(Relations fråga) Hur fan ska man bete sig!!!!!

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
alt.1
Skit i henne! Om hon gör så mot sin nuvarande kille så kan hon lika gärna göra det mot dig, hon är helt opålitlig. Dessutom, om hon nu har en kille så ska ju inte du vara där å pilla. Det är grymt oschysst! Jag skulle gett dig en sån omgång om det varit min tjej! ( om det inte vore för att det inte är det, dessutom är jag jättesnäll :D )

alt.2
Säg åt henne att du är jätteseriös och tycker jättemycket om henne, kör raka puckar! Säg åt henne att hon får antingen göra slut med sin kille om hon är intresserad av dig, eller också får hon sluta leka med dina känslor och hålla sig till den som hon är ihop med.

AND THATS THE BOTTOM LINE!

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
abstruse skrev:
Tror nog vi är ganska överens i stort, men jag anser generellt man ska avsluta en relation före man påbörjar en annan.

Jepp, vi skiljer på ett "ska" och ett "bör".

Jag tror vi börjar närma oss sentencen i denna tråd: Lycka till MilleR och gör det du tycker känns rätt för dig :tummenupp

gladh

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
kan tillägga ett talessätt som troligtvis kan appliceras på situationen :

Tillfället avgör inte tjuven...Tillfället avslöjar tjuven...

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Trek 4400Alpha, Nitro Icon59w,
Jag tror vi börjar närma oss sentencen i denna tråd: Lycka till MilleR och gör det du tycker känns rätt för dig :tummenupp

gladh[/QUOTE]

Tjingtjing!!

Nu är det såhär va.....idag under kvällen fick denna jobbiga situation ett slut......vi har haft "snacket" och det föll så jävla väl ut att det löste sig till min fördel....eller ja.....VÅR fördel...... :)
Så nu är det så här att åker ja på ett spräckt ögonbryn å en krokig näsa så är det så och det tar jag!!!! fast det kommer inte att hända....men ändå.
Och alla som tycker jag gör en vidrig sak å anser att mitt agerande är helt fel så visst....tyck det men just nu känns det som att det kvittar..... :kär

Och visst, jag mår inte bra av att veta att en annan person kommer må illa och vara ledsen.....blir väl så att OM jag överhuvudtaget kommer återfödas så blir det väl som en spottkopp på en Thailänds bordell......jeppjepp......This life was great Sir.....now what? :FU :hihi

Det som diskuterats huruvida det kommer vara Alt1 eller Alt2 som gäller kan jag säga så här om......det visar sig! CARPE DIEM bröder å systrar ;)

Lev väl.....MilleR

abstruse

Trek Domane
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Exhojar: ZXR750 '91, ZX-9R '99, ZX-6R '01
MilleR skrev:
Nu är det såhär va.....idag under kvällen fick denna jobbiga situation ett slut......vi har haft "snacket" och det föll så jävla väl ut att det löste sig till min fördel....eller ja.....VÅR fördel...... :)
Så nu är det så här att åker ja på ett spräckt ögonbryn å en krokig näsa så är det så och det tar jag!!!! fast det kommer inte att hända....men ändå.

Inget farligt kommer hända, men snart kommer Bingo säga till dig att du må brinna i ELDSJÖN! :brinnerup :D

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
MilleR skrev:
Tjingtjing!!

Nu är det såhär va.....idag under kvällen fick denna jobbiga situation ett slut......vi har haft "snacket" och det föll så jävla väl ut att det löste sig till min fördel....eller ja.....VÅR fördel...... :)...

Well done! Eldsjön eller inte, man lever bara en gång!

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...