red light district

Tyckte du filmen var bra?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Vad jag inte förstår är vaför man använder blinkers när man kör som dom gör i filmen.

Är det kanske en körskolegrej som fastnat :hihi
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Den som filmat ( inga nämnd ingen glömd) får vara med de stora tuffa killarna eftersom han är nörden som har en videokamera och kan filma allt tufft man kan göra i innerstan.
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
Gustav O skrev:
Den som filmat ( inga nämnd ingen glömd) får vara med de stora tuffa killarna eftersom han är nörden som har en videokamera och kan filma allt tufft man kan göra i innerstan.


precis!!!!!! han/hon är nästan lika nördig som dubbelmoralen i vissa personers inlägg ( ingen nämnd ingen glömd, men jag vet att en del av dom som sågar filmen kör / har kört väldigt mycket oansvarigare ) jag har själv åkt med dom.....

kan ju bara tillägga att jag tycker det är värre att slå sin tjej, våldta folk och medvetet skada andra människor är mycket värre än att köra omkring på ett säkert sätt även om en och annan trafikregel råkar brytas, men jag förstår att många av er som sågar den här filmen aldrig skulle kunna drömma om att köra med trasig lykta eller nån kilometer för fort. Jag vill dock framhäva att jag respekterar era åsikter
 

SV Per

Ny medlem
Gick med
15 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
KTM525EXC -04
Gustav O skrev:
Den som filmat ( inga nämnd ingen glömd) får vara med de stora tuffa killarna eftersom han är nörden som har en videokamera och kan filma allt tufft man kan göra i innerstan.

Vet du vem det är som filmat eller? Om du vet det och kallar personen en nörd så faller det under personligt påhopp och ärekränkning, vilket enligt detta forums regler inte är tillåtet. Dessutom står det även i reglerna att man ska hålla sig till ämnet, och det enda Ravesmurf frågar efter är omdömmet på filmen, och inte några pesonliga omdömmen på kameramannen, så den regeln har du också lyckats bryta.

Vilken tur att det finns så många laglydiga människor (läs moraltanter) på detta forum som aldrig bryter några regler....

:tomten
 

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Långa farbron skrev:
Vad jag inte förstår är vaför man använder blinkers när man kör som dom gör i filmen.

Är det kanske en körskolegrej som fastnat :hihi
Jag satt och fnittrade åt det också när jag såg filmen. Det höjde knappast helhetsintrycket.
 

Webspy

.....
Gick med
4 Feb 2004
Ort
Täby
Hoj
Polisbil
SV Per skrev:
Vet du vem det är som filmat eller? bla bla bla........


Lugn o fin - alla får ha en åsikt - även du.

Tycker man att någon är en idiot eller en nörd är det väl mycket bättre att säga det rakt ut istället för att prata skit bakom ryggen!

Puss o kram
 

Sep

Radical Riders
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
Honda XL700VA Transalp 2008
Musiken är :zpy Låter som ett disco nere i Tyskland på 80-talet..

Filmen är :rock :tummenupp :yoparty :banana :D

Snygg hoj också :tummenupp
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
SV Per skrev:
Vet du vem det är som filmat eller? Om du vet det och kallar personen en nörd så faller det under personligt påhopp och ärekränkning, vilket enligt detta forums regler inte är tillåtet. Dessutom står det även i reglerna att man ska hålla sig till ämnet, och det enda Ravesmurf frågar efter är omdömmet på filmen, och inte några pesonliga omdömmen på kameramannen, så den regeln har du också lyckats bryta.

Vilken tur att det finns så många laglydiga människor (läs moraltanter) på detta forum som aldrig bryter några regler....

:tomten
Det är du som anser att det är ett påhopp att kalal någon för en nörd. Jag är en nörd och det är helt ok.
 

SV Per

Ny medlem
Gick med
15 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
KTM525EXC -04
Webspy skrev:
Lugn o fin - alla får ha en åsikt - även du.

Tycker man att någon är en idiot eller en nörd är det väl mycket bättre att säga det rakt ut istället för att prata skit bakom ryggen!

Puss o kram

Ute i verkligheten håller jag med dig, men om man ska hålla sig till detta forums regler, så är det inte tillåtet. Att säga att man tycker filmen är oansvarigt inspelad är väl okey, men att kalla någon en nörd för det? Klart är att definitionen på en nörd skiljer sig en del runt om i landet.

Nu måste jag gå och straffa mig själv, eftersom även jag brutit forumets regler om att hålla sig till ämnet... :4skrika

Puss tebax!

:tuttar
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Det är i vanlig ordning ganska kul tills det smäller då tja, är det inte så kul längre. Vidare tycker jag att det blir för många små klipp. Killen med Hondan var dock en liten lysande stjärna på himelen.

björn
 

Mr J

:-)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vendelsö
Hoj
GSX1000R 07
Rätt kul att kolla på.

Dock tycker jag ni passerade gränsen vid ca 3.35 in i filmen. Hade jag gått med barnvagnen där hade jag inte blivit glad. Köra i 20 km/h på trottoaren känns ok.. Men stryka förbi folk med barnvagn sä nära är inte ok.

:arsele
 

Funker Vogt

Blackbird wannabe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 650 + Yamaha XJ550 *host*
Fürstenhoff skrev:
Eeehh!! :va

Så du skulle bli mindre irriterad över situationen om DU gick med en BARNVAGN på ett övergångs ställe och fick springa undan när mopparna kom än om någon burna framför/runt din bil!! :va

Vad säger man, GRATTIS eller nått Swedie. :3freak

/Fürstenhoff.

Han kanske inte orkade se hela filmen och missade just den sekvensen?

Barnvagnen 3.35 in i filmen får mig irriterad hur som haver. Tjejen får ju (om jag nu ser rätt) kasta sig undan.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
SV Per skrev:
Ute i verkligheten håller jag med dig, men om man ska hålla sig till detta forums regler, så är det inte tillåtet. Att säga att man tycker filmen är oansvarigt inspelad är väl okey, men att kalla någon en nörd för det? Klart är att definitionen på en nörd skiljer sig en del runt om i landet.

Nu måste jag gå och straffa mig själv, eftersom även jag brutit forumets regler om att hålla sig till ämnet... :4skrika

Puss tebax!

:tuttar
Nörd är väl bland det snällaste folk har kallats på det här forumet?
 

WilleZL

Aktionsgruppen för TT-lopp på Gotland
Gick med
13 Jan 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R6 & RD350
Vad ska man säga? Klart underhållande, satt och småksratta hela tiden. Skulle jag köra så själv? Svar: nej.

Tror inte att killarna utsatte sig själva eller någon annan för några risker att skadas. Det såg ganska välkalkulerat ut.

Problemet är snarare att förare som inte är lika skickliga och tränade som dessa grabbar är blir sporrade att göra något liknande. Hoppas att det inte händer!

Sen till frågan om allmänheten tar illa vid sig och sporthojsförare får dåligt rykte. Nja, tror faktiskt inte det. Snarare, tror jag, fanns det en och annan bilist som stördes av att motorcyklarna kom fortare fram än de själva.
 

SV Per

Ny medlem
Gick med
15 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
KTM525EXC -04
Gustav O skrev:
Nörd är väl bland det snällaste folk har kallats på det här forumet?

Må så vara att folk blivit kallade värre saker än så på det här forumet, men jag förstod inte alls meningen eller syftet med att hoppa på just kameramannen/kvinnan och kalla denne för nörd???

Bättre är väl att nämna att man tycker att barnvagnsincidenten t.ex är oansvarig, det tycker även jag.
 

Eas

Vill mycket! Kan lite!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
R6-03 SÅLD
SV Per skrev:
Vet du vem det är som filmat eller? Om du vet det och kallar personen en nörd så faller det under personligt påhopp och ärekränkning, vilket enligt detta forums regler inte är tillåtet. Dessutom står det även i reglerna att man ska hålla sig till ämnet, och det enda Ravesmurf frågar efter är omdömmet på filmen, och inte några pesonliga omdömmen på kameramannen, så den regeln har du också lyckats bryta.

Vilken tur att det finns så många laglydiga människor (läs moraltanter) på detta forum som aldrig bryter några regler....

:tomten
Det är du som är kameramannen va?? :nicka
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
SV Per skrev:
Må så vara att folk blivit kallade värre saker än så på det här forumet, men jag förstod inte alls meningen eller syftet med att hoppa på just kameramannen/kvinnan och kalla denne för nörd???

Bättre är väl att nämna att man tycker att barnvagnsincidenten t.ex är oansvarig, det tycker även jag.
Det var kanske onödigt och barnsligt men jag ville också vara tuff och försökte väl vara lite rolig också. Gick väl så där med facit i hand, men är man en nörd själv så kanske man ska bli vid sin läst?
Barnvagnsincidenterna är så jävla idiotiska så att man inte ens kommentera det.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Top