Per Fireblade
Ny medlem
Är det nån som har nåra bra styling tips till R1 03a? gärna lite bilder va ni har grejjat mä...
obruT skrev:en gissning..
Oljan i oljekylaren stannarkvar.
Tror nog inte du behöver leta, för du kommer inte hitta nån.Mr Helmut skrev:jaså, vart sitter den kylaren då?
ojdå....Hitecfrollo skrev:Tror nog inte du behöver leta, för du kommer inte hitta nån.
Per Fireblade skrev:Är det nån som har nåra bra styling tips till R1 03a? gärna lite bilder va ni har grejjat mä...
Här behövs inte be om ursäkt, Jag har lika ofta fel som rättobruT skrev:ojdå....
det är altså inte nåt som likar lösningen på en R1:a....!!!
har kollat http://www.yamaha-motor.com/sport/service/viewmanuals/viewmanuals.aspx?ls=sport
ont om utrymme så jag ids INTE ladda hem och kolla hur det ser ut på en R6:a...
förlåt om jag har kommit med felaktigheter...
MestHemlig skrev:suck. mitt jävla "ROMBO Exhaust" slipon låter som min farsas BMW model jävligt gammal... låter ungefär som att den är batteridriven. sura pengar att behöva att lägga ut på ett nytt slipon.
märkligt. tyckte den lär bra när jag hämtade hojjen men.. man va väll lite insnöad i att den såg så fräch ut :
FZ1 skrev:Är det bara hög ljudvolym man är ute efter är väl rakt rör enklast. Om det är nödvändigt med en burk öppnar man gaveln, tar ut all dämpull, sätter tillbaka gaveln, hej o hå med farbror frej så har man en högljudd grej.
Vet att det funkar sk*t bra, sysslade med sån't däringa i moppeåldern
MestHemlig skrev:suck. mitt jävla "ROMBO Exhaust" slipon låter som min farsas BMW model jävligt gammal... låter ungefär som att den är batteridriven. sura pengar att behöva att lägga ut på ett nytt slipon.
märkligt. tyckte den lär bra när jag hämtade hojjen men.. man va väll lite insnöad i att den såg så fräch ut :
sm625 skrev:Fick hem min r1 05a idag! Skitig som satan efter 70 mil på ett flak!!
sm625 skrev:Detta blir min 5e R1a
Canoli skrev:Cool bil du har i garaget, är det en Cossie? Original?
/C
sm625 skrev:
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024