Kompletterade nyss upp min Yamaha R-garderob med en R6'a 2006! Varför har jag inte kört en sån innan? Jag tycker att min R1 -08 är lättkörd och lyder minsta vink i svängarna, men R6'an... är strået vassare. Dock givetvis inte lika pigg på låga varv. Me like!
Btw, någon som har en skylthållare (orginal eller mini) liggandes? Eller tips på vart jag kan hitta en för en billig peng?
Ja har samma problem som dig, och ja har full system akrapovic och felkod 18 lös ändå... om du kmr fram till nåt så säg till
o märker du att du förlorar effekt så är du inte heller dålig för det märkte jag inte på min när jag gjorde det =) DO IT !
japp precis så dra åt dom yttre muttrarna så den innre inte ändrar sin inställning vid ev återmontage. På min så behövde jag inte ställa ventilen manuellt den ställde sig själv i öppet läge om jag minns rätt.... Nu är det ju bara att prova med servomotorn inkopplad och se om lampan håller sig släckt ! Men är det nått är du välkommen hit på kaffe o fix när som ändå =)
var hämta du din? ja tror r1:ans skylthållare passar till r6 med.
Kompletterade nyss upp min Yamaha R-garderob med en R6'a 2006! Varför har jag inte kört en sån innan? Jag tycker att min R1 -08 är lättkörd och lyder minsta vink i svängarna, men R6'an... är strået vassare. Dock givetvis inte lika pigg på låga varv. Me like!
Btw, någon som har en skylthållare (orginal eller mini) liggandes? Eller tips på vart jag kan hitta en för en billig peng?
Biltemas skylthållare för 99:- lite kapning i den samt ett par små vinkeljärn som du lackar.
Biltemas skylthållare för 99:- lite kapning i den samt ett par små vinkeljärn som du lackar.
Smart, ska prova med orginalen som jag har till Rettan. Jag hämtade den hos en polare som sålde den, fanns aldrig på annons.
Nja, inte utan modifikation. Men jag funderar på att köpa en från eBay för småslantar.
Hur ska EXUP ventilen stå i neutralt läge (R1-05)?
tycker det är lite klent bottenvrid i R1an
eller så börjar man bli förstörd
Stängd. Klent bottenvrid? Mellanregister kan jag förstå men bottenvridet?
Köp PCIII, K&N-filter, helsystem, rensad katalysator & en timing ignition plate samt tunnare topp-packning så ska du få se på grejor!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|