red light district

Tyckte du filmen var bra?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
Kul film. :tummenupp

Och till alla crybabys som inte redan är hjärndöda (vilket iofs verkar omfatta större delen av er) kan jag rekomendera lobotomi, så slipper ni våndas över alla dessa buskörningar.
Jävla kärringar!!!
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Nitrogen skrev:
Kul film. :tummenupp

Och till alla crybabys som inte redan är hjärndöda (vilket iofs verkar omfatta större delen av er) kan jag rekomendera lobotomi, så slipper ni våndas över alla dessa buskörningar.
Jävla kärringar!!!

värst va du va negativ då
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Nitrogen skrev:
Kul film. :tummenupp

Och till alla crybabys som inte redan är hjärndöda (vilket iofs verkar omfatta större delen av er) kan jag rekomendera lobotomi, så slipper ni våndas över alla dessa buskörningar.
Jävla kärringar!!!
Jag tycker inte som dig, därför är du helt j-vla dum i huvet. Du måste ha blivit tappad precis när din hagga till morsa tryckte ut dig i ångest.
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Swedie skrev:
Jag tycker inte som dig, därför är du helt j-vla dum i huvet. Du måste ha blivit tappad precis när din hagga till morsa tryckte ut dig i ångest.

Nu måste du banna dig själv en vecka. Detta är ett påhopp. Fy fy på sig.
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Nitrogen skrev:
Kul film. :tummenupp

Och till alla crybabys som inte redan är hjärndöda (vilket iofs verkar omfatta större delen av er) kan jag rekomendera lobotomi, så slipper ni våndas över alla dessa buskörningar.
Jävla kärringar!!!

:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
Du är en häftig tjej :rolleyes: Vad heter du på Lunar?
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Comi skrev:
Ok.
Nu har jag tittat på filmen. Jag tycker den är skön, gillar snabba klipp och högre tempo.
Musiken, den är ju hur skön som helst.

Jag tittade på den berömda barnvagnsscenene, allvarligt? Finns det någon som inte håller med om att det bara är larv. Finns det ingen som sett "Pansarkryssaren Potemkin"?
Damen ser och hör motorcyklar och kopplar in "mammamode". Om hon inte hade tagit ett steg framåt, tror ni killen på hojjen skulle kört rakt över henne?

Sen är det allvarligt trevligt att se lite lek. Det går ju väldigt kontrollerat på alla sätt, farterna är låga och allt är snyggt. Glöm inte att det blir ett annat perspektiv genom en kamera.

Att folk på gatan blir irriterade är inte helt sant.
Ryktet säger att det stod folk och apploderade på balkongerna vid stureplan. Men det är bara ett rykte :tungan


Kan det vara så att du är part i målet?
 

Comi

Var god skølj
Gick med
3 May 2003
Ort
Oslo
Hoj
2008 HarleyDavidson Rocker C
Swedie skrev:
Jag tycker inte som dig, därför är du helt j-vla dum i huvet. Du måste ha blivit tappad precis när din hagga till morsa tryckte ut dig i ångest.
Det där var verkligen inte snällt skrivit.

ringensmiskarn skrev:
Kan det vara så att du är part i målet?
Nu förstår jag inte riktigt.
Jag har ingen barnvagn.
 

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Ort
El Stockholmo
Hoj
Borttappad
Ujujuj... Det märks att det börjar bli vinter och många fått den analkande PMS:en lite tidigt. Tycker att sedan allt tjafs om "filmen ingen får nämna" är hela forumet överrepresenterat med moralpredikningar.

Vilket väckelsemöte blev jag inte inbjuden till? :va

Tycker filmen var underhållande bitvis, burnisarna var helt klart sköna och till synes mycket bra kontrollerade. Incidenten med barnvagnen och MC budet hade gjort sig bäst bortredigerad dock.

Lite olik de flesta andra filmer som består av en raksträcka och 8 minuters stående wheelies och en o annan stoppie.

Off Topic:

Tycker det är lite konstigt eftersom att på alla de gruppkörningar (SH eller annan) jag varit med på, har ingen kört efter lagens text men ändå framstår "alla" som änglar här på forumet.

"Snabbt på kurvig väg utan trafik eller andra trafikanter -yada-yada"... Vad säger dig att inte en bärplockandes havande mamma bestämmer sig för att korsa vägen vid nästa krön - där du kommer med knäskrap? :död

Det har blivit mycket pajkastning den senaste tiden, nästan till den grad att det ter sig som om alla har rutat in sig i sitt fack, moral eller anarki, och utkämpar ett heligt krig med textmeddelanden där atombomberna består av smileys.
 

COSMOZ 08

Sporthojsnörd
Gick med
23 Apr 2003
Ort
08 City
Hoj
KTM 990 SMT
Precis som dom kör i filmen på gånvägarna så kör även hoj & mopped tjyvarna ute i Botkyrka .

Tråkigt att man vill sänka sig till en nivå & köra som en hoj tjuv (Adnan) & sedan skryta om det när man man har kör skicklighet långt över vad dom flesta har . Det man kommer att minnas av denna video är idiot körningarna på gånvägarn & inte det som imponerar i kör skicklighet .

Men e det PMC vill förknippas med så ......
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Comi skrev:
Nu förstår jag inte riktigt.
Jag har ingen barnvagn.

Alltså,man kör inte över ett övergångställe när gående håller på att passera.Kommer det dessutom en mamma med barnvagn så håller man sig extra passiv.Det som skrivits tidigare i tråden är ju knappast moralpredikningar utan vanligt folkvett.Hoppas jag gjorde det lite lättare för dig att förstå :tummenupp
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Dagens sanning, eller årets. Det är inte moralpredikning att säga att man inte ska köra 100 km/h 1 cm bredvid en barnvagn med en liten unge i. Ångrar man det, ja visst bra. Men att "rättfärdiga det" och visa det på video försöka lira med solbrillor efteråt är bara och se dum ut.
 

Gabor

Guest
Nitrogen skrev:
Kul film. :tummenupp

Och till alla crybabys som inte redan är hjärndöda (vilket iofs verkar omfatta större delen av er) kan jag rekomendera lobotomi, så slipper ni våndas över alla dessa buskörningar.
Jävla kärringar!!!

:tuttar ...använd dom mera.....

Verkar som om siliconet läkt ut i hjärnan på dig...

Nitrogen skrev:
Jag är realist, inte pessimist.

.... :tuttar .....och ett :arsele ...det är realism....

Swedie skrev:
Jag tycker inte som dig, därför är du helt j-vla dum i huvet. Du måste ha blivit tappad precis när din hagga till morsa tryckte ut dig i ångest.

Det är ingen ide` Swedie, hon är inte färdigutvecklad, så hon förstår inte.

Å jag tänker inte ens be om ursäkt den här gången, det kan tolkas som påhopp , men det skiter jag i.

Banna mig i så fall.....

Är man så veritabelt puckad som en del verkar vilja framstå , så ska man tåla att bli motsagd....stadstrafik är fan ingen lekstuga.... :kocko
 
Last edited:

Comi

Var god skølj
Gick med
3 May 2003
Ort
Oslo
Hoj
2008 HarleyDavidson Rocker C
Ën annan saning skulle kunna vara att om man inte är van vid statstrafik verkar allt alltid gå väldigt fort.
Därför ser man ofta lantisar krypa fram i trafiken utan att veta vart dom ska eller vilken fil dom borde placera sig i.
Deras slutsats är att folk i sthlm kör som idioter.

Ni förstår kanske inte vart jag vill komma?
 

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
:va :fatta! :banana :rofl .........
*fortsätter det så här behöver jag inte laga min trasiga TV...*....:corn
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Top