Ragga

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Trallalalandet
Hoj
lånar ibland
ROCKON skrev:
riv en lapp, skriv får jag chans på dig?
ge henne tre alternativ, ja, nej eller kanske.

det funkade ju på lågstadiet så varför skulle det inte funka nu?!

Ingen dum idé alls!, typ ta med sig 100 lappar ut på krogen. Bara att börja beta av :)
 

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
landen skrev:
Ingen dum idé alls!, typ ta med sig 100 lappar ut på krogen. Bara att börja beta av :)
Haha, lycka till. Tänkte du stå i dörren och dela ut dom?
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Man kan ragga överallt. Lättast är det väl på krogen, folk brukar vara öppnare där även om de inte har druckit nåt. Bara att börja prata med folk ju, på dansgolvet, vid bardisken, på gymmet, på pitstopet vid bensinmacken när man kör hoj...

Kom igen nu grabbar!
 

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Trallalalandet
Hoj
lånar ibland
Emmi skrev:
Man kan ragga överallt. Lättast är det väl på krogen, folk brukar vara öppnare där även om de inte har druckit nåt. Bara att börja prata med folk ju, på dansgolvet, vid bardisken, på gymmet, på pitstopet vid bensinmacken när man kör hoj...

Kom igen nu grabbar!

Jo klart det är enklare om man har fått i sig lite ;) problemet är att det oftast inte går att höra ett ljud på krogen förutom skitmusiken (oftast) dom spelar på 200 decibel. Och på något gym tränar jag inte, hört att det ska vara ett bra ställe, har svårt för att gå in på ett svettigt gym när man kan ut och springa bara. Men du är ju lika gammal som jag, tycker du att det är killens sak att ta första steget? Personligen har jag nästan aldrig "lyckats" med något ragg där jag har tagit första steget, har alltid vart tvärt om.
 

Blackadder

Professionell fegis
Gick med
4 Apr 2003
Ort
a
Hoj
a
Tips och knep...

Uppmärksamhet! Visa och ge henne din uppmärksamhet. Om du nu är på krogen eller vart som helst så kan du börja med att söka ögonkontakt. Alla glor omkring sig var de än är så förr eller senare får ni kontakt. Om hon nu råkar titta på dig så titta inte bort det första du gör som om du sett satan själv (de flesta blir generade, jag vill inte se ut som om jag stirrar, hon tror jag är galen eller vad det nu beror på) lägg huvudet på sned (eller nått) och le ditt allra sötaste; Oj, kolla där sitter en snygging-leende.
Enkelt, bara att sitta och flirta lite lätt sådär på avstånd, du märker ganska snart om du får gensvar på ditt flirtande eller ej. Om hon nu inte har tittat bort med en tydlig min av avsmak varje gång era blå har mötts så är det dax att våga sig fram för en närmare presentation... och ta det lungt, hon har ju redan visat att hon är intresserad så du behöver inte köra med 'jag är så jäkla cool' attityden. Var dig själv som det heter...

Och glöm för allt i världen inte bort att det där med uppmärksamhet fortfarande gäller, även om hon pratar om sin älsklingshund laban och hans senaste avmaskningskur...
 

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
Blackadder skrev:
Tips och knep...

Uppmärksamhet! Visa och ge henne din uppmärksamhet. Om du nu är på krogen eller vart som helst så kan du börja med att söka ögonkontakt. Alla glor omkring sig var de än är så förr eller senare får ni kontakt. Om hon nu råkar titta på dig så titta inte bort det första du gör som om du sett satan själv (de flesta blir generade, jag vill inte se ut som om jag stirrar, hon tror jag är galen eller vad det nu beror på) lägg huvudet på sned (eller nått) och le ditt allra sötaste; Oj, kolla där sitter en snygging-leende.
Enkelt, bara att sitta och flirta lite lätt sådär på avstånd, du märker ganska snart om du får gensvar på ditt flirtande eller ej. Om hon nu inte har tittat bort med en tydlig min av avsmak varje gång era blå har mötts så är det dax att våga sig fram för en närmare presentation... och ta det lungt, hon har ju redan visat att hon är intresserad så du behöver inte köra med 'jag är så jäkla cool' attityden. Var dig själv som det heter...

Och glöm för allt i världen inte bort att det där med uppmärksamhet fortfarande gäller, även om hon pratar om sin älsklingshund laban och hans senaste avmaskningskur...


Folk säger faktiskt att det är svårt och få ögonkontakt med någon, jag har svårt och ha ögonkontakt jag själv också om jag ska vara ärlig.
 

borggren

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
helsingborg
Hoj
Yamaha 450 quad-04 + Minimoto GRC-99 + Superkart med R6 motor + Snöskoter Polaris 800-04 (nu med trim 141+22hp)
landen skrev:
Ingen dum idé alls!, typ ta med sig 100 lappar ut på krogen. Bara att börja beta av :)

:tungan hehe.....eller ge henne en 100 lapp o fråga om hon vill följa med :kär
 

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Trallalalandet
Hoj
lånar ibland
V.Andersson skrev:
Till den söta flickan i baren: "Ska du med hem till mej och dammmsuga? Du suger, jag tömmer" :tummenupp

Den funkar nog du! :D

Annars kan man ju bara börja beta av med frasen "knulla är inte och tänka på eller" om man nu bara söker en vän för kvällen. Risken är nog att man får en del ovänner med.
 

Hornet

Poserpotatis
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Här oss mig
Hoj
R1 och R6 plus en KTM
Att ha bra självförtrovende e ett plus. Finns ju vackra flickor överallt det e bara att ta kontakt :banana
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
V.Andersson skrev:
Till den söta flickan i baren: "Ska du med hem till mej och dammmsuga? Du suger, jag tömmer" :tummenupp

Den här är också bra, "Du ser ut att frysa, ska vi gå hem till mig och se till att du får något varmt i dig"
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Hornet skrev:
Att ha bra självförtrovende e ett plus. Finns ju vackra flickor överallt det e bara att ta kontakt :banana


Håller med!!

E du bara ute efter ngt billigt för kvällen brukar "Ska vi gå hem o ha sex" fungera :tummenupp

Men e du ute efter kvalitet före kvantitet måste du vara lite mer slipad. Var självsäker men ödmjuk... vill du sedan behålla dem, va ett svin, då stannar de :D

...nää skämt åsido (inte) vad du än gör visa inte att du e osäker då e du :brinnerup. Tror nog att du löser det bra till slut, annars kan du ju altid bli bartender, det fungerar alltid :yoparty
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
landen skrev:
På krogen, konsum, eller jobbet?
Vart är bäst och hur gör ni?
Finns det några säkra kort?

det är väl skit i samma.... fruntimmer lukar ju bara gott & luras :huvet :tungan
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top