red light district

Tyckte du filmen var bra?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Bio_Head

Newbie, nu mera MED lämp
Gick med
28 Jan 2005
Ort
GBG
Hoj
Honda XR125L
Tjo, Kolalt på filmen :tummenupp ass grymm! Mina nyaa idoler (l)

2 saker bara;

1, vad har han med hela svarta cyklen för MC jacka ? den är forrmad som en pyramid på baksidan.
2, allt 'ä grymmt förutom när ni kör på trotoaren :kocko :fatta! det är det ända riktigt dumma. men ananrs; 10\10! :banana
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Kapten Blåskägg skrev:
Håller inte med dig!
Nu har jag iofs bara träffat ett par av gubbarna i PMC och de är jävligt trevliga killar så det finns ingen anledning generellt kasta skit som du gör.
Vad jag menade var att köra på trottoaren är inte särsklit imponerande, de har ju en del gubbs som är överjävliga på slangning så filma lite sånt med coola klipp, på med lite skön musik så blir det kanonunderhållning.

//Blåskägg

Jag betraktar dom som i filmen gör bort sig som idioter,det utan att ens ha träffat dom.Baserat på respektives handlingar i filmen är den slutsatsen inte utan substans.Många andra har säkert bättre koll på verkligheten och riskmoment:=).Som sagt! omdömeslösa och själviska människor står inte vidare högt på min lista.Jag kastar inte skit! jag bara ventilerar mina åsikter :va :rolleyes:
Jag ska självklart göra en bättre film så fort jag har en DV eller HD igen:=) :tungan
 

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
twinner skrev:
Jag betraktar dom som i filmen gör bort sig som idioter,det utan att ens ha träffat dom.Baserat på respektives handlingar i filmen är den slutsatsen inte utan substans.Många andra har säkert bättre koll på verkligheten och riskmoment:=).Som sagt! omdömeslösa och själviska människor står inte vidare högt på min lista.Jag kastar inte skit! jag bara ventilerar mina åsikter :va :rolleyes:
Jag ska självklart göra en bättre film så fort jag har en DV eller HD igen:=) :tungan


Håller med dig om de som är med i filmen :tummenupp
Tolkade dig som att du tyckte alla i PMC var kokta, sorry!
 

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Kapten Blåskägg skrev:
Håller med dig om de som är med i filmen :tummenupp
Tolkade dig som att du tyckte alla i PMC var kokta, sorry!
Att uppträda i sådana här pinsamma filmer med klubbtröjan kan ju faktiskt påverka folks syn på klubben som helhet.
 
Last edited:

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm/Vasastan
Hoj
Inga märkvärdiga saker
RedBaron skrev:
I uppträda i sådana här pinsamma filmer med klubbtröjan kan ju faktiskt påverka folks syn på klubben som helhet.

En teori skulle kunna vara att eftersom PMC, sedan länge, har ett rykte om sig att vara coola,balla och busiga (typ) så kanske killarna på filmen försöker leva upp till detta eller stiga i anseende hos de äldre klubbmedlemmarna...

Resultatet blev ju bara "badwill" hos uppretade stockholmare...

Vi MCåkare har en bra ställning i stockholm med massor av gratisparkering på centrala ställen så jag tycker inte vi ska göra kommunen avig mot oss bara för att impa på kompisar.
 

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Short Valley
Hoj
KTM
Kristofer86 skrev:
denna film var ju riktigt grym=)det fins ju typ ingen som har sporthojar eller motard som kör lagligt hela dagarna?

:rofl :rofl

Finns en del blivande BMW ägare men som inte kommit till insikt än.
En del kör Gixxer K5...

:lol
 

Valentinic

Maxar
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Vargön - Vänersborg
Hoj
R1000 K5
Kristofer86 skrev:
denna film var ju riktigt grym=) ni som klagar fattar ja inte varför igentligen.. det fins ju typ ingen som har sporthojar eller motard som kör lagligt hela dagarna?

