Mr Brownstone
Ny medlem
Ne, inte ja..Nitrogen skrev:
Ne, inte ja..Nitrogen skrev:
Mr Brownstone skrev:jag är en kille på 23 år som söker kvinnan i mitt liv.
DU ska uppfylla dessa krav:
-25-30 år
-vara skånska, norska eller norrlänska
-vara sådär ovanligt snygg så att alla vill ha dig till att bli modell, men du ska tacka nej för att det är under din värdighet.(sen har jag lite konstig smak, så MÅNGA måste svara så att jag kan sålla!)
-häpnadsväckande smart ( inte bara inteligent utan på alla plan)
-vara pojkflicka
-högutbildad, eller vara säker på att du ska utbilda dig
-gilla RR, vapen (mest pistoler), promenader i naturen(seriöst), o mysiga hemmakvällar där du kliar mig på ryggen.
-inte vara översexuell ( jag har tröttnat på sex, 3-4 ggr i veckan är ok, men då vill jag sova efteråt!)
-du ska ha bra vänner o kunna föra dig i alla samanhang
-trygg familjeuppväxt
-vara vuxen, söker en kvinna, ingen tjej, men samtidigt vara osedvanligt barnslig när det gäller vissa saker som hobbysar o dyl, inte när det gäller åsikter eller värderingar..
- vilja skaffa barn, men inte än på 5 år
-ha groteskt med pengar o stötta min rr-kariär (inget krav, men det hjälper!)
-snäll o omtänksam o MYCKET förstående
orkar inte skriva mer nu, men stämmer du in på alla pungterna så är det ju i alla fall en liten början, så tveka inte att PM:a om du har några frågor!
Det är inte så att jag har orimliga krav, i övrigt får du vara hur störd som hellst, jag köper de mest udda små egenheter...
Känns det rätt så ger jag dig allt o gifter mig med dig 7 dar i veckan, jag har nämligen jättesvårt att hitta ngn....
mvh Mats
LugntVaektra skrev:Shit Mats allt stämde ju till punkt 8 där sprack det tyvärr
Just den punkten är obegriplig; vilken skam för det manliga släktet. Pungt.Vaektra skrev:Shit Mats allt stämde ju till punkt 8 där sprack det tyvärr
Högst förståelig punkt tycker jag.valmers skrev:Just den punkten är obegriplig; vilken skam för det manliga släktet. Pungt.
Nitrogen skrev:Om du är snygg och under... låt säga 35, och vill klia mig på ryggen till en bra film på lördag.
PM'a mig!!!!
Nitrogen skrev:Ok, helst av allt vill jag bara kn*lla, safta på riktigt jävla ordentligt.
Årets skjut ska det vara!!!!
Med tanke på dina krav...Mr Brownstone skrev:-häpnadsväckande smart ( inte bara inteligent utan på alla plan)
mvh Mats
I'm in on that one, efter hundra gånger per månad i några månader är det fan inte lika roligt längre.Neanderthalaren skrev:Högst förståelig punkt tycker jag.
stoffer skrev:I'm in on that one, efter hundra gånger per månad i några månader är det fan inte lika roligt längre.
stoffer skrev:I'm in on that one, efter hundra gånger per månad i några månader är det fan inte lika roligt längre.
Flamma77 skrev:Det blir inte roligare än man gör det.
tassen skrev:Bra, kanske du som tjej kan förklara för en del nötter till killar vad tjejer vill ha, hur ni vill ha det och framför allt hur ofta...
det man får höra från de flesta jag känner är att det är för sällan, för lite och att deras killar inte har lust längre.
Flamma77 skrev:Det där var ju två frågor!
Hur tjejjer vill ha det har jag inte den blekaste aning om. Det är väl högst individuellt... Vet man inte vad tjejjen vill får man antingen lägga på minnet vad som verkade funka och omständigheterna runt det... eller fråga... eller både och.
Två generella nyckelord är nog: UPPMÄRKSAMHET och AVSLAPPNAD.
Vad jag har fattat av killar så; har de inte lust (för sällan/för lite) så finns det något/någon annat/n som är intressantare/attraktivare. Om det är mer intressant att slappna av framför tv/datorn ifred än att "mysa" får man ju göra sig sjäv till ett bättre val. (Är det en annan person har man ett större problem...) Det är också en fråga om kommunikation. Eller kvinnlig list...
Faktum är att nyckelorden funkar på män med.
tassen skrev:Jag lägger till med vad min erfarenhet har lärt mig, ENGAGEMAN o LYHÖRDHET.
Gustav1 skrev:Var det hon Louise? Henner är ju alla på.
Arawak skrev:Finns ju en del men det är ju långt ifrån många. Eller är det bara att jag inte hittar dem
Blå R1 skrev:Näe, dom är få, tänk bara, vi såg en i fredags! Bara en!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|