bonde456
Gudomlig sporthojare
Jag läste 24 år yngre men det där var fan ännu värre.En 24-åring
Jag läste 24 år yngre men det där var fan ännu värre.En 24-åring
Jag läste 24 år yngre men det där var fan ännu värre.
Nu skulle det visserligen vara olagligt om jag träffade någon som var 32 år yngre än min, men även en brud som var 20 år yngre än mig skulle troligen gå mig på nerverna jävligt fort. Vi skulle vara i väldigt olika fas i livet, och inte ha samma livserfarenhet och mognad. Kul i bingen ett tag, ja, men så fort vi pratade med varandra skulle jag antagligen behöva ta till flaskan.Jag läste 24 år yngre men det där var fan ännu värre.
Låter som vilken relation som helst.Nu skulle det visserligen vara olagligt om jag träffade någon som var 32 år yngre än min, men även en brud som var 20 år yngre än mig skulle troligen gå mig på nerverna jävligt fort. Vi skulle vara i väldigt olika fas i livet, och inte ha samma livserfarenhet och mognad. Kul i bingen ett tag, ja, men så fort vi pratade med varandra skulle jag antagligen behöva ta till flaskan.
VÄRST!!!??Jag läste 24 år yngre men det där var fan ännu värre.
Många tjejer i Asien och liknande länder tar gärna en äldre västerlänning som pojkvän. Det dom i första hand tänker på är trygghet och ekonomi. Väldigt många yngre killar från hemlandet är lata och dricker mycket och spelar upp pengar.Blir tjejen med barn så sticker dom och lämnar henne. Sen är dom ofta otrogna.
Men blir du tillsammans med din tjej så räkna med att dom tar för givet att du ska ta hand om henne och hennes familj. Alla tror att västerlänningar är rika (gämfört med dom så är vi det).
Som om det vore något negativt?Nu skulle det visserligen vara olagligt om jag träffade någon som var 32 år yngre än min, men även en brud som var 20 år yngre än mig skulle troligen gå mig på nerverna jävligt fort. Vi skulle vara i väldigt olika fas i livet, och inte ha samma livserfarenhet och mognad. Kul i bingen ett tag, ja, men så fort vi pratade med varandra skulle jag antagligen behöva ta till flaskan.
Hemma igen, vi håller kontakten, hon tar väldigt ofta initiativ till kontakten, pratar stort o smått- iofs inget "djupt" men ändock......
Kört korta snuttar video ("för hon ville se mej")
Tja.....ingen aning om vart detta leder, men hon går på universitet fnv, har 2 år kvar (troligen inte värt ett skit i sverige- hennes utbildning...), är en mek ingenjörs utb hon går, vill arbeta senare inom prov/ test verksamhet.
Huvudet på skaft har jag märkt, små obetydliga detaljer lägger hon märke till och kommenterar- så inte bara yta och fasad....
Vi får se....bollen är rund....allt....ALLT kan hända både för henne och mig, men gillar hennes närvaro om än på distans!!?
Du har väl sett vad systrar kan ställa till!Har hon någon lillasyster?
2 större o en tvillingbror som är kille??Har hon någon lillasyster?
Det fina med mekanik är att det är typ samma överallt, så har hon lyckats ta examen för det borde hon kunna examinera av det i Sverige ganska fort med, om inte till och med bara gå någon översättningslinje för det.Hemma igen, vi håller kontakten, hon tar väldigt ofta initiativ till kontakten, pratar stort o smått- iofs inget "djupt" men ändock......
Kört korta snuttar video ("för hon ville se mej")
Tja.....ingen aning om vart detta leder, men hon går på universitet fnv, har 2 år kvar (troligen inte värt ett skit i sverige- hennes utbildning...), är en mek ingenjörs utb hon går, vill arbeta senare inom prov/ test verksamhet.
Huvudet på skaft har jag märkt, små obetydliga detaljer lägger hon märke till och kommenterar- så inte bara yta och fasad....
Vi får se....bollen är rund....allt....ALLT kan hända både för henne och mig, men gillar hennes närvaro om än på distans!!?
Du har väl sett vad systrar kan ställa till!
Tänkte på ditt ex, hennes syster och marken mm. Menar inte mer än så.Du menar att systrar är generellt värre än kvinnor i störst allmänhet?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|