Herregud säger jag bara, läst genom hela tråden. Vill både skratta och gråta, skratta för att folk tycker de är grymma på att köra. Jag menar, de kör mot rött, sicksackar mellan folk (barnvagnar som jag tror nämnts en gång innan
), de kör på trotoarer, gångvägar, mitt i parken, burnar på gräs i parken. Fyfan, mer pyntade får man leta efter alltså.
Gråta också för att folk gnäller på andra folket som "gnäller" enligt dem. "Det är inte farligt, de kör ju sakta" Kolla på hastihetsmätaren ibland, nåt ställe på gångväg kör de ju fan 70 km/h. Och även fast den kör 10-15km/h när de smäller en barnvagn eller för den delen en normal vuxen människa, om det träffar fel så kan det också vara dödligt! Ja just det, dödligt, kör på någon i 15km/h, personen trillar med huvudet mot trotoarkanten.
Sen är jag ingen moralkärring, kört mkt olagliga race med trimmade bilar, kört mkt bankörning osv osv. MEN jag ska kan verkligen inte tycka det är coolt det dem gör, och att dessutom göra film om det. Även när jag hade trimmade snabba bilar och folk stod med längst hela startrakan för att se oss köra race, så gick jag ut och bad alla att flytta sig bakom startlinjen.
Sen visst har jag säkert med utsatt folk för dumheter med att köra för snabbt osv, men ändå, någonstans får man väl fan dra gränsen...