red light district

Tyckte du filmen var bra?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

-Freddy-

Guest
Mr J skrev:
Rätt kul att kolla på.

Dock tycker jag ni passerade gränsen vid ca 3.35 in i filmen. Hade jag gått med barnvagnen där hade jag inte blivit glad. Köra i 20 km/h på trottoaren känns ok.. Men stryka förbi folk med barnvagn sä nära är inte ok.

:arsele

Såg ut som ett mc-bud som hon hoppade undan för och ingen av killarna i filmen
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Freddy82 skrev:
Såg ut som ett mc-bud som hon hoppade undan för och ingen av killarna i filmen

Jag tyckte det såg ut som minst 3 mc-bud genom hela filmen :rolleyes:

Är ju bara en liten vanlig svinfilm, men håller lite med fürsten, skräm inte barnen eller folk med barnvagn. (Blir man såhär bara för att man har en gravid sambo?)
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
oFFkeFF skrev:
(Blir man såhär bara för att man har en gravid sambo?)
You ain´t seen nothing yet. Man blir extremt blödig när man får barn så snart sitter du och gråter framför "När Harry träffade Sally". :fakta
 

SV Per

Ny medlem
Gick med
15 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
KTM525EXC -04
Gustav O skrev:
You ain´t seen nothing yet. Man blir extremt blödig när man får barn så snart sitter du och gråter framför "När Harry träffade Sally". :fakta

Ja fast när barnen blir äldre placerar man dom gärna själva på ett motorfordon med två hjul, och då blir man tvungen att släppa blödigheten, annars vågar man inte titta.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
SV Per skrev:
Ja fast när barnen blir äldre placerar man dom gärna själva på ett motorfordon med två hjul, och då blir man tvungen att släppa blödigheten, annars vågar man inte titta.
Jag vet och jag brottas med det redan nu... :gnissla
 

SV Per

Ny medlem
Gick med
15 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
KTM525EXC -04
Gustav O skrev:
Jag vet och jag brottas med det redan nu... :gnissla

Mest brukar man ändå få brottas med mamma som inte alls är lika postivt inställd till att barnen ska åka tvåhjuliga motorfordon som går fortare än vad mamma kör... :hihi
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
SV Per skrev:
Mest brukar man ändå få brottas med mamma som inte alls är lika postivt inställd till att barnen ska åka tvåhjuliga motorfordon som går fortare än vad mamma kör... :hihi
Vi har inte kommit längre än till den verbala brottningen om huruvida en PW50 är en bra fyraårspresent. :tungan
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
Sånna här filmer har ju gjorts av fler idioter, fast dom idioterna hade i alla fall vett till att käna pengar på dom, (genom att sälja dom på dvd, som tex ghostrider & mm)

Det där med tjejen & barn vagnen, knappt lönt att komentera va, :kocko .

Visst var grabbarna duktiga på att köra( de ska ju understrykas), men vilket fån som hälst kan väll bete sig som ett svin i trafiken & köra mot rött ljus mm, det gör ju till och med halvblinda gammla tanter i bilar. så de e ju inget man skryter med precis.

(ush, vilken jävla moralkärring man blivigt, måste vara åldern eller bara rent förnuft)
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Jag gillade filmen, de som kör kan ju sina grejor... underhållande fram till barnvagnsincidenterna. Det är så jävla dumt så det inte finns, om damen 3:35 in i filmen inte hade varit rask hade hon fått äta asfalt, hur roligt hade det varit då... elr om man kört på en unge.

Slalom mellan bilar är skoj och lite slangning och stoppies med, men gågator/mammor/barn känns inte så väl genomtänkt.
Vad hade du/ni som gjorde filmen gjort om det var er fru/barn som blev påkörd av en hoj med kamera som ville göra en kul film... med era släktingar som statister.

/Felix
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Fürstenhoff skrev:
Eeehh!! :va

Så du skulle bli mindre irriterad över situationen om DU gick med en BARNVAGN på ett övergångs ställe och fick springa undan när mopparna kom än om någon burna framför/runt din bil!! :va

Vad säger man, GRATTIS eller nått Swedie. :3freak

/Fürstenhoff.
Bläddrade mest igenom filmen då den var tråkig. Men ja, den situationen är definitivt värre än att stoppa trafiken.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nä, den var mest seg och tråkig. Musiken var förbannat dålig.

Mitt svar i pollen bli NEJ.
 

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
Åhhhh... va tuffa ni är. :kocko

Kan ni inte ställa upp ett mobilt trafikljus på någon ödslig (grus)väg istället och köra mot rött där. Helt klart tyffare än det där iaf.

Den här filmen ligger helt klart på bottennappsnivå.

Är ju pinsamt för resten av kollektivet att sitta på en sporthoj när en del beter sig på det där viset. :mad:
 

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
0 bhp
Visst, duktiga på att köra. Men det ger inte mig så mycket att se en massa rödljuskörningar och börnisar på gräs.

Musiken var inte min kopp med te och bildkvallan var helt ok.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Top