Min far. Och han borde ju egentligen vara dubbelt så OuTlAw i och med att han har två. :7peta :hihi
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
UltraMarine skrev:
Vi MCåkare har en bra ställning i stockholm med massor av gratisparkering på centrala ställen så jag tycker inte vi ska göra kommunen avig mot oss bara för att impa på kompisar.

Ja, det vore ju verkligen det värsta som skulle kunna hända, bli av med gratispakeringen...
 

Gabor

Guest
Värst vad alla har blivit snälla nu då...annat var det i den första tråden ....
 

Comi

Var god skølj
Gick med
3 May 2003
Ort
Oslo
Hoj
2008 HarleyDavidson Rocker C
Ok.
Nu har jag tittat på filmen. Jag tycker den är skön, gillar snabba klipp och högre tempo.
Musiken, den är ju hur skön som helst.

Jag tittade på den berömda barnvagnsscenene, allvarligt? Finns det någon som inte håller med om att det bara är larv. Finns det ingen som sett "Pansarkryssaren Potemkin"?
Damen ser och hör motorcyklar och kopplar in "mammamode". Om hon inte hade tagit ett steg framåt, tror ni killen på hojjen skulle kört rakt över henne?

Sen är det allvarligt trevligt att se lite lek. Det går ju väldigt kontrollerat på alla sätt, farterna är låga och allt är snyggt. Glöm inte att det blir ett annat perspektiv genom en kamera.

Att folk på gatan blir irriterade är inte helt sant.
Ryktet säger att det stod folk och apploderade på balkongerna vid stureplan. Men det är bara ett rykte :tungan
 

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sunnersta, Uppsala
Hoj
650Xmoto och ZX9R
RAVESMURF skrev:
oj, glömde skriva vissa grejer
2. rocken är ute! bara inse! vi har kört det tricket i 15år nu, dags för nåt nytt

Techno is da shit, men metall is "the" motherfucker ! ! !
Vem kör inte oansvarigt ibland? Men varför visa ut det förl
hela sverige?
 

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Ort
Kungligt
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Jag gillar filmen! :skrämd

Förmodligen ett uttryck av min schizofreni, åldersnoja eller allmänt inkonsekventa anarkistiska läggning...

Jag är bara moraltant på halvtid, resten fyller jag upp med bus.
:squid

Edit: skulle kunna gnälla på rödljuskörningarna bland folk o barnvagnar men det såg ut som att ni hade koll där faktiskt. Kameran sitter lägre än föraren. Sålänge inte gående skadas så har jag dubbelmoral...
 
Last edited:

Torgo

The Master does not approve
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Dalby
Hoj
En svart Qvarna 701
Tror ni man kan motivera 'stående bakhjulsåka' med att man har bättre översikt över trafiken där uppifrån? :tungan
Ja om nu Harry skulle klaga alltså...
 

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Ort
Kungligt
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
Torgo skrev:
Tror ni man kan motivera 'stående bakhjulsåka' med att man har bättre översikt över trafiken där uppifrån? :tungan
Ja om nu Harry skulle klaga alltså...

Jepp! Så är det. Helt klart ett säkrare alternativ! :D
 

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
inge för tillf
RAVESMURF skrev:
Tja, har suttit och kikat på D-manns inlägg och filmklipp och skrattat och gråtit lite i trådarna....Kan ju bara konstatera att den här filmen är inget för Tassen, bassen, bajsjanne och allt vad ni heter...Jag tänker inte skriva långa inlägg om hur dålig eller hur bra filmen är eller hur den moraliska aspekten är på den...Grabbarna som kör är säkert jättedålig på att köra och har tagit körkortet förra veckan och allt sånt.
Jag hoppas att alla som har moraliska aspekter låter bli att tanka hem och se denna, ni blir ju ändå bara upprörda och vill bråka.

jag kanske ska satva tlie fle i dne här tdåren så ni blir nöjda med min moppefucko inställning, eller också är det min tandställning tillsammans med finnarna. Ni är säkert sossar hela bunten....puss



http://pplay.sytes.net/red-light-district.mpg

tjena!

Man vill väl ha gasen/soundet med?=)

annars! :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Top