hej
så tråkigt när du inte lägger in nåra kort och man har något bra att läsa här
mvh peterpain
Jasså du är en av dom trogna läsarna här på tråden, kul att det är någon som saknar en
Jobbade till kl 14.30 i lördags på möbelaffären och söndagen skulle det skruvas hejvilt, men vad händer då, jo våran ena hund sticker iväg till skogs kl 13.00 och vi hittar honom inte föräns i dag kl 13.00 trots att jag var ledig och skruvade i går så var man ju inte direkt så konsentrerad på det man gjorde och bra jävla trött efter allt letande på söndagen, tur man slapp leta hela måndagen med, det ordnade frun och halva släkten, får skaffa pejl utrustning på Rymmar Hasse (hunden)
Nog om det erländet.....
Det som har blivit gjort sedan sist är en hasplåt, där det ska fästas upp catch tank och oljepump
Attans vad catch tanken hamnade lågt, men det får gå, får hålla lite koll på markfrigången och spänna fjädrarna lite fram kanske.....
Har även fått special slangen till matningen av olja till turbon, blev grymt bra med en stor banjo anslutning direkt i motorn och en liten in i turbon, teflon och stålomspunnet ska de visst vara
Grymt stort tack till Slangservice i Uppsala för den snabba och goda servicen, kan varmt rekomendera att åka dit om ni behöver slang, kopplingar klämmor, silikonslangar mm.
Elen börjar också bli färdig, men det tar vi i morgon
I kväll har jag varit och levererat isdäck och topplock distans till en kille som bygger en Gasgas Quad med en R1 Turbo motor
Hoppas han hinner färdigt till Orsa, hoppas framförallt att jag hinner färdigt.....