red light district

Tyckte du filmen var bra?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
Tja, har suttit och kikat på D-manns inlägg och filmklipp och skrattat och gråtit lite i trådarna....Kan ju bara konstatera att den här filmen är inget för Tassen, bassen, bajsjanne och allt vad ni heter...Jag tänker inte skriva långa inlägg om hur dålig eller hur bra filmen är eller hur den moraliska aspekten är på den...Grabbarna som kör är säkert jättedålig på att köra och har tagit körkortet förra veckan och allt sånt.
Jag hoppas att alla som har moraliska aspekter låter bli att tanka hem och se denna, ni blir ju ändå bara upprörda och vill bråka.

jag kanske ska satva tlie fle i dne här tdåren så ni blir nöjda med min moppefucko inställning, eller också är det min tandställning tillsammans med finnarna. Ni är säkert sossar hela bunten....puss



http://pplay.sytes.net/red-light-district.mpg
 

Herkules

FUCK IT
Gick med
8 Oct 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr600rr 04
RAVESMURF skrev:
Tja, har suttit och kikat på D-manns inlägg och filmklipp och skrattat och gråtit lite i trådarna....Kan ju bara konstatera att den här filmen är inget för Tassen, bassen, bajsjanne och allt vad ni heter...Jag tänker inte skriva långa inlägg om hur dålig eller hur bra filmen är eller hur den moraliska aspekten är på den...Grabbarna som kör är säkert jättedålig på att köra och har tagit körkortet förra veckan och allt sånt.
Jag hoppas att alla som har moraliska aspekter låter bli att tanka hem och se denna, ni blir ju ändå bara upprörda och vill bråka.

jag kanske ska satva tlie fle i dne här tdåren så ni blir nöjda med min moppefucko inställning, eller också är det min tandställning tillsammans med finnarna. Ni är säkert sossar hela bunten....puss



http://pplay.sytes.net/red-light-district.mpg


Wrong file version :va :va :va
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
oj, glömde skriva vissa grejer

1. det här är en dvd-pal vcd2.0 så man kan bränna den som vcd och köra i dvdspelaren

2. rocken är ute! bara inse! vi har kört det tricket i 15år nu, dags för nåt nytt

3. Ja, det är fusk tussen att regga sig 12ggr och skriva nej i pollen

4. Den första låten i filmen är gjord enkom för den här filmen

5. den borde gå att se i vilken mediaspelare som helst
 
Last edited:

John

:rofl
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
FZR 1000T -91
Blanco skrev:
Jag tankar.... Vikken jäla tid det tar.... sTeGRaR nI nåGE i fILMen?

Ähhh.. det går ju i 30kb/s.
Kunde du inte lagt den på en lite snabbare sörver. :va

[tipsar]
Kika i min signatur. :tuttar
[/tipsar]
 

Socrates

Guest
Ha ha ha ha!!!! Undra hur många bilister det var som satt och svor åt er i bilarna :yoparty
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
fan, jag som skulle gå och lägga mig. nu måste jag hålla mig vaken 50 minuter till :mad:
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Vad handlar det om egentligen? Trådskaparens beskrivning var genomrutten och dålig.

25%
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
En öppen poll hade varit bra.
Jag gillar allt som snabbt hjälper mig att kategorisera folk i olika fack.
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
*DanTheMan* skrev:
Ska bli spännande att följa den här tråden.Ska sitta som klistrad framför datorn i morrn bitti när Sandstream o grabbarna vaknar :D

Ett litet vad om det är Tassen som spräcker en ven i pannan först eller om Sandstream hinner före med något allmänt nedvärderande och synnerligen korkat??

Bara för att göra det lite intressant!? :)

EDIT: Har inte sett filmen än men den är väl nerladdad lagom till frukosten imorrn. Nu ska jag somna fort så morgonen kommer snabbt.
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Top