Max 32-33 på bakan![]()
Beror på om det ska vara glädjebänk eller inte
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Max 32-33 på bakan![]()
Han behöver nog all glädje han kan fåBeror på om det ska vara glädjebänk eller inte![]()
haha okej satsa ni! jag är på! jag ska fan lyckas.. men e inte helt säker på det heller
vet jag tror inte heller på att den har 46hk motormässigt då det försvinner ju en hel del från växellådans gång såklart
men det är ett jävulskt drag i den, gasres upp till 4:ans växel kvittar hur mkt jag försöker hålla nere dentrimmad med cylinder o avgassystem iaf.
Lustigt. Den verkar ju fan nästan vara värre än min 500!haha okej satsa ni! jag är på! jag ska fan lyckas.. men e inte helt säker på det heller
vet jag tror inte heller på att den har 46hk motormässigt då det försvinner ju en hel del från växellådans gång såklart
men det är ett jävulskt drag i den, gasres upp till 4:ans växel kvittar hur mkt jag försöker hålla nere dentrimmad med cylinder o avgassystem iaf.
Jag snackar inte om effektförlusten till bakhjulet utan att jag bestämt inte tror att den har nära 46hk på veven heller...
nej jag håller med dig. det tror jag inte heller! jag uttryckte mig lite dåligt innan, det uppfattas som att jag tror att den har 46 innan vevenmen jag skulle tippa på runt 38-40hk.. (innan veven)
![]()
Innan veven?
på tändstiftet då eller?![]()
meh slutadu vet vad jag menar
jag slarvar lite me skrivandet
![]()
Tänk igenom grejer, slarva inte med skrivandet osv osv så kanske du får lite mer respekt här
Eller så fortsätter du som nu så kan man ha lite kul![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |