Okej, jag förstår! Var kan man handla ett sådant då? Alla jag hittat ser ut som Biltemas som jag länkade innan, det vill säga dem handlare i Sverige jag kollat ganska snabbt.
Är själva bytet enkelt sen? Ska kablarna knippsas av från gamla relät eller bara dra ut och in i den du länka?
EDIT: Hittade några på eBay men med frakt och allt så landar det på runt 350kr,, känns väldigt mycket därför jag undrar..
www.mascotmotor.se tala med albin om ditt ärende så skickar han en till dig för 220kr tror jag...
Ingen som har några goda råd?Har ju säkert avhandlats tusen gånger i tråden, aber doch. Tänkte dreva om hojen för att få den lite sköjigare. Jättetoppfart kan jag vara utan.
Har idag 16 fram och 43 bak, och tänkte byta till 15 fram och 44 bak. Bra eller mindre bra?
Ingen som har några goda råd?
tjena
tänkte höra om de är nå folk här som använt sig av kraschpuck för kopplings korgen till en gammal -99?
Sätt att en del har det, men fattar inte hur de sitter? drar nya gäng till genomgående svingbulten eller hur fan gör ni?
Några tips om man skall tillverka själv? lr något till vettigt pris?
OK, tack för input.Att bara gå upp en kugg bak ser jag som ganska menlöst.
Går du upp 3 kugg bak så kan det liknas vis en kugg ner fram.
tjena någon som har bytt handtag på en R1 08a..har hittat ett par nya handtag hos nilssons mc jag vill köpa, men hur får man bort dom gamla. Dom måste väl sitta stenhårt..
Någon som vet ifall gashandtaget skall ha lite spel åt sidan? Är det normalt? Tycker själv det är smått irriterande att den har några millimeters spel åt sidan.
någon som vet om det finns pirat delar till kedje styrning för r1 -99?
1100 spänn för en 15cm plast bit va ganska dyrt, brukar ju ligga runt 300 spänn annars.
4XV-22151-00-00 är yamaha´s art nummer på den om det är till hjälp.
tjena någon som har bytt handtag på en R1 08a..har hittat ett par nya handtag hos nilssons mc jag vill köpa, men hur får man bort dom gamla. Dom måste väl sitta stenhårt..
Du kan även använda kedjerengöring/teknisk bensin om du vill behålla dom, funkar kanon även när du ska montera de nya.
var hitta man sånna här till r6-01 kan bara hitta till nyare modeller på ebay.
täckplattor för backspeglar.
Jag har ett par liggandes fast helsvarta. köpte fel när jag skulle köpa till min r6-06. dom jag köpte var till r1 0ch r6 äldre modeller
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|