Reggning Tm eller Ktm

madden

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Hoj
ingen
haha okej satsa ni! jag är på! jag ska fan lyckas.. men e inte helt säker på det heller :p

vet jag tror inte heller på att den har 46hk motormässigt då det försvinner ju en hel del från växellådans gång såklart :D

men det är ett jävulskt drag i den, gasres upp till 4:ans växel kvittar hur mkt jag försöker hålla nere den :D trimmad med cylinder o avgassystem iaf.

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
haha okej satsa ni! jag är på! jag ska fan lyckas.. men e inte helt säker på det heller :p

vet jag tror inte heller på att den har 46hk motormässigt då det försvinner ju en hel del från växellådans gång såklart :D

men det är ett jävulskt drag i den, gasres upp till 4:ans växel kvittar hur mkt jag försöker hålla nere den :D trimmad med cylinder o avgassystem iaf.

Jag snackar inte om effektförlusten till bakhjulet utan att jag bestämt inte tror att den har nära 46hk på veven heller...

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96

Lustigt. Den verkar ju fan nästan vara värre än min 500! :yoparty

Kanske skulle skaffa mig en såndära tm 125. Eller vad säger du Prulle? :hihi

madden

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Hoj
ingen
Jag snackar inte om effektförlusten till bakhjulet utan att jag bestämt inte tror att den har nära 46hk på veven heller...

nej jag håller med dig. det tror jag inte heller! jag uttryckte mig lite dåligt innan, det uppfattas som att jag tror att den har 46 innan veven :p men jag skulle tippa på runt 38-40hk.. (innan veven) :gnissla

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
nej jag håller med dig. det tror jag inte heller! jag uttryckte mig lite dåligt innan, det uppfattas som att jag tror att den har 46 innan veven :p men jag skulle tippa på runt 38-40hk.. (innan veven) :gnissla

Innan veven? :va

på tändstiftet då eller? :tungan

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
meh sluta :p du vet vad jag menar ;) jag slarvar lite me skrivandet:tungan

Tänk igenom grejer, slarva inte med skrivandet osv osv så kanske du får lite mer respekt här ;)

Eller så fortsätter du som nu så kan man ha lite kul :D

madden

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2008
Hoj
ingen
Tänk igenom grejer, slarva inte med skrivandet osv osv så kanske du får lite mer respekt här ;)

Eller så fortsätter du som nu så kan man ha lite kul :D

ja de e klart :tuttar jaja jag skärper mig då.. tar inte detta på största allvar att skriva rent eller va "perfekt" ;)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept