Rasist????

Jocks

Ny medlem
Gick med
9 May 2004
Hoj
..skulle varit kul.
Hehe, bra av dig att komma på ett svar i alla fall. Själv skulle jag nog ignorerat dom och dragit iväg på bakan.

Och kan dom inte skillnaden på nationalist och rasist så ska dom inte öppna munnen.

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
Fnatti
:rofl:rofl:rofl

Lite samma logik som att anklaga alla som åker Porsche för att vara nazister.
:gnissla :gnissla :gnissla

Last edited:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Att det finns sådana människor är å ena sidan komiskt och å andra sidan väldigt skrämmande. Undrar om de anser att Svenska flaggan är rasistisk?
Men du får väl vara glad över Husabergs modellbeteckningar för hade det stått SS på sidan av den så hade de väl backat över dig med Peugeoten. :rolleyes:

NASSE

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2007
Hoj
GSXR 750 98:a
Vissa mäniskor är helt otroliga. Själv är jag halvblatte och kan inte förstå vad det är för rasistiskt med varesig nationalsången eller svenska flaggan. Varför har vi låtit "rasister" ta dessa symboler som skall symbolisera sverige.

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Jo det skulle ha varit passande, fast man kan ju annars ta reda på var de bor och plocka bort ljuddämparen på hojen och slanga fram och tillbaka utanför deras sovrumsfönster en söndagsmorron kl 04.00 :yoparty

Nej vad du ska göra är att du tar med en polare, åker hem till dem på natten och rollar deras peugot först blå......och just det sen ett gult kryss över hela jävla bilen!!!

När de kommer ut på morgonen och får se bilen får de hjärtatack och kan aldrig mer yttra sig så dumt igen :tummenupp

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
HAHAH fy fan detta va de roligaste jag läst på länge:rofl:rofl:rofl:rofl

jag kan säga att hade jag stått i dina dojjor hade jag blivit helt jävla vansinning och talat om för gubb- och kärringjäveln att dom är helt dumma i hövvet. helt rätt med kommentaren att den är minst 15 år nyare än eran gamla peugeot.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
hehe, det e helt fantastiskt vilka människor man möter på binsin mackar, blir folk lulliga av ångorna tro? :va

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult
HA HA HA HA. det e ju helt otroligt hur i helvete man kan uttrycka sig så dumt!!!!! HA HA HA HA

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
3056553 stötande, den historien måste du skicka till husaberg fabriken :D

i en del skolor får ungarna inte sjunga du gamla du fria, är det Hitler som skrivit den eller :confused:
Vi fick inte hissa flaggan på våran skolavslutning. ;) :tummenupp (när jag slutade 6:an)

Förövrigt rolig historia. :D Jag hade nog blivit mer förbannad än vad du blev. :hihi

Last edited:

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Ninja zx6r
haha underhållande text att läsa så här på kvällen ! hade det varit mig så hade jag nog blivit riktigt förvånad först över att dom enst kan säga något sånt sen hade jag bara börjat skrattat :D

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Vissa mäniskor är helt otroliga. Själv är jag halvblatte och kan inte förstå vad det är för rasistiskt med varesig nationalsången eller svenska flaggan. Varför har vi låtit "rasister" ta dessa symboler som skall symbolisera sverige.

Håller med till 100% !!!!! :tummenupp :tummenupp

Hårn1

BikerBoyz
Gick med
28 Mar 2006
Hoj
eldstorm
vafan... blandade dom in hojen oxå? Trodde att alla hojåkare va rassar.. det har jag fått höra massor av gånger.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Man ska inte snacka med sånna människor. Märker man att dialog är lönlöst så är det bara att rapa och åka därifrån

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
1) Kjetting i tacket.
2) Fackjuobörnaot direkct!!11

:cdevil

Lazlo440

Medlem
Gick med
3 Mar 2006
Hoj
GSXR 750
Är det kanske även så att folk som kör KTM med orange färg är drogliberala Holländare...:D :D :D

Man skulle frågat tanten vad hon tyckte om andra färger...

Gul/blå = rasist?
Blå/vit = finsk alkis?
Svart = fascist?
Röd = kommunist?
Orange = pundare?

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
ända som hänt mig är att små barn kalla min husa för mopde, de var väll de "värsta" jag vart med om...

sen har man fått höra andra saker vid andra tillfällen som inte har med MC å göra, när en kärring sagt till en, Ni ska vara glada att ni får bo i sverige, ehh jag titta förvånat på mina föräldrar när jag fick höra det.. visst vi är invandrare, men de skedde ju på 1600 talet fanska valoner å sånt :p

men dessa männskor du mötte måste vara svårt skadade av trisstress som gammal gubbe å kärring?

Last edited:

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Hoj
inge för tillf
Folk brukade ju komma fram till mig och frågade om det var en moped :)
Lite onödigt med fingret kanske - de kommer nog aldrig ändra uppfattning :tungan

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept