Release fest!!! Ghostrider, goes wild

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
PARTY!!!

Detta vill inte jag missa...

Vill ni slippa åka till Stockholm för att köpa biljett??

För er som bor i Uppsala så kommer ni även kunna köpa biljetter av mig.

Sen är ju detta en onsdag, kanske inte en after work öl onsdag. Men det kan ju bli!! Det finns plats för ca 100 mat gäster.
Hur ser intresset ut för att boka mat bord för kvällen?

Vill ni veta mer eller köpa biljett går det bra att ringa
Maria Widgren
0708-303753

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
:rodnar Sorry, hoppas detta säger lite mera

NÄR: Den 15 oktober kommer det att bli världs premiär på filmen "GHOST RIDER, goes wild"...

VAR: Vi kommer att samlas på trappan till medborgarhuset/Medborgarplatsen SENAST 18.00!!!

HUR MÅNGA KAN KOMMA: 400 personer...

VAD KOMMER ATT HÄNDA: 18.00 kommer vi att ta oss till den restaurang vi skall vara på, en restaurang med ypperlig mat och stor bar.

Väl framme kommer det att finnas 100 restaurang platser till vårt förfogande, platser som måste bokas i förväg i samband med köpet av biljetten!!!

19.30 kommer filmen att starta och hålla på i drygt 2 timmar...

Under visningen kommer självklart baren att hålla öppet... ;o)))

På plats kommer man att kunna köpa GR2 samt GR1 till ett pris av 200kr stycket!!! (butikspris 299kr)

Efter filmvisningen så kommer vi att fortsätta partyt till dess att restaurang chefen slänger ut oss!!!

BILJETT PRIS: 100kr...

VAR KAN MAN KÖPA PREMIÄR BILLJETTER: I MDS butikerna på Folkungagatan samt midsommarkransen... (f.o.m fredagen den 26 september)

ÅLDERSGRÄNS: 20 år!!! (restaurangens regler)

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Trevligt! :tummenupp

Vi får prata om detta i morgon. Har du tur då Maria kanske du säljer 20 biljetter på ett bräde!

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
:D Det är det jag hoppas!!

Men sen skulle det ju faktiskt vara jäkligt kul om vi blev ett större gäng som kunde åka från Uppsala tillsammans. Äta lite god mat och festa.

Så kom igen nu alla, ju tidigare jag vet hur många som är intresserade, ju tidigare vågar jag boka bord.

Tyvärr är det ju en onsdag så alla kanske inte kan komma ifrån.

//M

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Låter gött! Skönt med 20års gräns!

Annars är juh Gr/Gr-forum drabbat av snorungar i drivor!

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Mig slipper ni iaf. GR suger getpung och hela grejen är en riktig blåsning mot traktens hojåkare. Eller hur var det Affe, har du körförbud ännu? :rolleyes:

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag väger inte in värderingar om det nalkas fest.
GR må vara vidrigt rent moraliskt, men jag måste medge att det är spännande att se på.

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
JoS skrev:
Jag väger inte in värderingar om det nalkas fest.
GR må vara vidrigt rent moraliskt, men jag måste medge att det är spännande att se på.

Jag måste hålla med dig där. Blir lite tråkigt om man ska väga in för mycket moral i allt.
Tex så skulle jag ha väldigt svårt att pyssla med min absolut största hobby om så vore fallet.
Med tanke på hur ofta jag själv kör lagligt på hojjen så har jag svårt att fördömma GR för mycket. GR är dock värre på alla punkter jag komma på men ändå.
Han utsätter sina medtrafikanter för lite väl stora risker men likväl kommer jag säkert befinna mig på festen.
Det ÄR kul att kolla på. Så är det!

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Det är inte fullt lika kul att se om man har i åtanke att GR nog är den som lyckats motarbeta utövare av vår kära hobby allra mest i år. GR måste vara som en våt dröm för alla som har ett horn i sidan till hojåkare. Dessutom tjänar han grova pengar på det.

Alla som kör hoj gillar att gasa och busa. Därför vinner man på att hålla låg profil. Det sista man kan kalla GR är låg profil och snart får vi nog se motorcykelprejande poliser även i uppsala. Det skulle iaf inte förvåna mig.

GR är en parasit. :fatta!

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Nja.. de där skiter vi nog i.

Förresten, är det verkligen NÅN som helt seriöst pröjsar 2-300 för filmerna? Med tanke på att de kan laddas ner gratis sen..

Går det i samma anda som Gr dagen, så är det väl inte mkt att hurra för. :eek:
(om ni minns hur seeeegdragen den var)

Ha så kul, ni som åker dit iaf :tummenupp

c0la

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
Skrotad
Ugluk skrev:
GR måste vara som en våt dröm för alla som har ett horn i sidan till hojåkare. Dessutom tjänar han grova pengar på det.

GR är en parasit. :fatta!

Du kan ha en stor poäng i det du säger. :fakta Sen en annan sak varför åka till stockholm för att släng ut lite cash på biran ( är det verkligen NÅN som helt seriöst pröjsar 2-300 för filmerna? "citat tinatjejen" ) det är ju bara att verkligen glöma den idén. Gör bara så här ta hela gänget till O´conners eller Williams om dom fortfarande finns & så har ni en fin säsongsavslutning... blir många fler öl än om ni skulle åka till sthlm. :öl :öl :öl :öl

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Men då hade vi ju lika gärna kunnat ha haft Uppsalas lilla variant av sporthojsfesten på O'connors istället för att ha åkt alla mil ner till den stora sporthojsfesten som var i slutet på Augusti. Varför träffa sporthojjare från hela landet när du kan vara i Uppsala och träffa några få?! :rolleyes:
Det hela är för att träffa likasinnade. Alla som medverkar på festen är inte självmordbenägna vettvillingar. Du behöver inte heller köpa filmerna. :fakta

Säsongsavslutning har vi varje onsdag, ojämn vecka på O'connors. :D

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
No1 skrev:
Vissa försöker åtminstonde att skapa något roligt...
Ett litet krig med polisen som vi andra får betala för. :finger Så försök inte komma med att du bara försöker tillfredställa något otroligt publiksug.

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
No1 skrev:
Vissa försöker åtminstonde att skapa något roligt för andra i stället för att bara sitta som DU och gnälla som en liten barn unge som tappat sitt sista tuggummi, men kan hålla med om att det kunde gått smidigare på GR dagen...

No1...

såja, se till o kramas nu.. inte skälla på varann.
men kul att det ordnas fester för hojåkare, det är nog inte det
det klagas på! helkul!

men som sagt så kunde Gr-dagen varit liite mer planerad för
den var segdragen helt klart , inget att krypa under stolen med.

hoppas på bättre arrangemang tills nästa år!

så festa på på releasepartyt! :rock :rock!
återstår o se om man dyker upp eller ej.

/z

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
Suck!!!

Detta var inte en tråd för att få reda på vad folk anser om Gr. Vill man inte gå på festen är det helt enkelt bara att skita i att komma.

Men jag kan hålla med en del. Ser själv gärna att detta blir den sista filmen dem gör. Då de utsätter både sig själv och andra för en större risk. Filmen är häftig att se. Då folk köper finns det tydligen ett intresse. Men att skylla alla problem med polisen på Gr är fel. Jag tycker som flera här på forumet om att köra fort. Men jag väljer själv vart och när jag vill göra det. Oroar mig inte alls för att bli prejad av polisen i stan. Om man är orolig för det, kanske man skulle ge sig själv en tankeställare över sin egen körning. Det finns något som heter eget ansvar!!

//Maria

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
No1 skrev:
Vissa försöker åtminstonde att skapa något roligt för andra i stället för att bara sitta som DU och gnälla som en liten barn unge som tappat sitt sista tuggummi, men kan hålla med om att det kunde gått smidigare på GR dagen...

No1...

Hoppla.. trampade jag på en öm tå nu eller? Sorry isf.
JAG ÄR BESVIKEN på Gr dagen. Det står jag för, sen om du tycker att jag är en snorunge är ju inte de så konstigt, eftersom jag troligtvis är en sisådär 20 år yngre än dig.

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Maria skrev:
Suck!!!

Detta var inte en tråd för att få reda på vad folk anser om Gr. Vill man inte gå på festen är det helt enkelt bara att skita i att komma.

//Maria

Sorry Maria. Jag klagar inte på att ni fixat fest, de är ju bara roligt för de som vill komma!! :tummenupp

Gr dagen däremot, var en besvikelse. That's it.
Kul att du fixar biljetter å bokar bord iaf.

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
maria: inte meningen att klaga om gr-dagen, för det var inte det tråden var menad för.. filåt.

jaja, vi kan väl reda ut det ikväll ifall det finns frågetecken.

så festtråda vidare här ! *s*

/z

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Man har ett eget ansvar, ja. Inte minst för vilka verksamheter man stöder. En hårdnande attityd från polisen kan mycket väl drabba dig även om du inte kör som en vilde. Jag skyller inte alla problem med polisen på GR, men de uppsalapoliser jag pratat med har alla nämnt GR och diverse variationer på "ta i med hårdhandskarna"-temat mot busande sporthojsförare.
GR har betydligt bättre odds att få Tone Tingsgård-motioner genomdrivna än Tone själv.
Sucka bäst du vill, jag tänker inte stödja GR. Jag jobbar hellre för att få köra hoj även i framtiden.

Maria skrev:
Suck!!!

Men jag kan hålla med en del. Ser själv gärna att detta blir den sista filmen dem gör. Då de utsätter både sig själv och andra för en större risk. Filmen är häftig att se. Då folk köper finns det tydligen ett intresse. Men att skylla alla problem med polisen på Gr är fel. Jag tycker som flera här på forumet om att köra fort. Men jag väljer själv vart och när jag vill göra det. Oroar mig inte alls för att bli prejad av polisen i stan. Om man är orolig för det, kanske man skulle ge sig själv en tankeställare över sin egen körning. Det finns något som heter eget ansvar!!

//Maria

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...