i mitt garage? riktigt go !
Vi är ju stenhårda gangbanging bikerboys/girls och vi säger ner med förlängda svingar färgmatchande kedjor guldeloxerade fotpinnar och lyse i fälgarna.
R1:an har inte hydraulisk koppling.
rackarns...
någon som på rak arm har koll på vilka yammor som ligger inne med hydraulisk koppling ??
Woohoo! Det där var fan spiken i kistan på hur "vi" ser på det!
Hur många här inne är det som har det nya eminenta spelet SBK X på PS3?
Det är i mina ögon helt vansinnigt bra och då är jag riktigt kräsen av mig och har spelat alla MC-spel värda namnet på marknaden sedan urminnes tider.
Tänkte vi kunde starta upp en "R1/R6-tråden-serie" och lira under hösten och vintern
Tänkte även slänga ut en allmän tråd på forumet om spelet och se om vi kan få till en Sporthoj.com trophy.
Länk till officiella hemsidan: http://www.sbkthegame.com/EN-us/
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |