Rasist????

Dr.Bike

Guest
Åh dessa kvasiintelektuella humanister...
De har tagit på sig rollen som sveriges samvete "mot rasism"
Så gulligt.

Inte alls.

Man "letar" efter de mest invecklade samband och kan göra en höna av vilken fjäder som helst! (vem ger dem den rätten eg.?)

När jag jobbade i det militära hade vi samma problem, men omvänt.
Dels hade mitt kompani Tors Hammare som symbol, och hade så haft i alla ervärderliga tider.
Helt plötsligt skulle nu detta tecken vara befläckat av massa rassar...
Likaså den sveska flaggan.

Så ÖB tog ett beslut: Svenska flaggan är VÅR (folkets) och den ska INTE vara symbol för sån skit.
Vi syr på den på uniformen.
Sagt och gjort. Vi "tog tillbaka" flaggan, som ju symboliserar något fint.
Den ska ALLA svenska medborgare högakta och känna som sin.

Det här "bilparet" du råkade ut för hade alltså satt sig på höga hästar, och skulle visa sig "förmer". Du skulle ha anmält dem för förtal.
Och det är likadant i förnumstlighetssverige där man SKA bära olika symboler, band, och händer med texter hit och dit för att visa att "jag är MER humanist än du"
Man tävlar i förnumstlighet.

Och därav alla avarter där man bara SKA hitta "fel" hos andra.

Navelskåderi är vad det är när man inte ens i ett land kan sjunga dess egen nationalsång!

Bah!

/En som alltid kommer älska den svenska flaggan

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Vissa mäniskor är helt otroliga. Själv är jag halvblatte och kan inte förstå vad det är för rasistiskt med varesig nationalsången eller svenska flaggan. Varför har vi låtit "rasister" ta dessa symboler som skall symbolisera sverige.
Du är ju - NASSE!

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Min jobbarkompis är arab/från Libanan och har nu bott i Sverige i ca 15 år, han köpte en stor sverigeflagga och hängde upp i trädgården varpå grannarna (också ett äldre par) utbrister:

- Är du rasist eller?

Han blev så förbannad över att vi svenskar är så försiktiga och inte vågar hylla vårt fina land att han åkte och köpte en flagga, gick in i grannens trädgård och hissade fanan i grannens flaggstång.

Sen var de tydligen tyst..

Dr.Bike

Guest
Vissa mäniskor är helt otroliga. Själv är jag halvblatte och kan inte förstå vad det är för rasistiskt med varesig nationalsången eller svenska flaggan. Varför har vi låtit "rasister" ta dessa symboler som skall symbolisera sverige.

:klappar

Min jobbarkompis är arab/från Libanan och har nu bott i Sverige i ca 15 år, han köpte en stor sverigeflagga och hängde upp i trädgården varpå grannarna (också ett äldre par) utbrister:

- Är du rasist eller?

Han blev så förbannad över att vi svenskar är så försiktiga och inte vågar hylla vårt fina land att han åkte och köpte en flagga, gick in i grannens trädgård och hissade fanan i grannens flaggstång.

Sen var de tydligen tyst..

:hihi 10 poäng till din kompis!

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Han blev så förbannad över att vi svenskar är så försiktiga och inte vågar hylla vårt fina land att han åkte och köpte en flagga..

Detsamma när jag gick i högstadiet.. vår rektor ansåg att vi skulle skippa nationalsången av respekt för våra invandrade elever..

Så under skolavslutningen var det invandrareleverna som tog tog och började sjunga du gamla du fria...

Som sagt... förvirrade svenskar som riktar sin goda vilja åt helt fel håll.

är svenskarna främlingar i sitt eget land?.

Nej, bara förvirrade!

Last edited:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Fingret är väldigt universiellt vare sig ma är gammal eller ung. Bra gjort! :D

Freedom

Guest
Svenska flaggan har på något underligt vis blivit en symbol för rasism.
Vem kan man skylla på för det, politikerna?

Bifogat

• normal__MG_2298.jpg
    normal__MG_2298.jpg
    18.5 KB · Visningar: 49

Zebba

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2006
Hoj
CBR 900 Crf 250 450
HAHAHA vilken grej.
Inte konstigt att motorcyklister möter en del motstånd ibland.

mkillen

Steven Segal MC
Gick med
20 Apr 2006
Hoj
Yamaha FZ6-N S2 -07
Var det gamla paret svenskar?

Klart det var svenskar! Det är bara i Sverige detta kan hända. Egna befolkningen skäms för att visa sin kärlek till landet (inte för att det handlade om det i detta fallet, hojen ser ju bara ut så).

Dessa två borde sättas i fängelse för landsföräderi.

Lion

Crew
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
ärretta
I 108 fall av 100 så är det svenskar som håller på och tramsar sådär. Någon form av missriktad välmening....

Visst är det så....men det underliga är att majoriteten med automatik antar att utlåtandet kommer från "svartskallar". Där har vi rasismen eller kanske bara förutfattade meningar?

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Helt underbart! Svenskar i ett nötskal!
Det där skulle passa bra i tråden om korkade uttalanden om mc...

Jag sjunger mer än gärna nationalsången och hissar flagga på nationaldagen så det är väl lika bra att gadda in ett hakkors i pannan?

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Ha ha ha.... :D Den där historien får mig genast att tänka på den 73 åriga kvinna som dömdes i Varbergs tingsrätt för förolämpning av en mörkhyad person.

http://tv4nyheterna.se/1.58152/nyheter/2006/04/24/hela_samtalet_i_forolampningsmalet

Jag lyckades inte hitta ljudklippet, men för er som har hört det vet ni hur galen kvinnan var och hur oprovocerat det var. Hon ställde sig helt enkelt och skrek svartskalle åt killen som gick en bra bit bort från henne när hon såg honom.

Själv träffar jag på många galningar i jobbet. Mitt roligaste knep är att (för mig som är vit som kritan) säga åt just invandrare som kommer och försöker mopsa upp sig -"Är du rasist eller?". Då brukar dom ofta tappa hakan... :D

DocArt

Med rätt att operera!
Gick med
20 Jun 2006
Hoj
R6 2009
Yo Flarren!
Som en officiell "svartskalle" som jag själv är blir jag förbannad när folk tolkar allting fel.jag tycker att man ska var mera mån om svenska flaggan än vad man är idag. Tyvärr är man för feg att göra det för at det finns många i samhället som tolkar blågul som rasism vilket är helt fel. Rasist blir man inte om man kör en härlig blågul cykel. Rasist blir man om man tänker blågul är överlägset. Bra att du märkerade och körde om gubben. Fast nästa gång ska du säga rakt ut att du nte är rasist för att du kör en blågul cykel. Lider med dig för jag tycker at "fanatism" i alla sina former är bar FUL!

njelger

Guest
Yo Flarren!
Som en officiell "svartskalle" som jag själv är blir jag förbannad när folk tolkar allting fel.jag tycker att man ska var mera mån om svenska flaggan än vad man är idag. Tyvärr är man för feg att göra det för at det finns många i samhället som tolkar blågul som rasism vilket är helt fel. Rasist blir man inte om man kör en härlig blågul cykel. Rasist blir man om man tänker blågul är överlägset. Bra att du märkerade och körde om gubben. Fast nästa gång ska du säga rakt ut att du nte är rasist för att du kör en blågul cykel. Lider med dig för jag tycker at "fanatism" i alla sina former är bar FUL!

Nja...Nu är Sverige ingen ras utan ett land. Tycker man Sverige är överlägset Tchad så får man tycka det.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0