Red light district

mathiasjohnson

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
ZX12R
Tja om man tycker det är coolt att bete sig som en mopedist när man är i 30 års åldern, ruggit bra kört :tummenupp

Efter att ha kollat på den en gång till så var den väl inte så värst livsfarlig mer än att det kunde ha gått snett vid några donuts och bakhjulsåkande mitt i stan. Som någon annan skrev var de väl snarare en fara mot sig själva.

Givetvis var det lite barnsligt gjort, och förbättrar väl inte direkt bilden av MC-förare. Försökte väl vara några wannabies till Ghost Rider, men det gör man kanske inte genom att köra mot rött ljus, gräsmattor eller på gågator.

Hade snuten fått tag på dem så hade väl körkortet rykt, men inte mycket mer än så, såvida de inte följt hela färden.

Någon som vet vem de är?

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Sån jävla idioti med folk som kör så, som de gör i första klippet.. inte konstigt att försäkringspremierna är så höga. När det finns tards som krämar runt på det viset.. herre jävlar :kulspruta

Efter att ha kollat på den en gång till så var den väl inte så värst livsfarlig mer än att det kunde ha gått snett vid några donuts och bakhjulsåkande mitt i stan. Som någon annan skrev var de väl snarare en fara mot sig själva.

Givetvis var det lite barnsligt gjort, och förbättrar väl inte direkt bilden av MC-förare. Försökte väl vara några wannabies till Ghost Rider, men det gör man kanske inte genom att köra mot rött ljus, gräsmattor eller på gågator.

Hade snuten fått tag på dem så hade väl körkortet rykt, men inte mycket mer än så, såvida de inte följt hela färden.

Någon som vet vem de är?

Håller med dig.. Jävla tröttsamt att se sånt. Ut på banan och kör lite i stället. Fan allmänfara på det tramset. Borde bli körförbud, och obligatoriskt A1 kort på dem!

Last edited:

crassappeal

Pillar...
Gick med
16 Oct 2006
Hoj
KTM 690 SMC -10
Sån jävla idioti med folk som kör så, som de gör i första klippet.. inte konstigt att försäkringspremierna är så höga. När det finns tards som krämar runt på det viset.. herre jävlar :kulspruta

Förstår att du måste leta anledningar till dina skyhöga premier på Yamaha V-Max -86

Sledden

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2010
Hoj
Kawa
Förstår att du måste leta anledningar till dina skyhöga premier på Yamaha V-Max -86

Men överlag pratar jag. Kan du motivera va det manliga är i att ligga och fisa runder på det sättet? Tänk om de hade klippt en gammal tant eller en unge?

Men överlag pratar jag. Kan du motivera va det manliga är i att ligga och fisa runder på det sättet? Tänk om de hade klippt en gammal tant eller en unge?

Eller så kan man vända det så här... varför tror du att försäkringen är 10 gånger större för såna hojar som du kör jämfört med min v-max med 180 vevhästar? :rolleyes:

Last edited:

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
tramp
Jämförelse SH.com då och nu:

År 2005 tyckte 40% att filmen var dålig
År 2011 tyckte 93% att filmen var dålig

Vilken blir nästa film att rota fram ur gömmorna? Mitt förslag är; H3nga_racar_med_R1.mpg :yoparty

Förövrigt tycker jag potatisarna gjorde en riktigt skön film 2010
http://www.youtube.com/watch?v=Pd0k0b3_rc0

Vrid upp stereon eftersom musiken skapar mycket av sommarfeelingen :)

Methx

Medelhavet <3
Gick med
17 Jan 2011
Hoj
YZF600R Dunderkatt -97 (Såld)

Vilken blir nästa film att rota fram ur gömmorna? Mitt förslag är; H3nga_racar_med_R1.mpg :yoparty

Förövrigt tycker jag potatisarna gjorde en riktigt skön film 2010
http://www.youtube.com/watch?v=Pd0k0b3_rc0

Vrid upp stereon eftersom musiken skapar mycket av sommarfeelingen :)

Bara jag eller hailar dom 0:21? ^^

fiffe

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2010
Hoj
SÅLD honda cbr1000rr bmw r1200gs adventure 2010
Till film nummer 1. Det är mycket klagomål på deras körning.
Jag tycker dom har bra kontroll på vad som händer.

Vad är skillnad mot som många kör idag.

Det kommer en ylande plastraket i 280km/h och kör om en eller en HD vannabe på 400 decibel som trycker sig mellan bilarna.
Både med och utan ungar på.

Petai

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2008
Hoj
Snabbare än förra!
En rolig iaktagelse är att dom flesta som klagar kör hojar som är goda för 250km/h +
Så ni kör aldrig olagligt eller mot rött?? Visst nu kommer ni säga man gasar efter omständigheterna.. Det d barnvagnen, visst det är inte bra.. Men, enligt mig fanns det marginal :) Jag är en sån som inte gasar på småvägar, jag spar mig te.x till Slingerbulten.. :tungan
Vart fan tog alla goa personer vägen, förstår dock att alla är lite tjuriga pga vädret å snön :/

/Petai

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
En rolig iaktagelse är att dom flesta som klagar kör hojar som är goda för 250km/h +
Så ni kör aldrig olagligt eller mot rött?? Visst nu kommer ni säga man gasar efter omständigheterna.. Det d barnvagnen, visst det är inte bra.. Men, enligt mig fanns det marginal :) Jag är en sån som inte gasar på småvägar, jag spar mig te.x till Slingerbulten.. :tungan
Vart fan tog alla goa personer vägen, förstår dock att alla är lite tjuriga pga vädret å snön :/

/Petai

Det var efter avancerade studier 6st barnvagnar med en mer framträdande roll i filmklippet, vem kommer våga utmana och göra en rulle med 7 (!) st barnvagnar (helst bugabooo) ? ;)

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)

SH's medelålder har stigit med ca 6 år ?:)

NMH.jpg

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...