(Relations fråga) Hur fan ska man bete sig!!!!!

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
MilleR skrev:

Go with the flow.
Ingen äger någon annan och man gör sina egna val. Om du trivs med att vara med henne men känner att det inte funkar om hon har kille. Säg det till henne.
Om du inte störs av det. Njut av stunden.

Tjejen gör ett medvetet val - du känner inte hennes kille, vad är problemet?

gladh

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
_raffe_ skrev:
Brudar är som apor de hoppar från ena grenen till det andra, de måste alltid få tag i ett nytt gren innan de släpper taget.

Det är inget speciellt kvinnligt i det, känner massa killar som är exakt likadana.

Själv tycker jag dock att man ska ha så mycket respekt för den personen man har ett förhållande med att man avslutar relationen innan man går vidare! Som man vill bli behandlad själv ska man behandla andra....

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Chris Husky skrev:
KaliZ, gör slag i saken & skaffa motard & häng med mig & raca!!! ...jag vill ha sällskap & behöver någon att dela kostnader med. :) Du ska se att snart är bruden ett minne blott.
När det gäller raggning ställen i Halmstad har jag tyvärr inte mkt att komma med. Min erfarenhet är att staden suger på den punkten. Kanske Terminalen? :rofl

Jo flikkan e väl snart ett minne blott...med det som oroar mest och som man kommer att sakna är nog TRYGGHETEN av att ha ngn.

Som det står...så får det allt bli en motard snart! Ska plugga till januari sedan om jag får jobb så blir det en beställningen direkt. Är jag kvar i Halmstad om ett halvår...så får vi återuppta kontakten och ut o göra stan osäker på våra retarder! :hihi

Till trådskaparen...jag tycker det verkar vettigt som de andra säger..att va god vän med henne...gör inget mera förrän hon är singel. Det som man inte kan få - lockar mest...så kommer även hon att känna. Men var stark och motstå frestelsen tills det är dags på allvar.... :tuttar

/KaliZ

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Se det så här; om du får ihop det med henne så blir hon ju räddad från ett trist förhållande som troligtvis skulle ta slut förr eller senare i vilket fall. Samtidigt gör du killen en tjänst genom att göra lidandet kort, och låta honom få slippa ett långdraget och smärtsamt slut på ett icke hållbart förhållande. Tänk vad otrohet kan vara vackert ibland ;)

Ok... det där var inte hela sanningen men en tanke iaf.

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
OT: Polaren brukar alltid säga att kvinnor är inte bättre än djur!

I vissa lägen så kan det fanimej vara sant. Det som jag tycker är värst är alla brudar som skall vältra sig i att ngn tycker att dom är vackra, fina, söta, sexiga eller vad som... Dom kan sitta o snacka med en hel jävla kväll och när kvällen är slut, vända på klacken, plocka upp första bästa dude o knata iväg med dom...

O ständigt dessa jävla kommentarer....Gud va jag e tjock eller ful eller vad nu än som kan vara fel... som är en retorisk fråga som man skall svara: nä det är du inte.... , på ... Ibland vill man bara säga: Ja det är du, för att det skall lägga av...

Till trådskaparen Miller: Säger som många andra, ligg lite lågt och uttryck på ett milt sätt att du inte gillar situationen. Men polare kan man ju alltid vara...dock har någon uttryckt att killar kan inte vara polare med tjejer eftersom dom alltid har ngt annat i tankarna :hihi Njut av livet o ha kul med bruden och låt inte mina sura kommentarer påverka. Du verkar ju ha det gött jämfört med en annan.

PS: Om jag är bittert singel, afan ... :hihi :fyllisar :gnissla

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Hoj
finns
MilleR: Du vet nog innerst inne hur du vill göra. Följ ditt hjärta.

Alla har varit med om olika saker och alla har fått olika slut. Det är bara Du som vet vad du vill.

Lycka till!!

Se bara till att du "vet vad du vill" innan det är för sent :fakta

HanneZ

Guest
Jag kanske är lite naiv men är det inte så att när man VERKLIGEN är kär så är man inte otrogen?

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
2fast4hjo skrev:
Vad gjorde hon på krogen om hon har ett stadigt förhållande :va

Om jag blir ihop med någon så måste jag få lov att gå på krogen med polarna ngn gång då o då, annars är jag hellre singel. Att gå på krogen innebär ju inte att man måste ständigt vara aktiv raggande utan kanske bara för att ha kul eller träffa vänner osv osv.

Dock kan man ifrågasätta VAD hon gjorde på krogen? :)

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
2fast4hjo skrev:
Så är det :tummenupp

Blir du permanent stugsittare när du har förhållande då? Låter inte speciellt skoj...

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Trek 4400Alpha, Nitro Icon59w,
2fast4hjo skrev:
Så är det :tummenupp

Va?......hoppas du inte e allvarligt? :7peta
För nyvaken för att se ironi å andra hemska påhitt....... :huvet

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
2fast4hjo skrev:

Nämän oj, vaaaad gjorde hon på krogen om hon hade ett stadigt förhållande. Ush och fy. Liderliga kvinna hora varde ditt namn. Om hon vore en ansvarstagande kvinna skulle hon inte lämnat sin man och husbonde för tarvliga eskapader i syndens näste. Hon skulle stått sin man bi med mat och service, efter att han kommit hem från sitt arbete.

Vissa stannar i 1800-talet medans andra omfamnar en mer modern och liberal syn på samhället.

gladh

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
D-one skrev:
MilleR: Du vet nog innerst inne hur du vill göra. Följ ditt hjärta.

Alla har varit med om olika saker och alla har fått olika slut. Det är bara Du som vet vad du vill.

Lycka till!!

Se bara till att du "vet vad du vill" innan det är för sent :fakta

Ja....nu känns det som jag måste bege mig upp på "berget" och hänge mig åt lite seriöst tänkande..... :va
Och som jag skrev tidigare i tråden, antingen slutar det i ett mörker men att jag vet att det inte funkade....eller så blir det gôtt....sånt kan man ju aldrig veta. Jag lever efter mitt CARPE DIEM!!!!

Tack till alla!!! har gett mig lite att tänka på..... :Bugar

MilleR

Member of Team Manwhore
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
gladh skrev:
Nämän oj, vaaaad gjorde hon på krogen om hon hade ett stadigt förhållande. Ush och fy. Liderliga kvinna hora varde ditt namn. Om hon vore en ansvarstagande kvinna skulle hon inte lämnat sin man och husbonde för tarvliga eskapader i syndens näste. Hon skulle stått sin man bi med mat och service, efter att han kommit hem från sitt arbete.

Vissa stannar i 1800-talet medans andra omfamnar en mer modern och liberal syn på samhället.

gladh

hirrhirr :tummenupp klockrent!

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
MilleR skrev:
Jag lever efter mitt CARPE DIEM!!!!

Fortsätt med det. Fundera över hur olika handlingar kommer att påverka dig, men tveka aldrig att just fånga dagen.

Sen att vissa resonerar över att om hon är otrogen mot en kan hon vara det mot dig är bara genuint korkat. Vilken flickvän som hellst kan vara otrogen, punkt. Likaså vilken pojkvän som hellst. Och om man varit det 1 ellr 2 eller 10 ggr behöver inte betyda att man är det nästa gång.

gladh

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
ALLA kan vara otrogna. Alla kan byta partner till en ny, hux flux. Att hon gjort det förut behöver inte automatisk betyda att hon inte är dig trogen och risken finns som sagt ändå, skit i det.

Känner du inte hennes pojkvän/man/löksoppa är det fullständigt skitsamma, det är hennes val. Kör hårt.

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
gladh skrev:
Fortsätt med det. Fundera över hur olika handlingar kommer att påverka dig, men tveka aldrig att just fånga dagen.

Sen att vissa resonerar över att om hon är otrogen mot en kan hon vara det mot dig är bara genuint korkat. Vilken flickvän som hellst kan vara otrogen, punkt. Likaså vilken pojkvän som hellst. Och om man varit det 1 ellr 2 eller 10 ggr behöver inte betyda att man är det nästa gång.

gladh
Du är så vis! :tummenupp

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
gladh skrev:

gladh
vilket i sin tur betyder att du oxo är ute o cyklar lite, om du bara skippade dina fina formuleringar ett tag så hade du säkert oxo fattat det jag skrev.

Om hon har pojkvän o träffar MilleR och då säger att du lyssna här jag har pojkvän o det är inte rätt att göra så här mot min pojkvän, så betyder det att hon har en inställning till otrohet som något man inte gör.
Om hon däremot vandrar hand i hand etc etc så har hon inte denna tankegång om att hon är otrogen och är det då lättare mot nån annan också.
Eller har jag fel i mitt tänkande???????????

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Bakpååkare. :)
MilleR skrev:
Jag har letat efter läge att nämna det....men efter som det gått en vecka så känns det lite sådär att nämna det.......angående hennes eventuella otrohet så resonerar jag så att om det nu skulle bli nåt så kan det ju bli såhär.
Alt1: vi lever lyckliga i alla våra dagar... :)
Alt2: hon e otrogen....jaja må så vara men jag vet hur det slutade istället för att hon blev "the one who got away"

Nu ska jag berättaen hemlis. Men du får lova att hålla tyst.. :rolleyes:
*viskar*: Jag hade pojkvän när jag träffade Peter... Så visst kan det sluta med Alt1.. :tummenupp

Nyheter
Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...