Red light district

Nutte

...
Gick med
17 May 2005
Ort
åkersberga
Hoj
KTM 450 - 09 geggmoped
Är det någon som har sett rollers bakhjulsskola och finns dom filmerna nånstans? Dom är inte lika moraliskt tvivelaktiga som filmen i den här tråden och inte så mkt bränsle till tråden kanske men dom är ganska roliga:tummenupp
Dock rätt så gamla, från 05 typ skulle jag gissa. Men det är lite nostalgi och nästan allmänbildning för som som inte har sett dom:yoparty
 

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Ort
Tokholm
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Forum som dyrkar jesus och hjälporgansisationer kan gå och lägga sig! Glorian hänger över sporthoj, här är vi duktiga och ordentliga medborgare!
 

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Ingen som har bmw johans film när dom spann sönder minigolf banor och husvagnar?
 

Snoddas83

Stöka/Fika MC
Gick med
7 Mar 2007
Ort
Oskarshamn
Hoj
LC4 640sm
Ja, vet inte rikigt vad jag ska skriva, men det grymt kört av dom i alla fall, detta med cykelbanor och barnvagnar kanske är mindre bra. Men om man tänker såhär att det vi har sett är från en kameras synvinkel och när man sitter på hojen och kör så ser man bra mycket mer och kan bedömma avstånd mer så jag tror inte det är så farligt som det ser ut på filmen.
 

asdf

rastafari
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Luleå/Oslo
Hoj
EXC 450 -06 *Såld* 660 SMC -05 *Såld* FS650 -08 *Såld* EXC 525 -06
Är det någon som har sett rollers bakhjulsskola och finns dom filmerna nånstans? Dom är inte lika moraliskt tvivelaktiga som filmen i den här tråden och inte så mkt bränsle till tråden kanske men dom är ganska roliga:tummenupp
Dock rätt så gamla, från 05 typ skulle jag gissa. Men det är lite nostalgi och nästan allmänbildning för som som inte har sett dom:yoparty

Dom finns, fick ned filmerna från en server som länkades här på sporthoj för något år sedan, riktigt grymma! Hittar inte nu...
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top