Jag tänkte höra med er om ni har lite koll på cirkapriser.
Det jag undrar över är vad bromsbackar bak och en 3000milaservice på R1 -99 kostar mellan tummen och pekfingret.
Tja!
Behöver R6 dekalerna som ska sitta bak på hojen. årsmod 99.
ngn som vet vart man kan få tag på dom eller om ngn har måtten så man kan special beställa?
Hej på Er.
Någon som vet var man kan hitta "kolfiber"-skydd till styrkronan på en R1 2001
Alltså där nycklarna brukar ligga och repa vid tändningslåset.
Mvh. Marcus
Prova och beställ från thorsells reklam i skövde de gjorde jag blev bra dom har rätt design på texten i sina datorer bara färgen som kan va fel...jag tog svarta på min silvriga..
Någon som vet färgkoden till R1 -03 (silver)???
Wikipedia har givetvis fel!Kanske det har blivit en felskrivning i våran wiki eller har de fel?
Mmmm....ren & skär porr
Nu står äntligen R1:an i garaget, ingen e lyckligare än mig...
Det var absolut inte meningen att låta anklagande om jag gjorde det, ville bara höra hur det låg till.
Så ventiljustering bör ha gjorts på en -99a som gått ~3200 mil om man räknar till månadsintervallerna?
Om detta inte har gjorts, bör man rygga och välja något annat objekt isåfall?
X-up du som verkar vara rätt rutinerad och kunnig, hur lång tid tror du jag får räkna med att det tar att byta systemet ungefär? Ska skruva i helgen och vill försöka planera lite... är nybörjare so you know!
Nu börjar "mekhörnan" fyllas ut, tar upp ca halva vardagsrummet nu. Men fixningen är på god väg.
klotad R1 -05a som jag kom över för en billig peng som jag bestämde mig för att fixa till. I princip alla delar har kommit hem eller är på väg. Så snart kan man börja det roliga arbetet med att pula ihop alltihopa igen
Varför skulle ventilerna behöva justeras om nu hojen endast står i 42 månader? Är ventilsätena gjora i delrin?
Nu står äntligen R1:an i garaget, ingen e lyckligare än mig...
Nu börjar "mekhörnan" fyllas ut, tar upp ca halva vardagsrummet nu. Men fixningen är på god väg.
klotad R1 -05a som jag kom över för en billig peng som jag bestämde mig för att fixa till. I princip alla delar har kommit hem eller är på väg. Så snart kan man börja det roliga arbetet med att pula ihop alltihopa igen
Kul! Ska du återställa den till orginalskick eller sätta egen prägel på den?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|