Jo det förstår jag väl att dom gör, men om jag ställer mig framför min hoj så ser jag inte vart det ska vara ens möjligt att sätta skylten.
Framför strålkastarna kanske
Jo det förstår jag väl att dom gör, men om jag ställer mig framför min hoj så ser jag inte vart det ska vara ens möjligt att sätta skylten.
Tänk att det ska ta flera år att äntligen få ett reg nr fram på hojen. Ägaransvar skulle det ha varit för länge sedan.
Då kanske många muppar skulle sluta fara fram på vägarna så att de som sköter sig ska slippa lda för deras framfart.
Höj böterna till det dubbla när hojägaren upprepat drar på sig böter.
3 ggr inom 6 månader, indraget kÖrkOrt direkt.
"Då jävlar skulle ni sköta er, ansvarslösa slynglar...."..
Ungefär så här lät det i ett rum för ett tag sedan, jag blev stolt över att få bli kallad slyngel samt att jag äntligen fick veta veta hur en sosse såg ut.
fattar inte ens att det finns folk bland oss här på forumet som är villiga att försvara och på nåt sätt rättfärdiga den här dyngan om plåt i fram, för mig är det otänkbart
fattar inte ens att det finns folk bland oss här på forumet som är villiga att försvara och på nåt sätt rättfärdiga den här dyngan om plåt i fram, för mig är det otänkbart
Angående ägaransvar:Jag förstår inte varför folk är rädda för regplåt fram och ägaransvar, det är ju bara att köra i laglig hastighet
Angående ägaransvar:
Om du lånar ut bilen/hojen eller att den blir stulen och föraren kör ihjäl någon så tycker du att det är rimligt att du som fordonsägare ska straffas för den förseelsen?
(ok, jag hårddrog det lite grann...)
Angående ägaransvar:
Om du lånar ut bilen/hojen eller att den blir stulen och föraren kör ihjäl någon så tycker du att det är rimligt att du som fordonsägare ska straffas för den förseelsen?
(ok, jag hårddrog det lite grann...)
Jag tror detta kommer gå igenom, med en utförlig anvisning hur den självhäftande dekalen ska sättas synlig på motorcykelns front.
Huruvida det påverkar cykelns utseende ger dom blanka f-n i.
Fick äran att provköra en hoj med nya hållare på i helgen. Det blir en smal plåt, snarlik den som sitter på bilar nu men lite tunnare på höjden för att passa in. På nakna hojar är det inget större problem då dessa har plats men på kåphojar behövs en hållare av tunn aluminium.
Bifogar en posörbild.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|