R1 och R6-tråden!

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Finns det ngn überwebsida där man köpa oljefilter, luftfilter, lameller, trim-trim och allsköns drev och vad mer du kan hitta på till R6?

Typ ngt sånthär eller sånhäringa fast ett mer komplett utbud (one webpage fix all).
 

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
ingen
suck. mitt jävla "ROMBO Exhaust" slipon låter som min farsas BMW model jävligt gammal... låter ungefär som att den är batteridriven. sura pengar att behöva att lägga ut på ett nytt slipon. :huvet :huvet :huvet

märkligt. tyckte den lär bra när jag hämtade hojjen men.. man va väll lite insnöad i att den såg så fräch ut : :tummenupp
 

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
MestHemlig skrev:
suck. mitt jävla "ROMBO Exhaust" slipon låter som min farsas BMW model jävligt gammal... låter ungefär som att den är batteridriven. sura pengar att behöva att lägga ut på ett nytt slipon. :huvet :huvet :huvet

märkligt. tyckte den lär bra när jag hämtade hojjen men.. man va väll lite insnöad i att den såg så fräch ut : :tummenupp

släng på originalet o jämför; låter originalet bättre så vet du att Rombodämpen ska väck fortare än en avlöning
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Är det bara hög ljudvolym man är ute efter är väl rakt rör enklast. Om det är nödvändigt med en burk öppnar man gaveln, tar ut all dämpull, sätter tillbaka gaveln, hej o hå med farbror frej så har man en högljudd grej.

Vet att det funkar sk*t bra, sysslade med sån't däringa i moppeåldern :yoparty
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
FZ1 skrev:
Är det bara hög ljudvolym man är ute efter är väl rakt rör enklast. Om det är nödvändigt med en burk öppnar man gaveln, tar ut all dämpull, sätter tillbaka gaveln, hej o hå med farbror frej så har man en högljudd grej.

Vet att det funkar sk*t bra, sysslade med sån't däringa i moppeåldern :yoparty

MestHemlig skrev:
suck. mitt jävla "ROMBO Exhaust" slipon låter som min farsas BMW model jävligt gammal... låter ungefär som att den är batteridriven. sura pengar att behöva att lägga ut på ett nytt slipon. :huvet :huvet :huvet

märkligt. tyckte den lär bra när jag hämtade hojjen men.. man va väll lite insnöad i att den såg så fräch ut : :tummenupp



Alternativet är ju att korta dämparen, samt packa om den.
det gjorde jag iaf, blev skitfräckt.

kolla in bilderna i min tråd nedan
 

sm625

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2003
Ort
Växjö
Hoj
KTM 950 SM
Fick hem min r1 05a idag! Skitig som satan efter 70 mil på ett flak!!

C000003.jpg
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Nån som kan rekomendera mig ett par vettiga backspeglar till en R6 -00, Dom var MIA när jag köpte hojen...
 

Henken

Guest
Är det nån som kör med kraschpuckar på sin & har bild på det?
Jag har tråkigt & är nyfiken... :tungan
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top