Dr.Bike
Guest
Åh dessa kvasiintelektuella humanister...
De har tagit på sig rollen som sveriges samvete "mot rasism"
Så gulligt.
Inte alls.
Man "letar" efter de mest invecklade samband och kan göra en höna av vilken fjäder som helst! (vem ger dem den rätten eg.?)
När jag jobbade i det militära hade vi samma problem, men omvänt.
Dels hade mitt kompani Tors Hammare som symbol, och hade så haft i alla ervärderliga tider.
Helt plötsligt skulle nu detta tecken vara befläckat av massa rassar...
Likaså den sveska flaggan.
Så ÖB tog ett beslut: Svenska flaggan är VÅR (folkets) och den ska INTE vara symbol för sån skit.
Vi syr på den på uniformen.
Sagt och gjort. Vi "tog tillbaka" flaggan, som ju symboliserar något fint.
Den ska ALLA svenska medborgare högakta och känna som sin.
Det här "bilparet" du råkade ut för hade alltså satt sig på höga hästar, och skulle visa sig "förmer". Du skulle ha anmält dem för förtal.
Och det är likadant i förnumstlighetssverige där man SKA bära olika symboler, band, och händer med texter hit och dit för att visa att "jag är MER humanist än du"
Man tävlar i förnumstlighet.
Och därav alla avarter där man bara SKA hitta "fel" hos andra.
Navelskåderi är vad det är när man inte ens i ett land kan sjunga dess egen nationalsång!
Bah!
/En som alltid kommer älska den svenska flaggan
De har tagit på sig rollen som sveriges samvete "mot rasism"
Så gulligt.
Inte alls.
Man "letar" efter de mest invecklade samband och kan göra en höna av vilken fjäder som helst! (vem ger dem den rätten eg.?)
När jag jobbade i det militära hade vi samma problem, men omvänt.
Dels hade mitt kompani Tors Hammare som symbol, och hade så haft i alla ervärderliga tider.
Helt plötsligt skulle nu detta tecken vara befläckat av massa rassar...
Likaså den sveska flaggan.
Så ÖB tog ett beslut: Svenska flaggan är VÅR (folkets) och den ska INTE vara symbol för sån skit.
Vi syr på den på uniformen.
Sagt och gjort. Vi "tog tillbaka" flaggan, som ju symboliserar något fint.
Den ska ALLA svenska medborgare högakta och känna som sin.
Det här "bilparet" du råkade ut för hade alltså satt sig på höga hästar, och skulle visa sig "förmer". Du skulle ha anmält dem för förtal.
Och det är likadant i förnumstlighetssverige där man SKA bära olika symboler, band, och händer med texter hit och dit för att visa att "jag är MER humanist än du"
Man tävlar i förnumstlighet.
Och därav alla avarter där man bara SKA hitta "fel" hos andra.
Navelskåderi är vad det är när man inte ens i ett land kan sjunga dess egen nationalsång!
Bah!
/En som alltid kommer älska den svenska flaggan
Last edited: