Steffo K
3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Jag hade också missat att det var R6 det handlade om. Ber om ursäkt!
Sorry! Jag hade bara R1 i skallen...R6.....har haft 05, har 08, 09, 10...tror jag vet åren de bytte modell hyfsat väl, åtminstone de jag ägt och äger...
Såg en kommentar nånstans som sade att nästa år kan man inte köpa ny R1 för gatbruk.
Känns lite sorligt om det stämmer och i så fall går den samma öde till möte som R6 har gjort.
Nån som vet nåt?
Fast R1 är euro 5 godkänd sen nåt år tebax så för den sakens skull behöver den inte utgåLäste samma om gsxr 1000, avgaskraven ?
R1:an är som sagt euro5 godkänd, men det är inte gixxern. Skulle egentligen inte ha fått säljas nya nu, men suzuki har fått ett undantag och får rensa ut lagret av osålda fram till december 2022.Suzuki GSX-R1000: Gone from Europe after 2022?
Without changes to meet the current Euro 5 emissions rules Suzuki’s GSX-R1000 can no longer be sold in Europe or the UK in after the end of 2022 – and we’re hearing that those changes aren’t going to be made in time to meet that deadline.www.bennetts.co.uk
Hej... kolla du om du kan lokalisera och ring 1 Kenneth Ekwall i Nyköping, han samlande på POLKA Yamaha och hade overkligt många av alla möjliga modeller.Sökes: R1 för fotografering (senare i vår), helst i Stockholmsområdet
Först och främst söker jag en gammal "polka" och en nyare i jubileumsfärgerna (vit/röd med "speedblocks"). Gärna så original som möjligt, slip-on får väl anses standard men iaf inte sönderstylade. Antingen var för sig eller tillsammans om det går att sy ihop. Det skulle iofs vara kul att få med en vit/röd RD500 också men det lär ju inte bli lätt att hitta.
Jag har några bildidéer och platser för dessa i närheten av varandra. Mitt förslag är att vi träffas eller hörs av via telefon vid ett tillfälle och diskuterar genomförandet, kanske har ni bildidéer eller förslag på platser och ett annat tillfälle för själva fotograferingen. Beräknad tidsåtgång för fotograferingen är ca 3 timmar.
Eftersom det här är min hobby utgår ersättning i form av digitala kopior av de bilder som blir keepers. Möjligen kan jag bistå med en eller ett par printar i upp till A2.
Edit: såg att det inte var så lätt att hitta URL:en i profilen så jag länkar direkt till lite grejer jag gjort tidigare. https://mofoto.se/galleries/fordon/index.html
Hej... kolla du om du kan lokalisera och ring 1 Kenneth Ekwall i Nyköping, han samlande på POLKA Yamaha och hade overkligt många av alla möjliga modeller.
Jag sålde min fabriksnya -09 polka R6 kåpor till honom som han skulle ha i reserv.. typ View attachment 481072
Jag har en men den är inte i Stockholmsområdet.Sökes: R1 för fotografering (senare i vår), helst i Stockholmsområdet
Först och främst söker jag en gammal "polka" och en nyare i jubileumsfärgerna (vit/röd med "speedblocks"). Gärna så original som möjligt, slip-on får väl anses standard men iaf inte sönderstylade. Antingen var för sig eller tillsammans om det går att sy ihop. Det skulle iofs vara kul att få med en vit/röd RD500 också men det lär ju inte bli lätt att hitta.
Jag har några bildidéer och platser för dessa i närheten av varandra. Mitt förslag är att vi träffas eller hörs av via telefon vid ett tillfälle och diskuterar genomförandet, kanske har ni bildidéer eller förslag på platser och ett annat tillfälle för själva fotograferingen. Beräknad tidsåtgång för fotograferingen är ca 3 timmar.
Eftersom det här är min hobby utgår ersättning i form av digitala kopior av de bilder som blir keepers. Möjligen kan jag bistå med en eller ett par printar i upp till A2.
Edit: såg att det inte var så lätt att hitta URL:en i profilen så jag länkar direkt till lite grejer jag gjort tidigare. https://mofoto.se/galleries/fordon/index.html
Lidköping kanske är lite väl långt bort är jag rädd :-(Jag har en men den är inte i Stockholmsområdet.
Hur kunde du sälja - den är ju stekhet! Vilket nummer hade den?Ett tag sen den var min nu men minns att jag gillade lacken på den och lät fint gjorde den också.
View attachment 481167
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |