Flamma77
Hojlös halvabstinent helveterinär.
Neanderthalaren skrev:Hur menar du nu?
Hade han varit värre än dem, hade han överlevt.
Neanderthalaren skrev:Hur menar du nu?
Tyvärr är han, och har alltid varit, den snällaste killen jag känt. Fast det är väl det man inte får vara här i världen, då blir man överkörd.Flamma77 skrev:Hade han varit värre än dem, hade han överlevt.
Nursey skrev:Jaha, hastar i all ara..but did anyone get a ride this weekend?
Vill ju hÖra (hehe...forgettit, jag har hittat ö knappen nu...men den anvands bara for special occations) detaljer.
Jag har legat o hallucinerat flunse stajl och nu vill jag hÖra att nagon har haft en roligare helg an jag har haft.
Kom igen nu RAGGARTRADEN FOFFAN
Blå R1 skrev:Strulade med den i särklass snyggaste tjejen jag känner till i helgen..
Kändes helt ok men verkade inte direkt som jag var ensam om det den kvällen, det sänkte känslan lite kan jag meddela..
Blå R1 skrev:Strulade med den i särklass snyggaste tjejen jag känner till i helgen..
Kändes helt ok men verkade inte direkt som jag var ensam om det den kvällen, det sänkte känslan lite kan jag meddela..
KarlJohan skrev:Jag har sökt till Växjö Universitet. Finns det gott om snygga tjejer i stan? Annars får det fan va.
Säg att du skojar?tassen skrev:, se mig i ögonen, riktigt långt in i mina djupt himelsblå ögon, säg ärligt, visst vill du veta mera.....
valmers skrev:Säg att du skojar?
Halleluja.tassen skrev:Jag skojar aldrig när det gäller att charma en kvinna...
Å det här funkar.
Tog du åt dig har du problem...
Du menar att du skulle vilja ha förmågan att umgås med damer...finns kurser för det. Hav tröst, du kommer att lyckas du medvalmers skrev:Halleluja.
Arawak skrev:Finns ju en del men det är ju långt ifrån många. Eller är det bara att jag inte hittar dem
Pinsam.tassen skrev:Du menar att du skulle vilja ha förmågan att umgås med damer...finns kurser för det. Hav tröst, du kommer att lyckas du med
Så du tycker att du är pinsam....måste nog hålla med dig.valmers skrev:Pinsam.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|