när introduceras nya r6?
Oktober/november.....om det blir någon uppdatering utöver färgschema återstår att se.
när introduceras nya r6?
Min började låta illa efter 130mil Fick vev inslipad och nya överdim lager på garantin (stod 8 månader på verkstad). Hörde mig för lite och det verkar vara rätt många som råkat ut för det tyvärr.
Har nu följt Yamahas rekomendationer om att alltid ha max olja i + lite till och den har gått 600mil bana hittils efter renov och funkar klockrent.
Att Yamaha inte kallat tillbaka hojarna och bytt motorer kan man ju tycka är lite dålig stil eller åtmindstone gått ut med brev till ägarna att oljenivån ska vara en annan mot vad mätglaset visar för att skiten inte ska rasa
Oktober/november.....om det blir någon uppdatering utöver färgschema återstår att se.
Skulle vilja ha lite feedback på R1-09 från dom som kört den denna säsongen är ni nöjda med hojjen?
vad är bra och vad är anus?
Har nu tänkt köpa en r6a, men jag har en liten fundering. En del skriver YZF och en del inte. Vad är det för skillnad mellan YZF R6 och R6?
Tacksam för svar.
Ingen, det är samma modell
Vill du köpa en -00 i makalöst bra skick så kan du övertala mig.
Går i tankarna på att sälja av den, men har inte riktigt övertygat mig själv...än
1 ägare & ca 2000 ärliga & fullservade mil.
Har ingen annons ute på den...men det kanske kommer när jag väl bestämt mig.
Tack för svaret, och tack för erbjudandet men jag ska köpa en lite nyare årsmodell, ev. beställa en ny om ekonimin räcker till.
Edit: Darth...1000mil?? Trodde du köpt hojen för att köra,inte sova bort sommaren *suck* släpp sargen nu å kom in i matchen,du ligger efter
Som folk skrev tidigare i tråden så rasade ju 07orna rätt friskt, be nån kunnig lyssna på hojen innan du kör mer!Hej, min Yamaha R1 2007 har ett tickande ljud som försvinner runt 4-5000 varv
Hur är det med kopplingskåpan och dess utbytbarhet? Till vilka årsmodeller passar samma kopplingskåpa?
'98-'01?
Har sett ett gäng på Ebay från '02-'03, funkar det till min nolletta?
Tack för hilfe!
lät en Yamaha Verkstad lyssna på det och de kunde inte säga vad det var.... ingen visste säkert.... Det är tydligen inte värt att riva hela motorn för det finns ingen garanti att man kan rätta till/ hitta ljudet!
Går det inte att ändra mellan celsius och farenheit på R6-06?
Har sökt på foumet och i manualen. Jag har även testat alla kombinationer av knapptryckningar jag kunde komma på...
Tips?
Jo det ska gå, tror man ska hålla in en av knapparna en viss tid för att byta mellan °C & F.
Hur allvarligt är motorfelet (trånga oljekanaler) på R1 -07 egentligen?
Finns det någon statistik på hur många hojar som pajjat och fått det fixat på garantin?
Jag tänkte köpa en 07:a men jag är inte sugen på ett motorras. :nojjig
Tackar!98-01 bör passa, tror det tom är samma artikelnummer på dem. 02-03 är en helt annan motor, tror inte den passar.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|