Red light district

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
brum brum..
hmm, inte ett dugg imponerande(jag är själv ingen Rossi,stoner eller pedrosa).. dock fler anledning för myndigheter,bilister,fotgängare och försäkringsbolag att hata oss ännu mer !!
Sedan kliar vi oss på hjälmen och undrar varför alla ogillar oss och varför vi får betala så höga premier på försäkringen ..!
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Ojj, trodde inte det var sant när jag såg filmen! Besviken som tusan! Hur i hela friden kan man få för sig att köra på det viset mellan barnvagnar, trafikljus och fotgängare??? :huvet

Det var det sämsta filmen på väääldigt länge!

Inte konstigt att poliser har den inställning som de har mot oss Bikers.

Vill man visa sina "skills" så är det knappast på det viset man gör det!

ALLA ni som tenderar gilla denna filmen.. VAD hade ni tyckt om killen på hojen hade råkat köra in i barnvagnen så att barnet hade dött eller hade fått skador för livet?? Undrar vad ni hade sagt till barnets föräldrar och anhöriga!??
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
jag kan inte påstå att jag är en ängel i trafiken, snarare tvärtom.. men köra mot rött?
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Ett jävla pimplande på motorvägen och några av dom mest snehängda stoppies någonsin. Resten var inget som krävde någon större talang :D
 

Sordid

professionell sjörövare
Gick med
29 Dec 2007
Ort
på gatan i en skokartong
Hoj
KTM 690 SMC -10
tyckte dom tog det rätt lungt e ju inte så dom körde bland folket i 200 km/h snarare 5 km/h
sen kan man ju ifrågasätta nöjet att glida runt bland folk i 5 km/h men tydligen e det en smaksak vissa gillar det andra inte............nu ska jag ut me barnvagnen o leta hojar peeeece out
 

DIF

Ny medlem
Gick med
1 May 2010
Ort
Sthlm
Hoj
streetfighter
Pajasvarning!

Skulle jag känna någon bakom visiren säger jag här med upp bekantskapen direkt

Muppar!
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Shit vilket jävla liv det blev då... :va
Jag personligen tycker detta om NÅGOT är att föregå med gott exempel i trafiken!!! :Bugar:yoparty

Folk borde sluta gnälla och försöka ta lärdom av hur man uppför sig i trafiken! :mattias:krama

Pajasvarning!

Skulle jag känna någon bakom visiren säger jag här med upp bekantskapen direkt

Muppar!

Jo visst men ditt nick talar ju för sig själv också.. DIF liksom vafan kom igen!!!:tummenupp
 
Last edited:

erikanton

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2008
Ort
kristianstad
Hoj
Yamaha MT-03/ suzuki GSX600R
Shit vilket jävla liv det blev då... :va
Jag personligen tycker detta om NÅGOT är att föregå med gott exempel i trafiken!!! :Bugar:yoparty

Folk borde sluta gnälla och försöka ta lärdom av hur man uppför sig i trafiken! :mattias:krama



Jo visst men ditt nick talar ju för sig själv också.. DIF liksom vafan kom igen!!!:tummenupp

Att du klagar på någon annans användarnamn, är väll lite som kasta sten i glashus:tummenupp
 

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
tyckte dom tog det rätt lungt e ju inte så dom körde bland folket i 200 km/h snarare 5 km/h
sen kan man ju ifrågasätta nöjet att glida runt bland folk i 5 km/h men tydligen e det en smaksak vissa gillar det andra inte............nu ska jag ut me barnvagnen o leta hojar peeeece out

Det är min tanke med, kollat igenom klippet flera ggr och jag kan inte se någon som svävar i direkt livsfara mer än herrarna på hojarna.
Varför blir det inga såna här shitstorms med folk som skriker i kudden när andra klubb-klipp läggs upp, finns massor med exempel på körningar där man skiter i rödljusen och tränger sig genom korsningar.

Försvarar inte körningen på något sätt, men mellan rödljusen är det ganska typiskt jag-kör-hoj-och-orkar-inte-stå-i-köerna beteende, ser man dagligen i sthlm, och jag gör så när det går :arsele

Jag blir mer orolig över mina ungar när man blir omkörd på Essingeleden av något man bara hörde men knappt hann se.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top