red light district

Tyckte du filmen var bra?


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
SV Per skrev:
Du menar på fullt allvar att du tyckte det såg ut som om dom körde i 100 km/h förbi barnvagnen? Jag skulle snarare gissa på 25 km/h...

Dock vill jag fortfarande inte förvara själva situationen, men vi kan väl hålla oss någorlunda till sanningen iallafall.

Det var nog mer ett exempel än en uppfattning.Missuppfattade du med flit eller är du dum :rolleyes:

Tycker du 25 kmh är en bra fart att köra förbi en barnvagn/gående?
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
RAVESMURF skrev:
Alltså, ok att vi uttrycker åsikter om div. saker, men det där var det lägsta jag någonsin har läst av en moderator , troligen sen jag föddes....

Alltså, Johnny, jag vet hur du körde när du åkte med oss, jag vet vilken utrustning du hade, och jag vet mer än du tror om mycket, när du öppnar munnen och flödar ut i åsikter nästa gång kanske du ska se till att du själv kan stå med rak rygg????

Eller du kanske har förändrats väldigt mycket på senaste tiden???
Dessutom hoppas jag du inte behandlar alla kvinnor på det där sättet, för då blir du inte gammal i gården.

Du vill inte att man ska diskutera "vissa filmer" i ditt forum, men du säljer filmen genom ditt forum ändå? Kom igen killen!!! Borde inte du vara väldigt lugn o fin med åsikter???

Nu vet jag varför jag trivs bättre på pmc-forumet...

Jag tycker du ska be nitro om ursäkt! klaga på filmer, klaga på frisyr-typer eller vad du vill, men det där är som att ge någon en örfil?
Hej, jag är deprimerad och sugen på att köra hoj. Därför är jag allmänt bitter och tjurskallig. Vad ska jag göra åt det doktorn?

Sluta ta det så seriöst. Får jag inte skoja eller? Ja, nä jag utelämnade ironismilies. Skämtet var mellan mig och Nitrogen. Hon har inte svarat än. Antar att hon tog det på skoj (får jag hoppas) som ett svar på hennes riktigt konstiga svar.

Kul att du veta så mycket om mig. Jag vet INGENTING om dig.

Ja, jag har kört med PMC. Det var sisådär 4 år sedan. Jag har mognat sen dess ja. Jag kör inte längre som en idiot i trafiken och filmar det. Ger mig ingenting.

Ska vi diskutera varför vissa trådar får vara kvar? Jadu, svaret borde du veta genom att du surfat på SH. Vissa diskussioner går inte att ha. Denna tråden borde ha låsts för Länge sedan. Men jag låter den vara uppe för att stämpla ännu ett exempel på varför jag har mina regler grundade på erfarenhet. Som tyvärr vissa bli ledsna i ögat av.

Sen kan min tjej Alicia (som är medlem här) svara på om jag behandlar henne med respekt och beundran.

SV Per skrev:
Du menar på fullt allvar att du tyckte det såg ut som om dom körde i 100 km/h förbi barnvagnen? Jag skulle snarare gissa på 25 km/h...

Dock vill jag fortfarande inte förvara själva situationen, men vi kan väl hålla oss någorlunda till sanningen iallafall.
Att överdriva = mer uppmärksamhet. Seså.
 
Last edited:

Robban W

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
cbr600, gsx750r, xrv750
Swedie skrev:
Sen kan min tjej Alicia eller Robban W(som är medlem här) svara på om jag behandlar henne med respekt och beundran.


Jo jag minns en kväll på Gotland när du bjöd på pistagenötter. Det var en förtrollad afton även fast du till slut började ge mig pikar för att jag åt förmycket men det var hela tiden med glimten i ögat.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Yamaha R7 -24
Robban W skrev:
Jo jag minns en kväll på Gotland när du bjöd på pistagenötter. Det var en förtrollad afton även fast du till slut började ge mig pikar för att jag åt förmycket men det var hela tiden med glimten i ögat.
haha, kan nog säga att pistagenötter är det enda jag faktiskt känner lite sug för då och då = du får inte ta för många hehe. Fast iofs inte nu, de kostar 130kr/kg. Uscha. Dubbelt så dyrt som godis. Så ska nog dra ner på dom lite.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Swedie skrev:
haha, kan nog säga att pistagenötter är det enda jag faktiskt känner lite sug för då och då = du får inte ta för många hehe. Fast iofs inte nu, de kostar 130kr/kg. Uscha. Dubbelt så dyrt som godis. Så ska nog dra ner på dom lite.


Man blir vad man äter.
 

Cornsnake

Ride Hard Die Free
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Ljusdal
Hoj
2007 KTM 990 Adv
Hehe filmen i säg var väll ok lite väl kanske men inte gnäller jag för det.
men tråden i sig var fan mer roande att läsa :)

:tomten
 

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
twinner skrev:
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar
Du är en häftig tjej :rolleyes: Vad heter du på Lunar?
Även om jag hade haft lunar så vore du den sista att avslöja mitt nickname till. Jag orkar inte med en massa beundrarpost.

Swedie skrev:
Åkte buss! De andra retade mig för att jag hade glasögon :(
FOUR EYES!!!

tassen skrev:
:tuttar ...använd dom mera.....

Verkar som om siliconet läkt ut i hjärnan på dig...



.... :tuttar .....och ett :arsele ...det är realism....
Även om så var fallet så besitter jag en intelligens som sträcker sig bra många IQ-spridningar över din.

Zlide skrev:

Nitrogen? Inte vara ledsen!? Vi gillar ju dig för dina bitska kommentarer! :pannkyss

Jag blir ledsen den dagen McB förlorar oskulden, d.v.s aldrig.

UltraMarine skrev:
Tror inte det - De som vågar säga nåt "obekvämt" i denna plats av gapiga,stöddiga småkids, kan inte vara "hjärndöda" i.m.o.


Det visar att du bara är en del av "problemet"...
Då är det alltså bara jag som ser en väsentlig skillnad mellan att uttrycka en relevant åsikt och att gnälla?
Som det här med att killarna i filmen skulle vara nära att köra på en tjej med barnvagn på ett övergångsställe. För det första var jag tvungen att se om klippet 10 ggr innan jag överhuvudtaget la märket till att hon var tvungen att hoppa undan. För det andra så var det inte killarna i filmen utan mc-budet som körde där (om jag inte såg helt fel och fått allt om bakfoten).
Folk är jävligt snabba på att följa med strömmen när det vankas gnäll. Irrelevant, ovidkommande, betydelselöst, oväsentligt struntprat.
 

Whoopass

Medlem
Gick med
3 Jul 2004
Ort
Stockholm/Bollnäs
Hoj
Busaberg 650-08 954 RR /GSXR 1000 K6 / RD350
Nitrogen

MÅSTE MAN, (nä undra vem som skrev de här) :lol :lol :lol

citat Nitogen = Jag är en rödhårig, småfet skogshuggare i mina bästa år. Jag gillar wrestling, våldsfilm och handsvett. I min trimmade 240 plöjer jag pensionärer och joggare. Min musiksmak sträcker sig från Kent-Olofs till Olof-Kents. Mitt ego stäcker sig över dig och tillbaka. Har inga syskon (som farsan berättat om) och inga kamrater. Kort stubin. Oförskämd, otrevlig, dryg och genomond. Jag har rosa tapeter i mitt rum och en bild av din mamma under kudden. Vill du gå på mysiga skogspromenader, så ta med en ficklampa och pepperspray för jag väntar på dig i buskarna.

bra där :fatta!
 

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
Whoopass skrev:
MÅSTE MAN, (nä undra vem som skrev de här) :lol :lol :lol

citat Nitogen = Jag är en rödhårig, småfet skogshuggare i mina bästa år. Jag gillar wrestling, våldsfilm och handsvett. I min trimmade 240 plöjer jag pensionärer och joggare. Min musiksmak sträcker sig från Kent-Olofs till Olof-Kents. Mitt ego stäcker sig över dig och tillbaka. Har inga syskon (som farsan berättat om) och inga kamrater. Kort stubin. Oförskämd, otrevlig, dryg och genomond. Jag har rosa tapeter i mitt rum och en bild av din mamma under kudden. Vill du gå på mysiga skogspromenader, så ta med en ficklampa och pepperspray för jag väntar på dig i buskarna.

bra där :fatta!
Och med det vill du ha sagt... ?!
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Nitrogen skrev:
Även om så var fallet så besitter jag en intelligens som sträcker sig bra många IQ-spridningar över din.

FreCkt! Bevisar du det genom att svara i den här tråden? Lycka till....
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nyhet – Yamaha R9

Rykten om en ny mellanklass...

Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Top