red light district

Tyckte du filmen var bra?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

Whoopass

Medlem
Gick med
3 Jul 2004
Ort
Stockholm/Bollnäs
Hoj
Busaberg 650-08 954 RR /GSXR 1000 K6 / RD350
Tja

Tja all!!! vill börja med att :banana :yoparty grym film :tummenupp
till alla ni som gnäller hit å dit, har ni någon gång i era liv druckit sprit eller liknande en lördag slutat att drick i god tid för att ni ska i väg tidigt på morgonen , vaknar känner er pigg äter frukost läser morgon tinningen, sätter er i bilen kommer fram dit ni skulle, ja va bra tror ni eller vet ni att ni har kört nykter, De finns dom som har gjort precis de som jag har skrivit men kom inte enda fram, T.ex. de va en unge som sprang ut på övergångs-stället .
han får inte bara leva med att han har kört på en unge han har dess utom kört bilen rattfull de, räcker med 0,11 promille tror jag. I alle fall så TROR jag att många här kan ta en funderare på om ni är bättre en andra.
ALLA tycker precis vad dom vill. Men jag tror att dom här som kör i filmen är ganska erfarna förare i trafiken. så dom som inte har den erfarenheten ni bör inte prova de är mitt råd. Å till er som tror att han skulle ha kört på barnvagnen så håller jag med att han inte är en bra förare som bommade eller är det så att damen i fråga är grym på att upp märksama en fara då tycker jag att hon ska få lite KRED för de. men jag tror nog att han hade koll på läget med tanke på hans jobb eller va de inte en bud hoj, jag kan ha sett fel med de tror jag inte!!! jag har skälv jobbat som mc bud så jag vet hur en vanlig dag ser ut för ett mc bud å de där va bara FRUKOST.!! Mvh WhoopAss
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
Swedie skrev:
Jag tycker inte som dig, därför är du helt j-vla dum i huvet. Du måste ha blivit tappad precis när din hagga till morsa tryckte ut dig i ångest.


Alltså, ok att vi uttrycker åsikter om div. saker, men det där var det lägsta jag någonsin har läst av en moderator , troligen sen jag föddes....

Alltså, Johnny, jag vet hur du körde när du åkte med oss, jag vet vilken utrustning du hade, och jag vet mer än du tror om mycket, när du öppnar munnen och flödar ut i åsikter nästa gång kanske du ska se till att du själv kan stå med rak rygg????

Eller du kanske har förändrats väldigt mycket på senaste tiden???
Dessutom hoppas jag du inte behandlar alla kvinnor på det där sättet, för då blir du inte gammal i gården.

Du vill inte att man ska diskutera "vissa filmer" i ditt forum, men du säljer filmen genom ditt forum ändå? Kom igen killen!!! Borde inte du vara väldigt lugn o fin med åsikter???

Nu vet jag varför jag trivs bättre på pmc-forumet...

Jag tycker du ska be nitro om ursäkt! klaga på filmer, klaga på frisyr-typer eller vad du vill, men det där är som att ge någon en örfil?
 

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Swedie skrev:
Jag tycker inte som dig, därför är du helt j-vla dum i huvet. Du måste ha blivit tappad precis när din hagga till morsa tryckte ut dig i ångest.
Detta var ta mig fan det roligaste spontana inlägg jag läst här på länge!

Swedie, har du svårt att trycka tillbaka din växande ilska? Du brukar inte brusa upp såhär. :hihi
 

Zlide

R.I.P OLLE. Bulten 26/5
Gick med
18 Apr 2004
Ort
Kungligt
Hoj
Xt-09 - budhoj snömoddad
RAVESMURF skrev:
Blablabla...Swedie elak...blabla...Nitrogen ledsen i ögat...osv.

Inte helt korrekt citerat...
RAVESMURF skrev:
Äh, spänn av va? Helt övertygad om att både Swedie o Nitrogen använt en hel del ironi i sina inlägg. Inte så mycket att ta på allvar. Eller har jag fel??

Nitrogen? Inte vara ledsen!? Vi gillar ju dig för dina bitska kommentarer! :pannkyss
 

Rajtin

Ny medlem
Gick med
2 May 2004
Ort
Skanstull
Hoj
R1-01
Snygga klipp, bra annorlunda film me bra musik. Skönt o slippa se samma bakhjulsraka 10 min. Skulle va lite mer motorljud o nakna brudar men d e de inte i så många hojfilmer. Allt ser kontrollerat ut så fattar ej va d gnälls över....caferacer.com??
 

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm/Vasastan
Hoj
Inga märkvärdiga saker
Swedie skrev:
Nitrogen skrev:
Kul film.

Och till alla crybabys som inte redan är hjärndöda (vilket iofs verkar omfatta större delen av er) kan jag rekomendera lobotomi, så slipper ni våndas över alla dessa buskörningar.
Jävla kärringar!!!

Jag tycker inte som dig, därför är du helt j-vla dum i huvet. Du måste ha blivit tappad precis när din hagga till morsa tryckte ut dig i ångest.

Jeesus - vilken bredsida... den ska jag spara :)

Tror inte det - De som vågar säga nåt "obekvämt" i denna plats av gapiga,stöddiga småkids, kan inte vara "hjärndöda" i.m.o.

RAVESMURF skrev:
Nu vet jag varför jag trivs bättre på pmc-forumet...
Det visar att du bara är en del av "problemet"...

Skillnaden i att vara busig och att vara korkad är ibland hårfin...
 

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
UltraMarine skrev:
Jeesus - vilken bredsida... den ska jag spara :)

Tror inte det - De som vågar säga nåt "obekvämt" i denna plats av gapiga,stöddiga småkids, kan inte vara "hjärndöda" i.m.o.


Det visar att du bara är en del av "problemet"...

Skillnaden i att vara busig och att vara korkad är ibland hårfin...


Jag tycker du är en del av problemet
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
UltraMarine skrev:
Jeesus - vilken bredsida... den ska jag spara :)

Tror inte det - De som vågar säga nåt "obekvämt" i denna plats av gapiga,stöddiga småkids, kan inte vara "hjärndöda" i.m.o.


Det visar att du bara är en del av "problemet"...

Skillnaden i att vara busig och att vara korkad är ibland hårfin...


är du busig eller korkad??? jag väljer att vara det du INTE är....
Antar att i det här fallet det blir att jag är busig...
 

SV Per

Ny medlem
Gick med
15 May 2004
Ort
Stockholm
Hoj
KTM525EXC -04
Swedie skrev:
Dagens sanning, eller årets. Det är inte moralpredikning att säga att man inte ska köra 100 km/h 1 cm bredvid en barnvagn med en liten unge i.

Du menar på fullt allvar att du tyckte det såg ut som om dom körde i 100 km/h förbi barnvagnen? Jag skulle snarare gissa på 25 km/h...

Dock vill jag fortfarande inte förvara själva situationen, men vi kan väl hålla oss någorlunda till sanningen iallafall.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Top