Dark_Messenger
Guest
Kolla kylvattennivån, samma lampa lyser om nivån är låg.
Va. Lyser oljelampan om kylvätskebehållaren är tom?
Kolla kylvattennivån, samma lampa lyser om nivån är låg.
Va. Lyser oljelampan om kylvätskebehållaren är tom?
Tackar!Här kan du läsa själv, kolla lite bilder mm
2003:http://www.yamaha-motor.se/rseries10/yzf-r1/2003.jsp
2004:http://www.yamaha-motor.se/rseries10/yzf-r1/2004.jsp
Måste tyvärr hålla med här, speciellt med tanke på att -07 var en stor uppdatering. Vore bättre/enklare (enligt mig) att köpa en helt ny hoj om man ändå ska plöja ner +100 lakan i en hoj som är så pass ny. Tyvärr gäller - enligt mig iaf - samma regel för MC som för bilar, dvs att den sekunden du sätter dig på hojen/i bilen och gasar ut från handlaren så har du tappat 30-50 laxar i värde, beroende på ursprungspris då. Lägg på 2 år och 750 mil på det så ...Grymt fräsch bajk men alldeles för dyr if you ask me. Dessutom använd köp o sälj, det är väl det den finns för?
Någon här som vet om öhlins bak dämpare ttx36 till r6 08a passar r6 06/07 slaget och måtten ska vara samma men behållaren sitta i en annan vinkel
tacksam för svar
Tänkte bara slänga upp min annons här om de e någon som e intresserad av min svarta r1:a http://www.blocket.se/vi/16690217.htm
Fuckin hell, nu har jag övat, och övat, och övat men får faan ingen känsla för det här med wheelies.
På ettan:
- snabbt av/påslag runt 9-10000 varv. Kommer upp snabbt men känns jävligt obehagligt. Har varit nära rundvarv 2 gånger men får ingen jämnhet.
På tvåan:
- kopplar upp runt 9-10000 varv. Kommer lungt och skönt men har snart varvat ur den växeln utan att nått den höjd jag vill ha.
Både på ettan och tvåan blir det lite ryckigt, full gas till den kommer upp sen blir jag skraj och släpper för mycket och sen försöker gasa igen men då är det för sent. Ska försöka hålla jämn gas nästa gång.
Frågan till alla er R6 ägare nu, behöver ni upp på sånna höga varv? Koppla upp den under 9000 varv på tvåan går inte över huvudtaget. Och huvudfrågan, hur faan vågar ni koppla upp på ettan?!?! Känns som man ska slå runt på en tiondels sekund.
Tips? Har haft en del sköna lyft på kanske 30-40 cm men vill högre och dom gånger jag varit uppe 1 meter med framhjulet så skiter jag ju faan på mig. Vill ogärna skylla på hojen så jag måste få kläm på skiten. Har ju testat ett antal gånger under 1 månads tid nu.
/Tack
Tjena, jag är på gång att köpa mig en R6:a. Men jag hittar fan ingen info nånstans. När kom det insprutning på R6:an?
2003 kom det
Hej.
Skruvar på hojen och dom här två vajrarna som öppnar nån trottel i avgassystemet blir ju över när jag byter helsystem, hur har ni som bytt
gjort med dom? Ska jag följa dom upp till servot som styr dom och koppla ur dom där?
issue
Det är Exup-ventilen som reglerar avgasflödet. Lossa den & ställ den i fullt öppet läge. Hojen kommer att gå lite ojämt i lägre hastighet men normalt vid pådrag.
Men jag kommer ju tabort det gamla systemet. Och som jag fattat det finns det ingen sån funktion på det nya jag får måndag/tisdag!
Men jag kommer ju tabort det gamla systemet. Och som jag fattat det finns det ingen sån funktion på det nya jag får måndag/tisdag!
Fuckin hell, nu har jag övat, och övat, och övat men får faan ingen känsla för det här med wheelies.
/Tack
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |