Max 32-33 på bakan
Beror på om det ska vara glädjebänk eller inte
Max 32-33 på bakan
Han behöver nog all glädje han kan få :Beror på om det ska vara glädjebänk eller inte
haha okej satsa ni! jag är på! jag ska fan lyckas.. men e inte helt säker på det heller
vet jag tror inte heller på att den har 46hk motormässigt då det försvinner ju en hel del från växellådans gång såklart
men det är ett jävulskt drag i den, gasres upp till 4:ans växel kvittar hur mkt jag försöker hålla nere den trimmad med cylinder o avgassystem iaf.
Lustigt. Den verkar ju fan nästan vara värre än min 500!haha okej satsa ni! jag är på! jag ska fan lyckas.. men e inte helt säker på det heller
vet jag tror inte heller på att den har 46hk motormässigt då det försvinner ju en hel del från växellådans gång såklart
men det är ett jävulskt drag i den, gasres upp till 4:ans växel kvittar hur mkt jag försöker hålla nere den trimmad med cylinder o avgassystem iaf.
Jag snackar inte om effektförlusten till bakhjulet utan att jag bestämt inte tror att den har nära 46hk på veven heller...
nej jag håller med dig. det tror jag inte heller! jag uttryckte mig lite dåligt innan, det uppfattas som att jag tror att den har 46 innan veven men jag skulle tippa på runt 38-40hk.. (innan veven)
Innan veven?
på tändstiftet då eller?
meh sluta du vet vad jag menar jag slarvar lite me skrivandet
Tänk igenom grejer, slarva inte med skrivandet osv osv så kanske du får lite mer respekt här
Eller så fortsätter du som nu så kan man ha lite kul
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |