Relation

asfalt svarvare

pain in the ass
Gick med
2 Mar 2012
Hoj
push montana 3c
Fan vad man nedlåter sej till i detta liv.....blottar sig för allmänheten med livets stora frågor.....kunde fan lika gärna stå med byxorna nere på Sergels torg och med en trutförlängare...??.

Jo, mekanik är universellt, en hammare i Afrika funkar i princip likadant som här i svedalla (formen och precisionen må skilja lite) men syftet och resultatet av användningen är samma.
Så, hennes utbildning bör vara applicerbar även i svedalla.?

//jj

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
När "the americano" knyter upp hängmattan på stranden följer mamma med son efter, placerar sig framför ögonen och börjar ta selfies.
Ensamstående mammor är iskalla på marknaden här och redan om dom inte är oskulder längre så har dom blivit mindre attraktiva bland lokala män.

Pengarna? Jo pengar var anledningen till att jag började skriva det här inlägget.

Igår hittade jag en tindertjej som jag åkte iväg för att träffa men redan på vägen dit till ett planerat matställe säger hon att vi kan väl ta med maten därifrån istället? Sedan i nästa mening föreslår hon att jag ska köpa 4 kycklingar och ta med till hennes familj som väntar på att träffa mig. Att träffa familjen har jag inga problem med men en tjej som redan från början tror jag ska föda hennes familj, nej där lär kraven komma på löpande band. 4 grillade kycklingar handlar väl iofs om 100-200kr med stor sannolikhet till ligga ifall man är lite cynisk. Eller så var jag bara en gratis måltid.

Men jag var ju redan framme så jag gick till restaurangen och åt, där satt familjens söta dotter i köket så efter lunchen åkte jag hem med hennes telefonnummer på fickan istället.

Tjejen jag träffade där före verkade genuint gilla mig och vi hade det ganska trevligt ett tag. Tills jag helt plötsligt får ett meddelande om att hon vill ha en tandställning. Det hör till saken att hon har så välordnade tänder att hon skulle kunna blåsa mig på pengarna och nästa år peka på sina tänder som nu blivit så fina. Hon var jävligt fin och genuin men nu vet jag inte om vi kommer ses mer. Jag tror hennes mor och syster hade en hel del med det önskemålet att göra för hon själv har knappt vågat tacka ja till mat tidigare.

Man måste uppenbarligen kyssa många grodor för att hitta en prinsessa. Att det handlar om att jag erbjuder ett bättre liv kan jag acceptera men jag vill inte bli sedd som en vandrande bankomat.

20240203_101542.jpg

asfalt svarvare

pain in the ass
Gick med
2 Mar 2012
Hoj
push montana 3c
Update: vi jobbar på det, chansen är stor att vi förenas i alla dess former under sommaren, sen får hon hem till universitetet igen- utbildning är viktigt!

Ett första steg för henne att växa mentalt och ett steg för mej att släppa in en ny människa i detta gamla spektakel till gubbjävels liv.

//

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Vad som finns i Sverige för en gubbe vet väl alla men som jämförelse så är här 6 nya vänner från min senaste resa på en knapp månad varav flertalet dagar blev spoilerade pga regn och att jag blev sjuk och sängliggande. Och nu menar jag alltså huvudsakligen vänner och inte sängkompisar men troligen skulle majoriteten vara intresserade av att bli mer än vänner ifall jag skulle ha lagt lite tid på någon av dom.

Egentligen har jag träffat ytterligare några nya vänner men dessa är alltså kvinnor som blivit vänner på facebook. Blev ju iofs även facebookvän med mamman till en av dessa tjejer.
Samtliga har jag träffat dagtid där jag varit ute och rört mig dom är oftast pratglada så snart man startat upp diskussionen.
Sen är det väl inte utan anledning de gärna blir vän med en gubbe över 50.

Jag klippte bort deras ansikten för att värna deras integritet lite grand åtminstone.

1048013_10151895429832021_908353541_o.jpg164718751_464298528247703_2289882262373851335_n.jpg366682641_104994849365996_6207969843740707109_n.jpg405800657_122139574754018372_2362654453941418845_n.jpg431388617_278445261951912_2107360217436607414_n.jpg277768554_310294097902962_6720419682533456615_n.jpg

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Two stroke man trodde jag hade något med tvåtakt att göra men fattar nu att det är att han är så maddafakkin pimp att han alltid har minst två hälften så gamla tjejer.

⭐👑👊🏻🦁⭐👑👊🏻🦁⭐👑👊🏻🦁

Så jävla alfa. Hatten av. 🎩👈🏼❌

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Den äldsta på bilderna är faktiskt 38.
Det är vänner, inte flickvänner och inte ens kk. Jag har flörtat med alla utom en ska erkännas men jag ser det mer som att jag lär känna dom. Pejlar om dom är något att ha så att säga.
Träffade nog tre förra året också som fortfarande är vänner men då var jag mer nyskild och egentligen varken intresserad eller avslappnad med tjejer. En av de tre har hunnit bli mamma sen dess och henne hade jag nog ändå räknat bort som hustruämne.

Jag har ju träffat tjejer där som jag inte blivit facebookvän med också och den mest intressanta tjejen hör dit. Söt trevlig tjej som hjälper sin mamma där jag handlar ibland. Man ser på hennes attityd hur hon inte tvekar att jobba. Tyvärr är hon inte singel heller men sånt kan ju förändras.

Men min poäng handlade mest om skillnaden på vad som finns på menyn utanför Sverige. Här hemma har man passerat bäst före datum och får bara spana in andrasorteringen med Slobodan, skadat gods så att säga. Och då fortsätter jag nog hellre vara singel. Jag räknar nog faktiskt med att vara singel resten av livet.
Livet är ganska behagligt när man kan sköta sig själv utan att bry sig om någon annan än sig själv och dottern förstås.

Min kropp har förfallit en hel del under ett tioåriga förhållande där jag prioriterat andra för mycket för att ta hand om min egen kropp som jag borde. Jag håller på att hämta igen det men det tar sin tid med en gammal kropp.

asfalt svarvare

pain in the ass
Gick med
2 Mar 2012
Hoj
push montana 3c
Update: fortfarande kontakt och utvecklande👍.

Har ett happy pancake konto som jag kollar av ibland......finns guldkorn där...helt klart, men saaaatan va många lycksökare det finns!!
Konstaterat att det råder en bisarr obalans i kosmos- de som "borde" leta efter något "klassiskt" i åldersskillnad letar efter efter ngt som är lika eller yngre.
Så- kvinna 45 år söker "livskamrat" mellan 30 till 45.....är det nått jävla dödsryck lr??, typ livet håller på att ta slut och man söker då något som ger ett skimmer av att man ännu är "ung" och har livet framför sej?, gärna sitter man med 3-4 ungar med....Och hoppas på den stora "kärleken"....
Själv skulle jag aldrig engagera mig i nått lika eller äldre...för jag är ju själv på pappret gubbe- och ha en regelrätt och tvättäkta kärring är inte på min karta....då är celibat fan så möed bättre....att ha ngn bara för att ha ngn vid sin sida, utan attraktion eller gemensamt intresse på ngt plan.....näääää!!

//

Nyheter
BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...