6 figures (lön)
6 feet (längd)
6 inches (jag vet inte vad dom syftar på här?)
Har du sett han som går runt och frågar kvinnor vad dom har för krav på män, och sedan matar in det i en app som talar om hur många promille av befolkningen som uppfyller kraven?
Tjejerna kan se ut som rena träsktrollen, sakna utbildning och jobb, men har krav som bara 1% av männen når upp till, och dom tycker att kraven är rimliga....
Jag kollade mig själv mitt USAs statistik, och jag är någonstans i 0.0001% (med en nolla eller två hit eller dit) av deras befolkning, och jag är inte direkt märkvärdig, bara lång med en någorlunda okej inkomst och inte blaskfet.
Men kraven de ställer är ju helt sjuka. Alla pengar som mannen drar in ska gå direkt till kvinnan, mannen ska ha feta bilar, häftigt jobb och en inkomst med minst tre nollor fler än deras, och lägga åtminstone 16 timmar av dygnet till att göra kvinnan nöjd, vara tankeläsare, vara emotionellt tillgänglig och samtidigt stoisk och aldrig någonsin visa känslor och absolut inte gråta, aldrig vara arg eller våldsam samtidigt vara beredd att ge sig in i en gatufajt med 4-5 gangers.
Sedan lever de själva på bidrag, har gått som vandringspokal runt halva befolkningen, har två barn med tre olika fäder, har ett bmi som ett mindre land och vägrar all form av hushållsarbete.
Apropå ämnet så gillar jag gillar hoemath, han är lite rolig.