Relation

bonde456

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jun 2010
Hoj
Triumph 800xc -11
Har ett happy pancake konto som jag kollar av ibland......finns guldkorn där...helt klart, men saaaatan va många lycksökare det finns!!
Konstaterat att det råder en bisarr obalans i kosmos- de som "borde" leta efter något "klassiskt" i åldersskillnad letar efter efter ngt som är lika eller yngre.
Så- kvinna 45 år söker "livskamrat" mellan 30 till 45.....är det nått jävla dödsryck lr??
Då har du ju ändå ett exempel på en som kan tänka sig i sin egen ålder! Finns ju massor av kvinna 50 söker kille 25-40

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Finns ju en meny i Ryssland också, många snygga med västerländskt utseende och har fått med modersmjölken att vara mannen till lags.
Och så bubblaren aka buffebordet Ukraina.

Känner du någon Ukrainska eller Rysska? Jag har lite dålig erfarenhet av den sorten.

Men jag har lite begränsat statistiskt underlag så jag vet inte...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Dålig erfarenhet eller menar du liten erfarenhet? Om du menar den första på vilket sätt?
Jag har en polare som gifte sig med en rysk kvinna, det har gått rätt bra men hon har lite underliga idéer om en del saker.
Själv hade jag en kort fling med en kvinna från Ryssland, och det var en intressant historia och slutade med att hon blev skitarg för inget och verkade förvänta sig att jag skulle komma krypande till korset. Tog min värdighet och gick. Ganska hög poäng på crazy/hot-skalan, men på ett annat sätt än inhemska knasbollar.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jag har en polare som gifte sig med en rysk kvinna, det har gått rätt bra men hon har lite underliga idéer om en del saker.
Själv hade jag en kort fling med en kvinna från Ryssland, och det var en intressant historia och slutade med att hon blev skitarg för inget och verkade förvänta sig att jag skulle komma krypande till korset. Tog min värdighet och gick. Ganska hög poäng på crazy/hot-skalan, men på ett annat sätt än inhemska knasbollar.
Narcissism och galenskap går hand i hand med knasiga kulturyttringar och traditioner.

asfalt svarvare

pain in the ass
Gick med
2 Mar 2012
Hoj
push montana 3c
Tja, jag är här o hon är där, mindre fnurra på tråden som behöver nystas upp, men- still going.
Bränd som man är så tar jag det lugnt- tänker inte göra om samma fel som innan 😏.
Better safe than sorry.

asfalt svarvare

pain in the ass
Gick med
2 Mar 2012
Hoj
push montana 3c
Ehhhh, fruntimmer är som dom är och inte som de ska va......är väl ngt manligheten överlag kan bifalla.
(Omvänt säger säkert fruntimmer samma om oss🤣)
Lägger iofs inte så mycket energi på detta trots allt, har annat och fundera på som är viktigare på ett sätt än att njuta frukterna av motsatta könet (som är orsaken till att jag inte lägger så mycket energi på nya problem)

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Jag har lyssnat lite på youtube ibland när jag sitter på kontoret har lyssnat på många inlägg från både kvinnor och män angående dejting eller icke dejting, partner eller inte osv.

En intressant gemensam nämnare från män är att dom oftast spenderat många år i äktenskap ständigt kämpande för att göra sin kvinna nöjd.
Från kvinnor är istället den gemensamma nämnaren hur dålig hennes man som inte kunde ge henne det hon ville ha och förtjänade.

Egentligen började nog allt med att jag såg inslag för och emot passport bros och det verkar vara värre i USA för männen. Kvinnor verkar ha extrema krav på männen där och det blir nästan lyteskomik när dessa singelkvinnor sedan gnäller på att männen åker utomlands. Männen som de frenetiskt påpekar inte stå upp till deras standard.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Egentligen började nog allt med att jag såg inslag för och emot passport bros och det verkar vara värre i USA för männen. Kvinnor verkar ha extrema krav på männen där och det blir nästan lyteskomik när dessa singelkvinnor sedan gnäller på att männen åker utomlands. Männen som de frenetiskt påpekar inte stå upp till deras standard.

6 figures (lön)
6 feet (längd)
6 inches (jag vet inte vad dom syftar på här?)

Har du sett han som går runt och frågar kvinnor vad dom har för krav på män, och sedan matar in det i en app som talar om hur många promille av befolkningen som uppfyller kraven?

Tjejerna kan se ut som rena träsktrollen, sakna utbildning och jobb, men har krav som bara 1% av männen når upp till, och dom tycker att kraven är rimliga....

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
6 figures (lön)
6 feet (längd)
6 inches (jag vet inte vad dom syftar på här?)

Har du sett han som går runt och frågar kvinnor vad dom har för krav på män, och sedan matar in det i en app som talar om hur många promille av befolkningen som uppfyller kraven?

Tjejerna kan se ut som rena träsktrollen, sakna utbildning och jobb, men har krav som bara 1% av männen når upp till, och dom tycker att kraven är rimliga....
Jag kollade mig själv mitt USAs statistik, och jag är någonstans i 0.0001% (med en nolla eller två hit eller dit) av deras befolkning, och jag är inte direkt märkvärdig, bara lång med en någorlunda okej inkomst och inte blaskfet.

Men kraven de ställer är ju helt sjuka. Alla pengar som mannen drar in ska gå direkt till kvinnan, mannen ska ha feta bilar, häftigt jobb och en inkomst med minst tre nollor fler än deras, och lägga åtminstone 16 timmar av dygnet till att göra kvinnan nöjd, vara tankeläsare, vara emotionellt tillgänglig och samtidigt stoisk och aldrig någonsin visa känslor och absolut inte gråta, aldrig vara arg eller våldsam samtidigt vara beredd att ge sig in i en gatufajt med 4-5 gangers.

Sedan lever de själva på bidrag, har gått som vandringspokal runt halva befolkningen, har två barn med tre olika fäder, har ett bmi som ett mindre land och vägrar all form av hushållsarbete.

Apropå ämnet så gillar jag gillar hoemath, han är lite rolig.

Nyheter
BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor