Jonte VSB R-T skrev:R6:an är bra mycket ballare, och det vill du väl va?
Rasorblade skrev:Köp en fireblade istället!!!
synka förgasarna,, killen du frågar kör insprut... =)NIbbe skrev:När jag köpte min hojj (r6 01) så märke jag att den hackar lite på 1 & 2:an vid låga varv och går lätt bort om man gasar till lite men är de samma sak på din 04 ? Jag ska skicka in den på service men undrar om du har nått råd om de fínns nått man kan göra själv ?
Swedie skrev:Vanliga fel är de som alltid gäller.
Olja, drev och kedja, rost (ja, börjar nog förekomma på äldre hojar), och hur motorn går. Går den som en skördetröska kan du skippa köpet. Tickar det är det oftast okej.
R6 är nog en skvätt mer racing i sittpositionen medans CBR'en har högre monterat styre och lite mindre framhäng.
MostWanted skrev:synka förgasarna,, killen du frågar kör insprut... =)
*Foxen* skrev:Jag har samma fråga faktiskt.. kvaddade 125:an men det lutar åt att skaffa större hoj istället å övningsköra tills man får ta nästa kort istället för en ny 125:a.. CBR:en fick ju nyare ram och piggare motor från 99:e om jag kan minnas rätt, håller på att kika lite på en 98:as cbr, vad skulle ni rekomendera? satsa på en cbr från 99:e å uppåt eller har det ingen betydelse? eller ska jag söka rätt på en r6:a istället kanske? (jag har inte bestämt mej för någon hoj en, utan man lär nog köpa det som känns bäst för pengarna).
bam skrev:kör absolut helst r6! både utseende och köregenskaper!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|