Rasist????

Hedgehog

Talanglös...... :(
Gick med
17 May 2006
Hoj
En långsam VFR, en lika långsam RD350 samt en liten motard
Ha, jag vinner för jag har svenska flaggan både på skinnstället och textilstället..... :arsele

Wirre

Mr Outlaw ;)
Gick med
29 Apr 2005
Hoj
CB1000RA -09
Skitbra att du sa va du tyckte, å ännu bättre att du gav dom fingret....
Asså om man drar detta till sin spets, vart slutar de då?? Får vi inte hissa flaggan när nån fyller år eller? :va
De e såna personer som dom som e dom sanna smygrasisterna som inte vågar stå för att dom e stolta svenskar.
All heder till dig :tummenupp

/Wirre

Olsson

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2003
Hoj
Yamaha Tracer 07
Du skulle blixtsnabbt ha svarat:

Eeeyyyy brossan faan vettu, ja é bara jävlit stolt över att vara svensk numera....

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Detta var nog det allra märkligaste som hänt mig under mitt liv....

Det är helt otroligt, mycket har jag råkat ut för men något sånt här??? :confused:

aja som sagt, det finns folk för allt :tungan

HAHAHAHA ja fy fan så sjuka en del människor är i sitt huvud.

Jag va faktiskt med om en liknande grej förra sommarn hemma i Vetlanda.

Jag och en kompis tog hans svarta SAAB 9-3 Aero till statoil kl 21:30 ca för att handla lite cola och chips för att vi skulle kolla på film. Vi kommer dit och svänger upp. Stänger av motorn och jag kliver ut och går in på statoil.

Handlar det jag ska ha och går ut igen och när jag ska kliva in i bilen så står det en V70 kombi en liten bit bort med en hel familj i. Pappan ropar till mig och frågar vad mitt problem är. Tittar mig omkring och märker att det är mig han menar. Jag svarar att tyvärr så har jag just förtillfället inga problem. Då ropar han tillbaks gör dig inte rolig POJK FAN. Tänker en stund och svarar då att det enda jag ser som ett problem här är du ditt feta svin. (han va faktiskt riktigt fet) haha. Han fortsätter skrika och gapa med 2st ungar och en fru i bilen. Jag hoppar in i våran bil och vi glider upp jämnsides med hans och vevar ner rutan. Han skriker på Stockholmska att vi inte ska tro att vi är något.

Jag säger då att jag vet faktiskt inte riktigt vad som är ditt problem. Men här nere brukar vi inte helt oprovocerat skrika sjuka saker till folk utanvidare. Sen fortsätter jag med att om du inte sätter dig i bilen och håller käften så kan jag bli tvungen att spöa skiten ur dig framför dina barn och fru och det vill du väl inte??? Då blev han tyst sen åkte vi hem och kollade på film..

Detta va det sjukaste jag varit med om i mitt liv hitills iallfall....Kan tänka på detta fortfaranda ibland fast nu så bara tok garvar man ju åt det hela.

///Micke

wolverine_81

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Hoj
f.d BMW F800S
haha!

Men alltså? Killen börjar på att käfta med dig enbart för att du fanns på plats?

Hyfsat sönderstressad kille! :tungan
Skulle inte förvåna mig om att han varit på semester med familjen och hållit undan all ilska under tiden och blev tvungen att hävda sig.

Önskar jag också kunde vara så kvicktänkt i såna där situationer också..

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Önskar jag också kunde vara så kvicktänkt i såna där situationer också..

:yoparty :Bugar

Ja, shit ba tänk om man fan lixom kunde svarra lika snabt med nått så coolt själv lixom när man möter nånn som är djävligt puckad så kan mann lixom ba svara hann på en gång med nått bra som fan typ
- tjeften gubbjävvell annars spöar jag dig så tjeften pårej å sätt dig i din fula bil som har typ fula rostiga feljar! :mad: :finger :kulspruta

Dr.Bike

Guest
JA de va en skön känsla att få säga så faktiskt. HAHAHA ångrade mig lite efteråt med tanke på hans barn som va rätt så små.

