laidback
En fin avföring är bästa huvudkudden!
- Gick med
- 19 Dec 2010
- Hoj
- En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Ja, en del av dem. Då, 2016...Är det din samling detta?
View attachment 481231
Ja, en del av dem. Då, 2016...Är det din samling detta?
View attachment 481231
Åh, mina fem sportisar är R6or. Kanske inte lätt att se skillnad, särskilt inte på 2012 R1 och R6 med Anniversary-lacken. Ljuddämparna är den största direkt synbara skillnaden. Bild från Mässan i Göteborg 2012:Grymt snygga Rettor, förstår att folk håller i dom, dyker aldrig upp på blocket. Polkan alltså.
Årsmodell på denna?
View attachment 481232
Ahhaa, trodde helt klart det var en R1'a. Spelar ingen roll, skitsnygg oavsett. Jag paxar den om du ska sälja Blocket länken !! Jag har bevakning på blocket på R1, har inte dykt upp där, måste vara något fel. Så sitter jag här o brölar om att inga polkor säljs.Tack för tipset, den ska jag kolla upp.Åh, mina fem sportisar är R6or. Kanske inte lätt att se skillnad, särskilt inte på 2012 R1 och R6 med Anniversary-lacken. Ljuddämparna är den största direkt synbara skillnaden. Bild från Mässan i Göteborg 2012:
View attachment 481244
Min 12a har bara gått 498 mil och är såklart helt skavankfri och det vore ju fränt att skaffa en storebrorsa: https://www.blocket.se/annons/stockholm/yamaha_r1/106787055
Tyvärr är dock priset utom räckhåll för mig.
Ahhaa, trodde helt klart det var en R1'a. Spelar ingen roll, skitsnygg oavsett. Jag paxar den om du ska sälja Blocket länken !! Jag har bevakning på blocket på R1, har inte dykt upp där, måste vara något fel. Så sitter jag här o brölar om att inga polkor säljs.Tack för tipset, den ska jag kolla upp.
Edit. Min blocketsökning var på yamaha yzf r1, trodde de skulle plocka alla r1-or. Nu hitta jag 2 polkor när yzf plockas bort i sökning. Man lär så länge man lever ( hoppas jag ),
Minns inte, bytte in den mot den här. Får trösta mig med att begpriset har fortfarande inte kommit upp i nypriset. Har för mig jag gav ca 160 för den ny sommaren 2013Hur kunde du sälja - den är ju stekhet! Vilket nummer hade den?
Ligger det nån exklusivitet i att den lacken endast fanns i 1500 ex? Jag som har R6 258 vill i alla fall gärna tro det.
33 år, västgötaschlätta, R1 polka -98, 2325:-/år halvförsäkring hos if.Någon annan i ålder runt 30 och boende lantligt som kan rekommendera ett bra försäkringsbolag för en -99 R1?
Bild för uppmärksamhet.
View attachment 481250
Är det Nyköping, så är det nära Metropolen Oxd,?-22:a, trevligt! / en hälsning från kusten?Åh, mina fem sportisar är R6or. Kanske inte lätt att se skillnad, särskilt inte på 2012 R1 och R6 med Anniversary-lacken. Ljuddämparna är den största direkt synbara skillnaden. Bild från Mässan i Göteborg 2012:
View attachment 481244
Min 12a har bara gått 498 mil och är såklart helt skavankfri och det vore ju fränt att skaffa en storebrorsa: https://www.blocket.se/annons/stockholm/yamaha_r1/106787055
Tyvärr är dock priset utom räckhåll för mig.
Tack så mycket för tipset, ska kolla hos dem!33 år, västgötaschlätta, R1 polka -98, 2325:-/år halvförsäkring hos if.
Haha ja, den randen var så pinsamt bred att den enkelt kan förklaras av ett nyss omlagt däck! De riktigt svåra fallen är de där 15-millimeters ränderna som en del harvar runt med på bandagarna. Syns ofta i kombination med oskrapade puckar!
Haha ja, den randen var så pinsamt bred att den enkelt kan förklaras av ett nyss omlagt däck! De riktigt svåra fallen är de där 15-millimeters ränderna som en del harvar runt med på bandagarna. Syns ofta i kombination med oskrapade puckar!
Du är inte ensam.. Samma här, vi kör för det för att det är roligt ?Mina puckar är oskrapade! ?
Ingen här lärt mig hur man gör. . . . . ?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |