totoro
Är fulladdad ibland
Jag vill också kunna stegra!
Använd kopplingen så går det lättare
Jag vill också kunna stegra!
Att du klagar på någon annans användarnamn, är väll lite som kasta sten i glashus
Tja om man tycker det är coolt att bete sig som en mopedist när man är i 30 års åldern, ruggit bra kört
Efter att ha kollat på den en gång till så var den väl inte så värst livsfarlig mer än att det kunde ha gått snett vid några donuts och bakhjulsåkande mitt i stan. Som någon annan skrev var de väl snarare en fara mot sig själva.
Givetvis var det lite barnsligt gjort, och förbättrar väl inte direkt bilden av MC-förare. Försökte väl vara några wannabies till Ghost Rider, men det gör man kanske inte genom att köra mot rött ljus, gräsmattor eller på gågator.
Hade snuten fått tag på dem så hade väl körkortet rykt, men inte mycket mer än så, såvida de inte följt hela färden.
Någon som vet vem de är?
Sån jävla idioti med folk som kör så, som de gör i första klippet.. inte konstigt att försäkringspremierna är så höga. När det finns tards som krämar runt på det viset.. herre jävlar
Förstår att du måste leta anledningar till dina skyhöga premier på Yamaha V-Max -86
Förstår att du måste leta anledningar till dina skyhöga premier på Yamaha V-Max -86
Men överlag pratar jag. Kan du motivera va det manliga är i att ligga och fisa runder på det sättet? Tänk om de hade klippt en gammal tant eller en unge?
Jämförelse SH.com då och nu:
År 2005 tyckte 40% att filmen var dålig
År 2011 tyckte 93% att filmen var dålig
Vilken blir nästa film att rota fram ur gömmorna? Mitt förslag är; H3nga_racar_med_R1.mpg
Förövrigt tycker jag potatisarna gjorde en riktigt skön film 2010
http://www.youtube.com/watch?v=Pd0k0b3_rc0
Vrid upp stereon eftersom musiken skapar mycket av sommarfeelingen
Bara jag eller hailar dom 0:21? ^^
Bara jag eller hailar dom 0:21? ^^
En rolig iaktagelse är att dom flesta som klagar kör hojar som är goda för 250km/h +
Så ni kör aldrig olagligt eller mot rött?? Visst nu kommer ni säga man gasar efter omständigheterna.. Det d barnvagnen, visst det är inte bra.. Men, enligt mig fanns det marginal Jag är en sån som inte gasar på småvägar, jag spar mig te.x till Slingerbulten..
Vart fan tog alla goa personer vägen, förstår dock att alla är lite tjuriga pga vädret å snön :/
/Petai
Det var efter avancerade studier 6st barnvagnar med en mer framträdande roll i filmklippet, vem kommer våga utmana och göra en rulle med 7 (!) st barnvagnar (helst bugabooo) ?
SH's medelålder har stigit med ca 6 år ?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |