Rasist????

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Ne inte en anning..???? Han kanske misstog sig för att jag va någon annan eller så hade han kanske det där torrets syndrom eller vad det heter haha :D

Riktigt sjuk i huvudet va han iallfall....

///Micke

de är faktiskt lite läskigt att folk kan flippa så där helt utan anledning.

R1Monstret

Återkomsten!
Gick med
16 Sep 2005
Hoj
Yamaha R1 - White Edition
Jag skulle ha svarat " Och du ska hem och spöa kärringen eller???"

Skönt att du gav mupparna fingret!!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Haha, underbart skön läsning den här tråden bjuder på!

5 stjärnor på rot!

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
Haha, underbart skön läsning den här tråden bjuder på!

5 stjärnor på rot!

Det värsta är att allt är seriöst... Ta bara den gången typ värsta aliensnubben kom fram te mig o typ sa ba att den där moppen är inte cool! Då sa lixom ja ba typ att fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring! Sen drog jag hans rEttA med MIn NSr125... True story, true story... :rolleyes:

Jag vet inte varför, men jag vill gärna posta den här länken här:
http://www.youtube.com/watch?v=jT2F7dbZzJ4

nobody fuck med hiiiiiim

Last edited:

Droopfy

Gick med
28 Apr 2004
Hoj
YZF450, Lillgixxer (GSX400R)
Så var det dags att börja köra husaberg då. bara för ATT!!!

hur jävla dum får man bli. tro att folk är rastister för att man kör en blågul hoj.
börjar svenskarna bli ett hjä'rntvättat folk som tvingas att hata sitt eget land och kultur. oroväckande.

Kungfors

doh..
Gick med
24 Apr 2007
Hoj
Husaberg FS650e -06
Så var det dags att börja köra husaberg då. bara för ATT!!!

hur jävla dum får man bli. tro att folk är rastister för att man kör en blågul hoj.
börjar svenskarna bli ett hjä'rntvättat folk som tvingas att hata sitt eget land och kultur. oroväckande.

Precis, helt sjukt!

Ojoj, jag som tänkte fixa svart plastkit till Husan.. Haha, vad tänkte jag på??!! :D Blågult:yoparty

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
de är faktiskt lite läskigt att folk kan flippa så där helt utan anledning.

Är det inte fler än jag som faktiskt tror att han hade en anledning att skälla men tog fel person?!

Varför skulle en tvåbarnsfarsa i v70 stanna till på en mack enbart för att skälla på första bästa person han stöter på?!

En rimligare gissning är att han råkat ut för något i trafiken med en liknande SAAB inblandad som fått honom att bränna en säkring. SÅ när han då ser en svart SAAB stå på macken så går han dit för att lära den andra föraren att veta hur på äka SH-manér. Oturligt nog var det fel person han började gapa på.. Å andra sidan beter sig den killen som en lika stor idiot som börjar hota med stryk och annat när han uppenbarligen bara råkat ut för ett missförstånd..

Själv tycker jag det låter som ett klockrent exempel på hur någon vill läxa upp idioten som nästan prejade honom av vägen eller liknande men helt enkelt börjar skälla på fel kille...

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08

Att folk tycker att det är rasistiskt att sjunga nationalsången på en fotbollsmatch är ju också ganska skruvat :va :va

Ja, det är ytterst märkligt. Min erfarenhet är att det ALLLTID, utan undantag, är HELSVENSKAR som fått för sig att det skulle vara rasistiskt med nationalsången och att dessa svenskar ALDRIG hör en endaste enda invandrare som tycker detsamma. Det är därför jag fortfarande inte kan förstå varifrån denna villfarelse kommer. Eftersom jag ALDRIG hört talas om en invandrare som bli stött av vår nationalsång undrar jag var dessa svenskar fått det ifrån.

Istället för att gasta och gorma om
- var är sverige påväg
- snart får man väl inte ens fira midsommar
- snart ska man väl skämmas för att vara svensk
...och allt annat dravel är det väl mycket mer produktivt att helt enkelt ställa en rak fråga till de FÅTAL som tycker flaggor och nationalsång är rasistiska.

Fråga dem helt enkelt:
- Har du mött en invandrare som blivit stött av vår nationalsång/flagga?

- OM inte så är jag väldigt nyfiken varför du fått för dig att nationalsång/flagga skulle uppfattas som rasistiskt!?!

tjing78

prinsessor växer inte på träd...
Gick med
24 May 2007
Hoj
Yamaha FZ6
:hoppskrat :hoppskrat :hoppskrat
Jösses, det var det bästa idag! Jag har skrattat mig igenom 6 sidor med underbara inlägg! Haha! Med detta i tankarna blir det kul å jobba resten av eftermiddagen. (hihi)

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Fråga dem helt enkelt:
- Har du mött en invandrare som blivit stött av vår nationalsång/flagga?

Kan ju kanske vara så att vår PK-politiker är rädda för att vår nation skall gå samma öde till mötes som Danmark efter vissa illustratörers fria pennor visats i dagspressen och att de dessutom stod upp för det. :rolleyes:

:hoppskrat :hoppskrat :hoppskrat
kul å jobba resten av eftermiddagen. (hihi)

Jobba? :tungan

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM