(Relations fråga) Hur fan ska man bete sig!!!!!

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Trek 4400Alpha, Nitro Icon59w,
Tjing!
Nu måste jag släppa på trycket lite och det finns ingen i min direkta närhet som kan lyssna så jag anförtror mig åt klagomuren på SH.

Jag träffade förra helgen en tjej på krogen och vi slutade på efterfest hos gemensamma bekanta.
Det slog gnistor på en gång i stort sett och vi satt och snackade bra länge där.
Sen slog vi följe hem och snackade,snackade osvosvosv......

Men hon berättade att hon hade kille och att det sög att hon träffade mig när hon var upptagen......men hon sa att hon ville träffa mig igen och så och jag tänkte väl att det skulle sluta med dom orden.
Sen på söndag efter middag så pep det till i mobilen och det var hon som tackade för en trevlig natt/morgon.......jag måste säga att det inte hände nåt annat än hålla handen och en kram innan vi skilldes åt.
Sen har vi nu träffats istort sett varje dag och hörts av och igår hade vi en heldag ute med restaurang, bio osvosv.........men
Nu börjar man ju fundera över hur det kommer att bli och vad man ska göra.....eftersom hon har stadigt men ändå verkar vilja nåt med mig.
Jag borde ju inte känna att man gör nåt fel.....men det finns ju i bakhuvet, tänk om man gör så hon avslutar ett lyckligt förhållande och så skiter det sig mellan oss då efter 3månader eller nåt.........
FAST jag känner inte snubben.....skiter väl i allt runt omkring förutom henne.....AAAAHHH!!! vafan usch...... :confused:
Känns så jäkla bra med henne...........och hon säger hela tiden att det känns rätt med mig och att vi är så lika osvosv.....hon ger alla tecken på att vara attraherad av mig och så......

Jaja....det blir nog bra när det är klart......värdelös tråd egentligen men jag måste skriva av mig eftersom jag inte fått snacka med nån...... :mad:

Ha det gôtt inatten.......Miller

Qvint

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamma Fazer
Skratt...

En tanke bara...

Det finns en liten möjlighet att hon inte har någon kille därhemma... Bara så att du vet det så behvöer inte tjejer tala sanning per automatik ;)

Jag "har hört" om att även killar ibland drar till med valsen att man har tant för att slippa verka desperat eller inte vill ha något allt för seriöst...

Ju mindre du tänker ju lättare är livet !

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Hoj
no more :(
Hur många gånger lever du?

Just det!

Go for it! :yoparty

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
Ge f*n i tjejer som är upptagna. Dessutom, om hon nu, eventuellt, lämnar sin kille för att bli ihop med dig: Då är hon också kapabel att lämna dig för någon annan längre fram.

Strular runt/dejtar/träffar "folk"/whatever gör man när man är singel.

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
abstruse skrev:
Ge f*n i tjejer som är upptagna. Dessutom, om hon nu, eventuellt, lämnar sin kille för att bli ihop med dig: Då är hon också kapabel att lämna dig för någon annan längre fram.

:fakta

ord...

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Qvint skrev:
Skratt...

En tanke bara...

Det finns en liten möjlighet att hon inte har någon kille därhemma... Bara så att du vet det så behvöer inte tjejer tala sanning per automatik ;)

Jag "har hört" om att även killar ibland drar till med valsen att man har tant för att slippa verka desperat eller inte vill ha något allt för seriöst...

Ju mindre du tänker ju lättare är livet !
hahaha e du sann eller????
Varför skulle hon överhuvudtaget ljuga om en sån grej?

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
abstruse skrev:

Damn right....och dessutom, kan hon vara otrogen mot sin pojkvän med dig så lovar jag dig att hon kommer kunna vara otrogen mot dig också!!!!

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Ravetrancer skrev:
Damn right....och dessutom, kan hon vara otrogen mot sin pojkvän med dig så lovar jag dig att hon kommer kunna vara otrogen mot dig också!!!!

Jo det är ju det....därav grubblerierna.....

Schiet....får väl köpa snöskoter istället!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MilleR skrev:
Jo det är ju det....därav grubblerierna.....

Schiet....får väl köpa snöskoter istället!!
VArför inte rent ut säga till henne, att om hon har pojkvän så borde hon göra slut med honom om hon vill ha ett förhållande med dig istället för att påbörja något först o sedan göra slut.
Man gör slut först sen tar man sig an nästa....

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Ravetrancer skrev:
VArför inte rent ut säga till henne, att om hon har pojkvän så borde hon göra slut med honom om hon vill ha ett förhållande med dig istället för att påbörja något först o sedan göra slut.

Jag har letat efter läge att nämna det....men efter som det gått en vecka så känns det lite sådär att nämna det.......angående hennes eventuella otrohet så resonerar jag så att om det nu skulle bli nåt så kan det ju bli såhär.
Alt1: vi lever lyckliga i alla våra dagar... :)
Alt2: hon e otrogen....jaja må så vara men jag vet hur det slutade istället för att hon blev "the one who got away"

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MilleR skrev:
Jag har letat efter läge att nämna det....men efter som det gått en vecka så känns det lite sådär att nämna det.......angående hennes eventuella otrohet så resonerar jag så att om det nu skulle bli nåt så kan det ju bli såhär.
Alt2: hon e otrogen....jaja må så vara men jag vet hur det slutade istället för att hon blev "the one who got away"
ok, om du e i det läget nu så tycker jag att så länge hon har sin pojkvän så är ni vänner, skippa hångel etc. få henne isf att förstå att hon isf är otrogen och att det är bättre att hon gör slut med sin kille först. Du förstog vad jag mena va?

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Ravetrancer skrev:
ok, om du e i det läget nu så tycker jag att så länge hon har sin pojkvän så är ni vänner, skippa hångel etc. få henne isf att förstå att hon isf är otrogen och att det är bättre att hon gör slut med sin kille först. Du förstog vad jag mena va?

Ja, vi håller oss på "mattan" äns så länge. Jag tänker inte sätta press på henne utan låta tiden ha sin gång och låta henne känna vad som är rätt.
Jag är seriös med denna tjejen och då kan jag vänta ett tag......och förhoppningsvis slutar det i min fördel.....hon ger sådana signaler och antydningar.

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Nu var hon väl inte direkt otrogen, men tänk på att om en tjej är otrogen mot någon annan, med dig, så kan hon alltid vara otrogen mot dig senare.

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Nu var hon väl inte direkt otrogen, men tänk på att om en tjej är otrogen mot någon annan, med dig, så kan hon alltid vara otrogen mot dig senare.

angående hennes eventuella otrohet så resonerar jag så att om det nu skulle
bli nåt så kan det ju bli såhär.
Alt2: hon e otrogen....jaja må så vara men jag vet hur det slutade istället för att hon blev "the one who got away"[/QUOTE]

:corn

loop

Ny medlem
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
ZX7R 97:a
Ravetrancer skrev:

Just!!! :tummenupp

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Ravetrancer skrev:

Tack Ravetrancer för en knuff i rätt riktning, nu tror ja jag vet hur jag ska gå till väga......om inte annat var det bra för min grubblande hjärna att få släppa på trycket lite.
Vad skulle man göra utan Sporthoj...... :D
Nu ska jag catch some Z:s........Lights out

_raffe_

Inte som alla andra
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
ktm 640 bling bling edition
apor

Brudar är som apor de hoppar från ena grenen till det andra, de måste alltid få tag i ett nytt gren innan de släpper taget.
Jag säger som min gamle polare sa : 97% tjejer är luder och de andra är lesbiska. NEJ det va bara skämt! Men faktum kvarstår, hur fan kan en person som har ett stadigt förhållande börjar inledda ngt nytt utan att först avsluta det man har. Och då menar jag att det hjälper fan inte att hon gör slut nu!!! Hon har ju gått över gränsen!! Om ni blir tillsammans så gör hon samma sak, o stackars dig om 2-3 år sitter du hemma lycklig men helt ovetande att bruden är på bio o oskyldig håller handen med en annan snubbe och tänker dra!!! :fatta! Skärpning!!

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Hoj
Honda VTR1000F -06
_raffe_ skrev:
Brudar är som apor de hoppar från ena grenen till det andra, de måste alltid få tag i ett nytt gren innan de släpper taget.
Har du sett apor hoppa någon gång? Om du har gjort det borde du veta att de svingar sig långa sträckor från gren till gren och håller garanterat inte alltid fast sig.

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Mitt ex...hade pojkvän när vi träffade varandra för 4:a år sedan. Jag sa till henne att "...-varför nöja sig med något som är bra när hon kan få det bästa?!". Det var strulit i början i och med att det hade tagit slut så plötsligt mellan henne och hennes pojkvän. Han hörde av sig ständigt till henne hela tiden...vilket inte kändes så bra. :rolleyes:

Nu sedan i måndags...sover jag på en dåligt pumpad luftmaddrass :död i vardagsrummet...och det är väl bara en tidsfråga innan hojen är nyklotad i hopp om att hitta någon ny flikka. :tuttar

...Jag hade inte satsat på henne...all den stund hon inte verkar vilja släppa taget om sin pojkvän. :fakta Risken ökar att du kommer bli sviken på samma sätt...ngr år senare.

/KaliZ

Edit: F-n va deppigt det var att skriva detta då! :kocko Känner mig som värsta loooosern...hon lär juh ha ngn annan...jaja whatever! Nu ska man känna på singel-livet för första gången på 4:a år. Undrar hur det funkar i Halmstad...ngn som vet om det finns någon köttmarknad att tillgå? :tuttar

Last edited:

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
KaliZ, gör slag i saken & skaffa motard & häng med mig & raca!!! ...jag vill ha sällskap & behöver någon att dela kostnader med. :) Du ska se att snart är bruden ett minne blott.
När det gäller raggning ställen i Halmstad har jag tyvärr inte mkt att komma med. Min erfarenhet är att staden suger på den punkten. Kanske Terminalen? :rofl

Till tråd skaparen: Jag träffade en tjej för 2½ år sedan på en fest. Jag visste att hon var upptagen (jag visste oxå att det förhållandet inte fungerade speciellt bra). Vi hade trevligt och pratade en massa om allt möjligt. Det slutade med att vi båda två blev för fulla & hånglade lite på ett ute ställe. Vi insåg bägge två att det inte va läge att inleda en relation, med tanke på omständigheterna. Vi höll dock kontakten.
När vi träffades av en tillfällighet sex månader senare va vi både singlar & helt plötsligt va situationen helt annorlunda. Nu lever vi tillsammans i ett lyckligt förhållnade sedan 2 år :)
Slutsatts. Låt henne avsluta sin nuvarande relation, inte bara göra slut då det finns ofta ett efterspel som jag inte rekomenderar att du tar för stor del i. Träffas som vänner då & då under tiden och om/när det känns rätt ta det ett steg vidare.

Lycka till!

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...