Ravetrancer skrev:vilket i sin tur betyder att du oxo är ute o cyklar lite, om du bara skippade dina fina formuleringar ett tag så hade du säkert oxo fattat det jag skrev.
Kan inte skippa, jag är sån.
Om hon har pojkvän o träffar MilleR och då säger att du lyssna här jag har pojkvän o det är inte rätt att göra så här mot min pojkvän, så betyder det att hon har en inställning till otrohet som något man inte gör.
Om hon däremot vandrar hand i hand etc etc så har hon inte denna tankegång om att hon är otrogen och är det då lättare mot nån annan också.
Eller har jag fel i mitt tänkande???????????
Varken eller. Ditt resonemang utgår från att hon kommer att tycka lika mycket om MilleR som hon gjorde om sin tidigare/nuvarande pojkvän.
Varje relation är unik. Om hon upplever att MilleR "han är killen hela dan" (och MilleR upplever att hon är tjejen hela veckan) så finns det väl ingen anledning att tro att hon skulle vara otrogen mot honom.
Trohet från sin partner är nått man förtjänar.
Själv är jag nygift och lika förälskad som den dagen då jag träffade min fru första gången (6 år sedan) Jag har ingen rädsla för otrohet därför att jag vet att gräset aldrig kan vara grönare på någon annan sida om någon bäck.
Vad vi gjort innan blir då betydelselöst.
gladh