Men va fan han förkännade ju det :D

///Micke

Men vad hade du gjort?
Det glömde du berätta.
Hade ni parkerat på hans rosa tofflor eller hade du en svensk flagga runt din kropp eller vad?
Vad triggade gubbfan?

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.

Detta va det sjukaste jag varit med om i mitt liv hitills iallfall....Kan tänka på detta fortfaranda ibland fast nu så bara tok garvar man ju åt det hela.

///Micke

så du vet fortfarande inte vad som tände gubbens alla 12 cylindrar?

stranglefoot

Medlem
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
GSXR 750 -87

Jag och en kompis tog hans svarta SAAB 9-3 Aero till statoil kl 21:30 ca för att handla lite cola och chips för att vi skulle kolla på film. Vi kommer dit och svänger upp. Stänger av motorn och jag kliver ut och går in på statoil.

Handlar det jag ska ha och går ut igen och när jag ska kliva in i bilen så står det en V70 kombi en liten bit bort med en hel familj i. Pappan ropar till mig och frågar vad mitt problem är. Tittar mig omkring och märker att det är mig han menar. Jag svarar att tyvärr så har jag just förtillfället inga problem. Då ropar han tillbaks gör dig inte rolig POJK FAN. Tänker en stund och svarar då att det enda jag ser som ett problem här är du ditt feta svin. (han va faktiskt riktigt fet) haha. Han fortsätter skrika och gapa med 2st ungar och en fru i bilen. Jag hoppar in i våran bil och vi glider upp jämnsides med hans och vevar ner rutan. Han skriker på Stockholmska att vi inte ska tro att vi är något.

Jag säger då att jag vet faktiskt inte riktigt vad som är ditt problem. Men här nere brukar vi inte helt oprovocerat skrika sjuka saker till folk utanvidare. Sen fortsätter jag med att om du inte sätter dig i bilen och håller käften så kan jag bli tvungen att spöa skiten ur dig framför dina barn och fru och det vill du väl inte??? Då blev han tyst sen åkte vi hem och kollade på film..

///Micke

Hoho, det är ju ta mig fan helt sanslöst! :D :tummenupp

[PlastRaket]

född kaxi(g) - som finska tvillingar
Gick med
12 Oct 2004
Hoj
Suzuki SV1000 fajter, Honda CRF450R
Detta var nog det allra märkligaste som hänt mig under mitt liv....

Det är helt otroligt, mycket har jag råkat ut för men något sånt här??? :confused:

aja som sagt, det finns folk för allt :tungan

jag hade kontrat med något i stil med:
jag tycker att det är vidrigt stötande av er att köra franskt,
alla vet ju hur snuskigt sex som fransmännen kör med, tycker ni verkligen att det är lämpligt av er att åka runt på gatorna med en peugeot, vad ska alla de små barnen tänka när de ser er komma körandes, usch och fy! skäms på er perversa gamla människor!

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
En lagom stor.

///Micke

Haha vad fan var hans problem egentligen :3freak
Cpgubbe som bara ska hålla säften.

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
så du vet fortfarande inte vad som tände gubbens alla 12 cylindrar?

Ne inte en anning..???? Han kanske misstog sig för att jag va någon annan eller så hade han kanske det där torrets syndrom eller vad det heter haha :D

Riktigt sjuk i huvudet va han iallfall....

///Micke

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
JA de va en skön känsla att få säga så faktiskt. HAHAHA ångrade mig lite efteråt med tanke på hans barn som va rätt så små.

Men va fan han förkännade ju det :D

///Micke

Äh, du räddade nog ungarna från liv som överviktiga. Nu vet de att om man är fet så håller man käft, och hur lockande är det att hålla truten 4-ever and ever? :D

Sledneck

Fa si på globbana
Gick med
28 May 2006
Hoj
CBR 900 rr 99:a
Det finns tydligen idioter på alla plan...
Bara att skratta åt det, vad ska man annars göra?
Vissa människor blir än dummare av att vistas i trafiken.

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0