(Relations fråga) Hur fan ska man bete sig!!!!!

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Ravetrancer skrev:
vilket i sin tur betyder att du oxo är ute o cyklar lite, om du bara skippade dina fina formuleringar ett tag så hade du säkert oxo fattat det jag skrev.

Kan inte skippa, jag är sån. :rolleyes:

Om hon har pojkvän o träffar MilleR och då säger att du lyssna här jag har pojkvän o det är inte rätt att göra så här mot min pojkvän, så betyder det att hon har en inställning till otrohet som något man inte gör.
Om hon däremot vandrar hand i hand etc etc så har hon inte denna tankegång om att hon är otrogen och är det då lättare mot nån annan också.
Eller har jag fel i mitt tänkande???????????

Varken eller. Ditt resonemang utgår från att hon kommer att tycka lika mycket om MilleR som hon gjorde om sin tidigare/nuvarande pojkvän.
Varje relation är unik. Om hon upplever att MilleR "han är killen hela dan" (och MilleR upplever att hon är tjejen hela veckan) så finns det väl ingen anledning att tro att hon skulle vara otrogen mot honom.
Trohet från sin partner är nått man förtjänar.

Själv är jag nygift och lika förälskad som den dagen då jag träffade min fru första gången (6 år sedan) Jag har ingen rädsla för otrohet därför att jag vet att gräset aldrig kan vara grönare på någon annan sida om någon bäck.
Vad vi gjort innan blir då betydelselöst.

gladh

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
gladh skrev:
Kan inte skippa, jag är sån. :rolleyes:

Varken eller. Ditt resonemang utgår från att hon kommer att tycka lika mycket om MilleR som hon gjorde om sin tidigare/nuvarande pojkvän.
Varje relation är unik. Om hon upplever att MilleR "han är killen hela dan" (och MilleR upplever att hon är tjejen hela veckan) så finns det väl ingen anledning att tro att hon skulle vara otrogen mot honom.
Trohet från sin partner är nått man förtjänar.

Själv är jag nygift och lika förälskad som den dagen då jag träffade min fru första gången (6 år sedan) Jag har ingen rädsla för otrohet därför att jag vet att gräset aldrig kan vara grönare på någon annan sida om någon bäck.
Vad vi gjort innan blir då betydelselöst.

gladh
att varje relation är unik är sant, men oftast så kan man tolka mycket ur en personlighet, det handlar även om personligheterna......nåt som jag tycker du glömmer av här

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Ravetrancer skrev:
att varje relation är unik är sant, men oftast så kan man tolka mycket ur en personlighet, det handlar även om personligheterna......nåt som jag tycker du glömmer av här

Tror att tillfälligheterna spelar lika stor roll som personligheten.
Jag är dock, som jag skrev innan, inte intresserad av att äga en partner. Jag antar att hon finns hos mig för att jag förtjänar det. Samma sak åt båda hållen.

Sen kan det bli lite dystert om du antar att det hela ligger i personligheten.
Jag blir åtminstone oerhört attraherad av en intressant personlighet. Om jag nu skulle ha en faiblesse för en viss personlighet och denna personlighet skulle vara den antagna otrohetspersonligheten, då vore ju alla mina förhållanden dödsdömda.

gladh

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jag tycker att du skall klå upp henne.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gladh skrev:
Tror att tillfälligheterna spelar lika stor roll som personligheten.
Jag är dock, som jag skrev innan, inte intresserad av att äga en partner. Jag antar att hon finns hos mig för att jag förtjänar det. Samma sak åt båda hållen.

Sen kan det bli lite dystert om du antar att det hela ligger i personligheten.
Jag blir åtminstone oerhört attraherad av en intressant personlighet. Om jag nu skulle ha en faiblesse för en viss personlighet och denna personlighet skulle vara den antagna otrohetspersonligheten, då vore ju alla mina förhållanden dödsdömda.

gladh
du låter som en teoretiker.....
Det blir inte dystert om man kollar p ånågons personlighet, man behöver inte lägga all vikt på personligheten, men en stor del av den kan avgöra hur det blir.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Ravetrancer skrev:
Det blir inte dystert om man kollar p ånågons personlighet, man behöver inte lägga all vikt på personligheten, men en stor del av den kan avgöra hur det blir.

Det är så trist med folk utan personlighet :hihi

gladh

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Ravetrancer skrev:

Nahhh, vi tycker olika i denhär frågan. Jag tycker MilleR ska ta vara på tilfället och skita i det som ligger bakom. Sen vad han gör är upp till honom.

Lycka till :tummenupp

gladh

Freakshow

Hur f..n kan jag börja snusa igen!?!?
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
Nää..... såld!
Hahahaha!
Vilken skön tråd!
Tack!
Skinnställ å tröja blev helt plöstligt mockasiner å polar'n å pyret!
Sött!!!

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gladh skrev:
Nahhh, vi tycker olika i denhär frågan. Jag tycker MilleR ska ta vara på tilfället och skita i det som ligger bakom. Sen vad han gör är upp till honom.

Lycka till :tummenupp

gladh
Jo klart han skall agera, frågan är bara om hur han skall agera, du får allt o låta så enkelt, men det är inte så enkelt som du vill påskina att det är. Allt är inte enkelt som du verkar ha det, hur många har den förälskelsen brinnande som du efter 6 år??? Du är snarare ovanlig än vanlig.:)

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Det är väl alltid värt att se om det kanske är ditt livs förhållande? Du kanske kastar bort din framtida partner bara för att du är nervös över hennes nuvarande pojkvän!

Kör hårt, man lever bara en gång!

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Ravetrancer skrev:
Jo klart han skall agera, frågan är bara om hur han skall agera, du får allt o låta så enkelt... Du är snarare ovanlig än vanlig.:)

Jag är ovanligt vanlig. :D
Problemet många gör är att de gör det svårare för sig än vad det är. :va
Ta dagen för vad den är, skit i vad andra tycker och försök inte att tolka in saker som inte finns.

Surf's up.

gladh

Nettan

Nettan
Gick med
28 Oct 2003
Hoj
Honda cbr blade -95 (min man gasar o jag sitter bakpå)
Vad du ska göra är att sätta lite ultimatum, man kan inte både äta kakan o ha den kvar, o det vet hon oxå.
Inte för jag vet själv, men att behöva bli "den andra" som bara får leva lyckliga stunder när det passar henne måste va det värsta som finns..
Nej, tala om för henne vad du känner och att du menar allvar, (kan va det hon egentligen e osäker på, och som tjej själv kan jag faktiskt säga att hon kan ljuga om killen, mest för hon är osäker på vad du vill.)
Sedan får du låtsas vara svåråtkomlig ett tag, o inte besvara alla hennes mess o samtal, säg det att du finns där om hon skulle göra slut på sitt andra förhållande. LYCKA TILL / NETTAN

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Nettan skrev:
Sedan får du låtsas vara svåråtkomlig ett tag, o inte besvara alla hennes mess o samtal, säg det att du finns där om hon skulle göra slut på sitt andra förhållande. LYCKA TILL / NETTAN

JAG har aldrig fattat varför man ska låssas och leka ett jäkla spel? Vad ska det va bra för? och om hon ljuger om att hon har kille, (vilket är det dummaste jag hört, varför börja en "relation" med att ljuga??) så blir hon väl ändå inte säkrare på hans känslor om han skiter i att svara på hennes medelanden?

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Milla skrev:
JAG har aldrig fattat varför man ska låssas och leka ett jäkla spel? Vad ska det va bra för? och om hon ljuger om att hon har kille, (vilket är det dummaste jag hört, varför börja en "relation" med att ljuga??) så blir hon väl ändå inte säkrare på hans känslor om han skiter i att svara på hennes medelanden?

Är du verkligen tjej? :confused:

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
sege skrev:
Spelet är kul, utan spelet tröttnar man efter 4 sekunder.
Fel, man tröttnar på spelet efter 4 sekunder. Spela spelet gjör man om man är ute och tokraggar på krogen, inte om man är ute efter ett varaktigt och stabilt förhållande.

gladh

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...