RaGgAr TrÅden

Status
Ej öppen för fler svar.

Vaektra

Mamma
Gick med
6 Dec 2004
Hoj
nu står det 2 hojjar i garaget :)
Mr Brownstone skrev:
jag är en kille på 23 år som söker kvinnan i mitt liv.
DU ska uppfylla dessa krav:

-25-30 år

-vara skånska, norska eller norrlänska

-vara sådär ovanligt snygg så att alla vill ha dig till att bli modell, men du ska tacka nej för att det är under din värdighet.(sen har jag lite konstig smak, så MÅNGA måste svara så att jag kan sålla!)

-häpnadsväckande smart ( inte bara inteligent utan på alla plan)

-vara pojkflicka

-högutbildad, eller vara säker på att du ska utbilda dig

-gilla RR, vapen (mest pistoler), promenader i naturen(seriöst), o mysiga hemmakvällar där du kliar mig på ryggen.

-inte vara översexuell ( jag har tröttnat på sex, 3-4 ggr i veckan är ok, men då vill jag sova efteråt!)

-du ska ha bra vänner o kunna föra dig i alla samanhang

-trygg familjeuppväxt

-vara vuxen, söker en kvinna, ingen tjej, men samtidigt vara osedvanligt barnslig när det gäller vissa saker som hobbysar o dyl, inte när det gäller åsikter eller värderingar..

- vilja skaffa barn, men inte än på 5 år

-ha groteskt med pengar o stötta min rr-kariär (inget krav, men det hjälper!)

-snäll o omtänksam o MYCKET förstående

orkar inte skriva mer nu, men stämmer du in på alla pungterna så är det ju i alla fall en liten början, så tveka inte att PM:a om du har några frågor!
Det är inte så att jag har orimliga krav, i övrigt får du vara hur störd som hellst, jag köper de mest udda små egenheter...
Känns det rätt så ger jag dig allt o gifter mig med dig 7 dar i veckan, jag har nämligen jättesvårt att hitta ngn....

mvh Mats

Shit Mats allt stämde ju till punkt 8 där sprack det tyvärr :hihi

zeo

=^.^=
Gick med
8 Apr 2005
Hoj
Retta
Mr Brownstone skrev:
-häpnadsväckande smart ( inte bara inteligent utan på alla plan)

mvh Mats
Med tanke på dina krav...
Själv verkar du ha problem med stavning? Dyslektiker?

Gabor

Guest
stoffer skrev:
I'm in on that one, efter hundra gånger per månad i några månader är det fan inte lika roligt längre. :näsblod :huvet

Jo det är det, och roligare blir det med rätt kvinna, amatörer............

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
stoffer skrev:
I'm in on that one, efter hundra gånger per månad i några månader är det fan inte lika roligt längre. :näsblod :huvet

Det blir inte roligare än man gör det. :fatta! :)

Gabor

Guest
Flamma77 skrev:
Det blir inte roligare än man gör det. :fatta! :)

Bra, kanske du som tjej kan förklara för en del nötter till killar vad tjejer vill ha, hur ni vill ha det och framför allt hur ofta... :Bugar

det man får höra från de flesta jag känner är att det är för sällan, för lite och att deras killar inte har lust längre. :yoparty

Last edited:

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
tassen skrev:
Bra, kanske du som tjej kan förklara för en del nötter till killar vad tjejer vill ha, hur ni vill ha det och framför allt hur ofta... :Bugar

det man får höra från de flesta jag känner är att det är för sällan, för lite och att deras killar inte har lust längre. :yoparty

Det där var ju två frågor!

Hur tjejjer vill ha det har jag inte den blekaste aning om. Det är väl högst individuellt... Vet man inte vad tjejjen vill får man antingen lägga på minnet vad som verkade funka och omständigheterna runt det... eller fråga... eller både och.
Två generella nyckelord är nog: UPPMÄRKSAMHET och AVSLAPPNAD.

Vad jag har fattat av killar så; har de inte lust (för sällan/för lite) så finns det något/någon annat/n som är intressantare/attraktivare. Om det är mer intressant att slappna av framför tv/datorn ifred än att "mysa" får man ju göra sig sjäv till ett bättre val. (Är det en annan person har man ett större problem...) Det är också en fråga om kommunikation. Eller kvinnlig list... ;)
Faktum är att nyckelorden funkar på män med. :p

Last edited:

Gabor

Guest
Flamma77 skrev:
Det där var ju två frågor!

Hur tjejjer vill ha det har jag inte den blekaste aning om. Det är väl högst individuellt... Vet man inte vad tjejjen vill får man antingen lägga på minnet vad som verkade funka och omständigheterna runt det... eller fråga... eller både och.
Två generella nyckelord är nog: UPPMÄRKSAMHET och AVSLAPPNAD.

Vad jag har fattat av killar så; har de inte lust (för sällan/för lite) så finns det något/någon annat/n som är intressantare/attraktivare. Om det är mer intressant att slappna av framför tv/datorn ifred än att "mysa" får man ju göra sig sjäv till ett bättre val. (Är det en annan person har man ett större problem...) Det är också en fråga om kommunikation. Eller kvinnlig list... ;)
Faktum är att nyckelorden funkar på män med. :p

Jag lägger till med vad min erfarenhet har lärt mig, ENGAGEMAN o LYHÖRDHET.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM