RaGgAr TrÅden

Status
Ej öppen för fler svar.

Maran

Ny medlem
Gick med
16 Nov 2005
Hoj
Ska bli
Blå R1 skrev:
Varför ge upp, är inte forum till för att diskutera olika ämnen?
Ja, jag trodde också att ett forum var till för att diskutera i. När det inte blev svar som förde diskussionen vidare så kändes det meningslöst att fortsätta. Nåja, det tog sig så småningom. :tummenupp
Vad jag märkt så är häst tjejer lite mer tuffa i sitt sätt, ingen sätter sig på dom o sådär..
Vill inte generalisera o säga att icke hästtjejer är mesiga men ändå i jämförelse..
Sen ska vi inte ens tala om spritvanor..
Tja, man kan inte vara en mespropp om man ska hantera över 0,5 ton levande kraft med egen vilja. :D Många hästtjejer har vuxit upp i ridskolestall och där kan det vara en ganska tuff miljö och jargong med grupptryck och allt vad det innebär. Något som i sin tur kan påverka hennes sätt att vara i andra situationer också.
Spritvanorna varierar.
Gillar hästtjejer men livrädd för hästar..
Ok, kanske lite rädd för hästtjejer också..
Både tjejerna och hästarna kan vara riktigt snälla och trevliga om ni handskas på rätt sätt med oss. :hihi

Neb Jones

Forza stradale! Forza forza!
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Suzuki SV650s
Maran skrev:
Både tjejerna och hästarna kan vara riktigt snälla och trevliga om ni handskas på rätt sätt med oss. :hihi
Är det träns och tyglar som är nyckeln till framgång? :hihi

Nä, men allvarligt... är det så?

Last edited:

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Neb Jones skrev:
Är det träns och tyglar som är nyckeln till framgång? :hihi

Hahahah...

Maran skrev:

Men hur i helvete gör man det då?
Hästar behöver antagligen en fast hand o en lång piska men flickor brukar titta ganska konstigt på mig när jag plockar fram piskan..
Så hur gör man med om?

Btw, så hade jag fått i mig en vinare igår o kände att jag inte riktigt kunde beskriva hästtjejers natur (enl. mig)...
Så det var därför det blev ett intetsägande svar först..

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Jonathan skrev:
En hoj kräver en massa omsorg och vård den med! :mattias

No shit sherlock :gnissla

Det är tekniken som räknas :rolleyes:

Det var fanimej den snyggaste hoj jag sett!
Och här är min:

Bifogat

• IMGP6557 (Medium).JPG
    IMGP6557 (Medium).JPG
    62.7 KB · Visningar: 67

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Jonathan skrev:
En hoj kräver en massa omsorg och vård den med! :mattias

Förvisso...
Men att köra en MC är är ingen konst, inte ens på den allra mest avancerade nivån, till skillnad från att rida en häst. Oavsett vad så ÅKER man på en MC för den har ingen egen vilja, möjligtvis taskiga inställningar...

Att verkligen rida en häst, inte ÅKA, är en långt större utmaning, för du måste upprätta ett samarbete. :fakta

Men appropå raggning... det finns nog inget bättre för en kille som är duktig med hästar än just stallet. De jag har träffat på har varit som tuppen i hönsgården!! :D Fy helvete så jävla odrägliga de blir av att få skrapa av sig horder med småflickor varje dag! :rofl För att inte tala om vilka snuskiga historier om sina ragg de kan dra... :tungan

Last edited:

Blå R1

Hoppsan, blev visst 1000cc igen
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
ZX 10R -05 och PitPro
Flamma77 skrev:
Förvisso...
Men att köra en MC är är ingen konst, inte ens på den allra mest avancerade nivån, till skillnad från att rida en häst. Oavsett vad så ÅKER man på en MC för den har ingen egen vilja, möjligtvis taskiga inställningar...

Oj, lite fel forum nu eller?

Ang, egen vilja, du har inte haft ett riktigt vobbel ngn gång va?
För då är det inte du som har ngn kontroll iaf..

Ingen konst, ens på den mest avancerade nivån, lägg av!!!

Jonathan

Guest
Lördag nu. Nån som planerar att sig nåt på krogen ?

Last edited:

Jonathan

Guest
Gustav1 skrev:

Ähmen vaffan :3freak

Är det här ett tecken på att man suttit framför SH för länge när man inte längre har koll på dagarna ?

Förresten, är det inte 2006 nu :confused:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jonathan skrev:
Ähmen vaffan :3freak

Är det här ett tecken på att man suttit framför SH för länge när man inte längre har koll på dagarna ?

Förresten, är det inte 2006 nu :confused:

Eller ett tecken på ett alltför långvarigt och intensivt supande.

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Flamma77 skrev:
Att verkligen rida en häst, inte ÅKA, är en långt större utmaning, för du måste upprätta ett samarbete. :fakta

jag har ramlat av en 1 m hög pony i gångfart
:yoparty
det var under en minut ridning.
jag har åkt hoj i 5 år o klotat 3 ggr..jag tror oså häst är svårare :rolleyes:

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Hoj
Honda VTR1000F -06
Jag växte upp nära ett stall. Ack, den ljuva tonåren och alla dess hästflickor...

Men jag hade en kompis (kille) som red från det att han var liten grabb. Det var inga större problem, stalltjejerna tyckte det var kul att mamma honom lite och så. Värre var det när han kom upp i tonåren. Då övergick det till något helt annat och han blev tjejernas "leksak" mer eller mindre. Att han hade både skarpt intellekt och fördelaktigt utseende gjorde knappast saken bättre. Det kanske låter som en klyscha, men sexuella trakasserier var precis vad det blev. Det gick så långt att han slutade rida och har sedan dess knappt satt sin fot nära en häst.
Sorgligt egentligen.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Blå R1 skrev:
Oj, lite fel forum nu eller?

Ang, egen vilja, du har inte haft ett riktigt vobbel ngn gång va?
För då är det inte du som har ngn kontroll iaf..

Ingen konst, ens på den mest avancerade nivån, lägg av!!!

Du har ingen aning om vad du pratar om nu va?! :D

En häst kan fan "vobbla" så det står härliga till! Skillnad: Hästen gör det med vilje, MC pga fysikens lagar. Likhet: Du gör bäst i att försöka gasa dig ur problemet... vilket kan vara lättare att göra på ett viljelöst ting.

Nej, jag lägger inte av! Jämförelsevis är det ingen konst att hantera döda ting jämfört med levande. Även om de som kör MC på den mest avancerande nivån är ruskigt imponerande duktiga.

Neanderthalaren skrev:
Jag växte upp nära ett stall. Ack, den ljuva tonåren och alla dess hästflickor...

Men jag hade en kompis (kille) som red från det att han var liten grabb. Det var inga större problem, stalltjejerna tyckte det var kul att mamma honom lite och så. Värre var det när han kom upp i tonåren. Då övergick det till något helt annat och han blev tjejernas "leksak" mer eller mindre. Att han hade både skarpt intellekt och fördelaktigt utseende gjorde knappast saken bättre. Det kanske låter som en klyscha, men sexuella trakasserier var precis vad det blev. Det gick så långt att han slutade rida och har sedan dess knappt satt sin fot nära en häst.
Sorgligt egentligen.

Jo, man lär vara hård mot de hårda...

Gabor

Guest
vafan har hänt, har alla på tråden bränt säkringar....

Läs tråd överskriften.....RAGGAR TRÅDEN...

NI tjejer som längtar efter en riktig hästdrule att rida på ,pma mig så länkar jag er till kompisar i er närhet.... resten starta en tråd om hästkräk istället....

KIA ;;; var är du ,rädda mig :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...