red light district

Tyckte du filmen var bra?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Hade det varit jag med min barnvagn och dotter i...hade jag inte tvekat att kasta första bästa ting efter mc-föraren.

Det här var den pinsammaste film jag sett från någon i PMC
 

Gabor

Guest
:tuttar ....kollade bara efter :tuttar . såg ett antal pinsamt fula brudar, bla en med barnvagn.
.... och det saknas något...som gör att den blir intressant och unik. Förmodligen lite bra stunt, farligheter eller något annat.
 
Last edited:

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Ort
Dubsala - Lower Downtown
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Som tidigare sagts så var det en annorlunda film.

Men de blev rörigt/trist med alla "zoomningar".

Damer släpper man över gatan oavsett om de har barnvagn eller inte :fakta
 

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
En sak kan man tänka på och det är att Stockholmstrafiken är ganska van vid sån här körning. Det vet jag efter att kört som mcbud över 12000 mil. Att köra på det här sättet inne i stan är inte så märkvärdigt. Stockholmare är ganska vana vid "hård trafik" och vägarna är ganska stora och det är mycket trafik dygnet runt.
Att stanna för gående vid övergångställe är det inte alls lika många som gör inne i stockholm som tex i Södertälje (då menar jag bilar, bussat allt).
Jag bor ju drygt 2 mil utanför stan och på vägen hem brukade jag fortsätta med samma körning som jag gjort under hela dan och folk ute i förorterna blev helt galna. Varför? Jo för dom var inte vana att behöva koncentrera sig på något annat än sin egen lugna körning och den "vanliga" trafiken, nytt är läskigt. =)
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Fet fulle, schysst att palla med att filma, lägga ut på nätet osv. mycket roligare än att läsa aftonbladets nyheter för hundrade ggn denna förmiddag.

Moraliska aspekter har jag inga som helst, annars heller.
 

Sep

Radical Riders
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
Honda XL700VA Transalp 2008
Kollade vid 3:40 i filmen som alla ylar över.. Jag tycker den sekvensen utgår eftersom det inte var killarna i filmens fel utan mc-budet som jag tycker kör mycket värre..

Dessutom tycker jag allting har överdrivits, lite börnisar i korsningar där folk kör i 30km/h skadar väl knappast någon utan bara retar folk lite.

Och tjafs om att "visa vad du kan på bana" är ju inte alls uttjatat? Om man inte vill köra bana, måste man det då bara för ni tycker det är roligt?

Ibland undrar jag om inte bankörningen är den största penisförlängaren av dem alla..

:pannkyss på er alla :D
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
KarateKid skrev:
Roligt att se något annat för en gångs skull. Den här filmen gav helt klart en del skratt! :tummenupp
Bra med lite omväxlande musik också

Och ni som sitter och klagar på att gubbarna kör i 11km/h på trottoarerna är bara för jobbiga. Körningen vid 3:40 är inte speciellt snygg nej, men i övrigt såg det rätt lugnt ut tycker jag.

Varför tog ni mc-kort förresten? För att man sitter skyddat? För att man syns bra? För att en motorcykel är effektsvag? För att det är bra fäste vid väta, rullgrus eller kanske när löven fallit från träden och ligger på vägbanan? För att försäkringen är billig? För att...

Kör ni Gold-Wing hela bunten eller?


Det som stör mig mest är absolut de som gång på gång, trots att det tydligt i första inlägget står att det är buskörning, laddar ner filmjäveln och klagar högljutt över hur förkastligt folk kör.

Nu pratar jag bara för mig själv men det är väl knappast så att man kör hoj för att verka tuff. Jag kör enbart för att det är skoj.

Håller med dig :D

Om man inte kör runt och skrämmer pensionärer och nyblivna mammor så har man ju inget på en sporthoj att göra, för det är ju denna typ av körning dom är konstruerade för :va

Och självklart kan ju inget gå fel när man kör så här :3freak
 
Last edited:

Suomalainen

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
såld... :(
Ähh.. jag som väntade mig en riktig OUTLAW rulle efter allt gnäll, och så är det bara en massa krypfartskryssande mellan bilar och en och annan pinsam burnout i korsningar.

Skitkass.
 

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
Tror jag har en film hemma från när jag var 15 och full. Där sparkar vi sönder lykstolpar, cyklar på fel sida vägen och kastar snöbollar på en buss.
Den kan ni få och klippa in i nästa film!
 

Gabor

Guest
Långa farbron skrev:
Ja,jag trodde det var en gayrulle först :gnissla

Det kan inte vara en gayrulle, det finns pinsamma brudar med åxå..

Fan Potatisgänget, bättre än så här kan ni åstadkomma, det här håller alla moppe pojkar på med, det finns 15 åringar på småmoppar som är värre...
 
Last edited:

Kristofer86

Mc kåt;)
Gick med
3 Oct 2004
Ort
Vänersborg
Hoj
Honda CBR 929RR Fireblade -00
denna film var ju riktigt grym=) ni som klagar fattar ja inte varför igentligen.. det fins ju typ ingen som har sporthojar eller motard som kör lagligt hela dagarna?

fimen var bra klipt å inga förlång filmklipp, dels bra musik=)
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Kristofer86 skrev:
denna film var ju riktigt grym=) ni som klagar fattar ja inte varför igentligen.. det fins ju typ ingen som har sporthojar eller motard som kör lagligt hela dagarna?

Två fel gör inte ett rätt.
 

Gabor

Guest
Kristofer86 skrev:
denna film var ju riktigt grym=) ni som klagar fattar ja inte varför igentligen.. det fins ju typ ingen som har sporthojar eller motard som kör lagligt hela dagarna?

fimen var bra klipt å inga förlång filmklipp, dels bra musik=)

Trafikregleringssytem är till för att ...... :va ...

Så om jag tar min Volvo XC 90 är det ok att köra på trottoarer å gågator bara för att komma fram fort, filma å lägga upp på nätet.... :pannkyss
 
Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Orminge va jävla ball, fick för mig att det va lite av samma folk bakom? Den va riktigt bra, den brukar snurra en gång eller två på förfesterna. Men den här sög ju, ingen fart eller nåt. Jag tror ni enbart gjort den för o reta gallfeber på sandstream o tassen.
 

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
..
tassen skrev:
Trafikregleringssytem är till för att ...... :va ...

Så om jag tar min Volvo XC 90 är det ok att köra på trottoarer å gågator bara för att komma fram fort, filma å lägga upp på nätet.... :pannkyss

Annars gör det inget om man följer med på lektionerna för att lära sig stava.. :7peta

Katsa nite sten i galshus.
 

Gabor

Guest
Tjoffe skrev:
Katsa nite sten i galshus.

spujt i tlät heter dät vel.... :7peta

Ursäkta för den lilla kommentaren om skrivsvårigheter. Ska ALDRIG upprepa det.
 
Last edited:

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
tassen skrev:
Annars gör det inget om man följer med på lektionerna för att lära sig stava.. :7peta

Det finns nåt som heter dyslexi. Det är inget som man ska håna andra för. Inte för att jag vet att så är fallet men det är lite lågt.
 

Gabor

Guest
HanneZ skrev:
Orminge va jävla ball, fick för mig att det va lite av samma folk bakom? Den va riktigt bra, den brukar snurra en gång eller två på förfesterna. Men den här sög ju, ingen fart eller nåt. Jag tror ni enbart gjort den för o reta gallfeber på sandstream o tassen.

Jag är jätte uppretad. Inte.
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Top