(Relations fråga) Hur fan ska man bete sig!!!!!

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
Hur långt ska man gå i sitt sökande? Ska man verkligen enbart leta och acceptera den partnern som passar en till 100%. Vissa verkar ju ha turen att hittat en sådan partner. Hur resonerar ni? Ska man få "stå" ut med lite för de bra stunderna?

\Masonit

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Milla skrev:
Hehe, japp, killar gillar ju spel eller? :confused:

:lol

Nähäääääääääerå, det är sejjerna som är spelsugna. :gnissla :hihi

......................

Eller så kanske det är så att det är vissa persontyper som gillar det oavsett kön? :va

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Hoj
Såld...
gladh skrev:
Ok, 2fat4hjo hade en 1800-tals uppfattning och du har en 1810-tals uppfattning.

Ja, vad gjorde hon på krogen ENSAM, det liderliga stycket. Bara ute efter att dra ner stackars olyckliga pojkar i fördärvet. Likt sireners sång. Vik hädan hynda från helvetet, vik hädan fresterska.

Pollysnurr, du är iallafall lite mer modern i din upfattning än WhoAreHjo.

gladh

Haha :rofl

Menadde ju inte riktigt så heller, menade: Varför går dom inte till baren tillsammans? Men nu i efterhand så kommer man på att det finns många anledningar att gå ensam.

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
Ravetrancer skrev:
du kör en alltför egotrippad stil.........

True, man måste visa respekt för andra. Man kan inte bete sig hur som helst och skylla på att man bara lever en gång. Den andre parten lever också bara engång!

\Masonit

nLasse

För säkrare körning, kör bana!
Gick med
20 May 2003
Hoj
R6
Jag satsade på en tjej en gång som redan hade en kille. Vi höll på i 1,5 år men det gick åt h-e. Nu har jag en tjej som bara är min! Och det var hon från första början. Mycket bättre!

Allvarligt talat så var det jäkligt nära att hon hade lämnat sitt tidigare liv för mig. Det största problemet var att de hade barn tillsammans. Hon valde att inte lämna honom pga barnen. Jag är iaf glad att jag gav det hela en chans för annars skulle jag nog ha funderat hela livet på hur det skulle kunna ha blivit. Så jag tycker att du ska köra på om det känns rätt! :tummenupp

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
En sak har jag lärt mig, ge aldrig råd till andra när det gäller kärlek/förhållande o.dyl. det blir alltid fel råd vad man än säger. Så därför tänker jag inte säga ett knyst. :fakta

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Josafan skrev:
Nähäääääääääerå, det är sejjerna som är spelsugna. :gnissla :hihi

Vadå, har du aldrig spelat på stryktipset? :confused: :lol

......................

Eller så kanske det är så att det är vissa persontyper som gillar det oavsett kön? :va

Ja, så är det nog...Alltå har man en tillräckligt intressant personlighet som det är så ska väl det räcka utan att behöva låta bli att svara på vissa sms mm för att v e r k a spännande? Men vad vet jag, jag e ju singel...hahahaha

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Ravetrancer skrev:
du kör en alltför egotrippad stil.........

Tror inte det, jag är rak och ärlig.
Jag ger allt för min fru. Jag ger inte mindre till mina vänner. Jag väntar mig inget annat än lika mycket tillbaka.
Men jag kan inte göra någon annans val. Det måste var och en göra själv.

gladh

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
sege skrev:
Men, vad som ingen vet (förrän nu) är att hon vänstrar med kille X, högrar med kille Y och trånar efter kille Z!

Satan då, det kan du ju inte avslöja sådär, hennes kille kör ju hoj, tänk om han hänger här och ser det där?! :7peta

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
zappen skrev:
En sak har jag lärt mig, ge aldrig råd till andra när det gäller kärlek/förhållande o.dyl. det blir alltid fel råd vad man än säger. Så därför tänker jag inte säga ett knyst. :fakta

Är.. det där ett råd?

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Nu är jag ingen expert på relationer. Långt därifrån.

Jag kan ju fäörsöka ge dig råd om hur man SKA eller BÖR uppföra sig. Gentlemannen i mig säger att man under inga omständigheter satsar på eller raggar på en tjej som är upptagen. Punkt.

Däremot så finns det ju tillfällen när man undrar vad som skulle ske om man gjoorde det. En väg man inte vandrat är ofta en stor motivator till att prova den..

Jag har kamratar som blivit ihop när den ena var upptagen.. Med följden att den som var upptagen gjorde slut med dåvarande, de är fortfarande tillsammans och gifte sig i sommras efter 5år som sambo.

Så fundera på hur du vill göra. Personligen hade jag nog sett vad det kunde leda till.. Eller åtminstone FRÅGAT tjejen vad hon tycker att det skall utvecklas till.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
gladh skrev:
Bli tillsammans med?
Måste man ha hånglats först innan man blivit tillsammans?
Eller går gränsen vid sex?
Eller man har trevligt ihop?
Eller att man är intresserad?

Nähh, vill hon och MilleR umgås och lära känna varandra så är det ju så det ska vara. Kanske vill de gå vidare för att de har mycket gemensamt, då får hon väl bestämma sig tillslut. Men världen är inte så himmla svart och vit som många vill ha det till.

Go go MilleR :yoparty

gladh

När är man ett par? Fråga 100 personer och du får 100 svar!

En av min guidelinjer här i livet. Att behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Jag, personligen, skulle stoppa innan "Det hände något som man inte vill att ens flickvän ska göra med någon annan kille" Var den gränsen går får var och en bestämma.

Även om jag inte är den svartsjuka typen skulle jag antagligen, under förhållandets "dalar", fundera på om hon då skulle göra samma sak igen med andra killar.

Men självfallet gör alla som de själva vill/tror blir bra.

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
gladh skrev:
Tror inte det, jag är rak och ärlig.
Jag ger allt för min fru. Jag ger inte mindre till mina vänner. Jag väntar mig inget annat än lika mycket tillbaka.
Men jag kan inte göra någon annans val. Det måste var och en göra själv.

gladh

Trodde du varken hade fru eller vänner, men där ser man.

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
gladh skrev:
Jag brukar vara selektiv, men om du känner dig ensam och bitter kan jag göra ett undantag.

gladh
:hihi Lite ironi i mitt inlägg men man måste använda smilys på detta forum verkar det som.

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...