renkött
Gudomlig sporthojare
Min mormors bror hade en volvo PV med ca 200 000 mil på mätarn, de e grejjer de!
Hur lyckas man med det?
Min mormors bror hade en volvo PV med ca 200 000 mil på mätarn, de e grejjer de!
Han köpte den som förstabil som 16 åring och har den än, han är 67 år. Svensk kvalite!
Den mätaren skulle jag vilja se... 2000000km??
Den mätaren skulle jag vilja se... 2000000km??
På många äldre bilar går inte mätaren över 10 000 mil. Sedan börjar den om på noll igen. Den där bilen har nog varvat varvmätaren flera gånger om vid det här laget. Du får be att få titta på 50 års besiktningsprotokoll...
Såg det jag också. 150K+ innanför västen på honom. Respekt. Men till skillnad från en sporthoj så vågar man chansa lite mer på att motorn håller hela resan med en guldvinge, för om den nu skulle rasa är det bara att backa ut reservfiaten ur en av packboxarna.Mclivet.
Galen pajsare på guldvinge, turkos och hade gått 44 000mil och han siktade på 40-50k mil till
Min 80-talare är precis på väg att passera 12000mil. Motorn har aldrig öppnats och går som om den precis vore inkörd!Det finns väl ett par stycken här som har hojar från 80-talet som gått 10 000+ mil vid det här laget.
Fast det där är ju troligen en miss .
Den som var med i mclivet?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet