Nisse Järnet
pschyy =D
Tjacka en Siemens SX1 så får du en mobil också 
EazyD skrev:IRiver har dom bästa. Köp inte IPOD!
d1ce skrev:Happ, och varför de?
Om man läser på t.ex. www.s-c.com bland de som använder eller testat båda så verkar det hugget som stucked beroende på om man söker hdd spelare eller flash!
Skulle jag köpt hade jag köpt en iPod med >20gb
EazyD skrev:Jag har den senatse versionen av IPOD på 10GB.
Orginal hörlurarna var verkligen usla, helt fruktansvärt dåliga så jag la ut 300kr på ett par Koss The Plug som många rekommenderade, .......QUOTE]
Men va fan räknar du med bas i the plug..![]()
köp ett par Koss Porta pro eller Koss Sporta Pro (samma element,mycket bas) så låter det bättre,,, att man ens räknar med att lurarna som följer med är bra är ju helt :kocko![]()
att sitta och redigera bas/diskant för att få bra ljud i lurarna betyder oftast att lurarna är kass. med
yonsson skrev:Klart att en mp3-spelare kräver bra hörlurar för att man ska få bra ljud.
Det e ju ingen cd-spelare direkt, och en bärbar cd kräver det oxå, till viss mån.
mp3 är inte = cd-kvalite
yonsson skrev:Visst, det e inte stor skillnad om du lyssnar på stereo, men i bärbara grejer så måste man ju vara döv för att inte höra skillnaden.
mp3 kräver ju oftast mer av högtalarna-lurarna än en cd-spelare för att det ska vara bra ljud.
sorryyonsson skrev:Visst, det e inte stor skillnad om du lyssnar på stereo, men i bärbara grejer så måste man ju vara döv för att inte höra skillnaden.
mp3 kräver ju oftast mer av högtalarna-lurarna än en cd-spelare för att det ska vara bra ljud.
Edit: Själv har jag ett par sony dj-lurar för 1000 spänn till min mp3-spelare.
ljudet e underbart! Men med små (som man pluppar i öronen) lurarna (100så e basen under all kritik. Man måste ju tydligen förtydliga allt man skriver så man inte väcker någons besservisser-nerv.
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |