Darth Väder
Irregular firing (dis)order
Kolla Länsförsäkringar i Uddevalla också, de var billigare än if för mig iaf. Det är dock 24+ försäkringen, basförsäkringen var ju bra mycket dyrare.
/D
/D
Efter en klotning är jag i stooort behov av ny lykta, lyktkåpa höger sidokåpa och ev magkåpa. Även skyddet till kopplingskorgen till Yam R1 -01. eller tips på var jag kan hitta det...
Ja den kommer du garanterat att trivas bra på
Det blev ingen R1... Det blev en sprillans cbr 600 rr istället. Eller ja, en sprillans 08... Den var inte monterad än, det skulle dom fixa till veckan. Sorry att jag överger yamaha-träsket, men jag kommer säkert tillbaks
Någon som vet med sig att en försäljning av en 240 (R1) är på gång inom en månad eller två?
Jag söker iallafall en R1 '98, '99, '00 eller kanske '01 om priset är rätt. Blå. Fint skick, inget hemmalackat lik eller touringsänke som gått 7kmil.
Gärna original, men det spelar ingen större roll.
Prisidé; max 45kkr. Köpes i juli månad då jag flyttat hem till Sverige igen.
O jag som gillade dig hinkas.... jag känner mig.............................smutsig
Tack! Men jag vill inte ha nån R6 igen.Nej men jag har en 01:ans R6 till salu som du kan få för 45 000:-
En blå som ligger på blocket i västmanland för 49 000:-
Harrgen skrev:Räknas en 98a som en av de äldre?
Ja det borde den göra, eftersom 98 va den första årsmodellen av R1
Angående vobbel så kan jag bara tala för dom hojar jag har ägt (r6 -01, R1 -02) och ingen av dom har vobblat i hög fart.
Tack för det...
det är en 98a
4k mil
verkar fräsh i lager osv
38k verkar det vettigt?
Tjo!
Är det nån här som bytt topp lr haft av toppen på en R1 utan att ta ur motorn? Funderar på om det är möjligt lr omöjligt.. Nån som vet? X-up?
Är det nått speciellt man behöver tänka på, dela med er av era misstag
(jag ska byta topp på min)
har lite strul med mitt förhöjda kåpglas på r1an 06 från hotbodies passformen är i mitt tycke lite konstig sitter inte som originalen klistrad längmed kanterna (glaset o kåpen) utan där varje skruv är trycker den ihop men sedan där emmelan är det en glipa på några millimeter då glaset inte är urgröpt så som originalet nån med erfarenhet eller kunskap i frågan
Har en -99:a utan styrdämp.
Märker inte av vobbel eller liknande vid vanlig gatkörning.Går så fint så..
Som sagt finns ju att köpa till om man märker av problem.
R1 -05, köpte nytt dubbelbubbel o tänkte smacka på det till helgen. Sen innan jag drog till jobbet idag, tittade jag lite på hojen så jag vet ungefär hur jag ska göra imorgon. Men sen blev jag konfunderad Det sitter sex st skruvar om jag inte är helt fel ute, tre på vardera sida? O de fyra översta sitter ju lätt till, men de två innersta då, hur fan kommer jag åt dem utan att plocka bort hela mätarhuset mm???
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|