Release fest!!! Ghostrider, goes wild

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Jag kan mycket väl tänka mig att åka till Sthlm och träffa medlemmar från sporthoj.com på en fest.

Skall dom visa GR2 där?! Ok. Jag kan ju blunda.

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Bli inte bitter JoS.. :D Jag försöker inte ge dig dåligt samvete, det kan du bara göra själv. ;) Festa och ha skoj nu och tänk inte på morgondagen!

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
JAG ÄR INTE BITTER! SKALL DET VARA SÅ SVÅRT ATT FATTA!!! :mad:

:D

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Jag håller med Ugluk i det han säger...men samtidigt är det upp till var och en att göra det de tycker stämmer överrens med sin livsstil.
Jag kommer INTE att fara till Shlm för att se GR-visningen...
men i vår till SH-festen om man inte ligger i frossa eller något.
Å en gruppkram är jag gärna med på :hej

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
OOOh kramar e goaaaaa!
"Kram kram kram"

Och ang Gr förstöra för mc chafförer i sverige så är väll lösningen att han åker utomlands och filmar istället!
*poof* problem solved!

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07
Allvarligt talat!!

Kör man som en idiot får man ta ansvar för det. Gr är inte ensam om att bedriva denna verksamhet. Det man kan säga om honom är att han är en betydligt skickligare förare än de flesta på detta forumet. Så bara för att han väljer att köra som en galning och filma det. Så betyder inte det att alla andra måste göra lika dant. På vilket sätt förstör han för dig?! Vill du ligga i dina lagliga 90 på 90 väg så gör det. Men vill du blåsa 190+ på 70 väg så är detta upp till dig själv och inget man kan skylla Gr för. Och väljer man att ligga 190+ så får man ta konsekvensen av att själv en dag råka ut för en olycka eller skada någon annan. Det är väl ändå inte Gr som håller i gasen när du kör.
Att polisen börjar bli hårdare beror knappast på en person, utan på många flera olika faktorer. Skapar man hojar som väger under 200k med 150 eller mer kusar i så är det frestande att dra på.

Men ser fram emot ett stort kramkalas ikväll, inga sura miner här. :hej

//Maria

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Maria, läs vad jag skrivit i mina inlägg. Allvarligt.

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Maria skrev:
...väljer man att ligga 190+ så får man ta konsekvensen av att själv en dag råka ut för en olycka eller skada någon annan. //Maria

Inte för att jag bryr mig i stort kring GR frågan, men detta beteknar jag som ett utav de mest jagfixerade och korkade uttalanden på SH på länge.

Men kram på er iallafall.

gladh

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
gladh skrev:
Inte för att jag bryr mig i stort kring GR frågan, men detta beteknar jag som ett utav de mest jagfixerade och korkade uttalanden på SH på länge.

Men kram på er iallafall.

gladh
Dessutom helt felaktigt. Kul att du hälsar på här i uppsaladelen Gladh! :hej

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Wherever morality is needed... :rolleyes:

Dessutom så lyckas man ju stava som en kratta när man skall göra första intrycket.
Uppsala är iallafall trevligt och jag har en del polare där, dock ingen som kör hoj.

gladh

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
Pesronligen blir jag betydligt mer trissad att köra fort efter att ha sett typ MotoGP eller likn och körde precis lika illa före GR som efter.
Dessutom tycker jag att det är underhållande att titta på och kommer förmodligen att köpa filmen...

kortstubina

Rörkens egen Kioskis
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
spätta på en blackbird
Man får väl ägna en tanke åt de som tror sig vara lika skickliga förare som GR, som ska impa på polarna å andra (tror de iaf).
Tyvärr slutar inte alltid deras försök lika lyckligt som GR:s, jag tror tyvärr att många av de yngre förarna på MC tycker att GR ocg Getaway filmerna är så balla att även de tror att de är odödliga/oskadliga och gör allt för att vara balla.

Oki måste medge att när folk kan behärska sin MC blir jag lite imponerad, men inte när de gör det bland andra trafikanter.

Där har vi alla (som har någon form av kk) rätten att framföra fordon på ett humant sätt så ingen kan komma till att utsättats för skador.

Men man ska ju krama varandra i trafiken....
Så mer kramar åt folket!!!

Maria

....addicted....
Gick med
2 Jul 2003
Hoj
R6 -07

Tack den värmde...

få be om ursäkt för mitt sätt att uttrycka mig. Var inte meningen att reta upp någon. Ska tänka igenom det jag skriver till nästa gång. Lovar...

//Maria

benrangel

Fullblodsironiker
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
*såld*
Maria skrev:

Tack den värmde...

få be om ursäkt för mitt sätt att uttrycka mig. Var inte meningen att reta upp någon. Ska tänka igenom det jag skriver till nästa gång. Lovar...

//Maria

Du har iallafall en riktigt trevlig hoj :hej

gladh

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
gladh skrev:
Wherever morality is needed... :rolleyes:

Dessutom så lyckas man ju stava som en kratta när man skall göra första intrycket.
Uppsala är iallafall trevligt och jag har en del polare där, dock ingen som kör hoj.

gladh

Nu med mera moral :D

Det låter gott, och willkomen till Uppsala delen :rock

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
No1 skrev:

Dock så tycker jag att det är fel att dra paraleller mellan olika saker, och för andra så skulle kritiken tas emot på ett mycket bättre sätt om den som är missnöjd personligen skrev ett email eller PM istället för att föra ut det i ett forum...

No1...

Och där tar du för givet att ALLA vet att det är DIG man ska PM:a :confused: ?
Fick reda på idag att det var du som var anordnare och Gr själv. :fakta

Hade jag vetat det hade jag PM:at.
Anyway.. se till att fixa en sjyst fest nu istället.

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
No1 skrev:
...Ugluk, efter att fått höra hur DU framför ditt fordon så tror jag att du är en av dem sista som skall klaga på andra i trafiken... :rolleyes: Ds!
Nu griper du efter halmstrån min vän. Enstaka fortkörningar på folktom E4 kan aldrig jämställas med den negativa uppmärksamhet produktionen och marknadsföringen av GR-filmerna skapar.
Min kritik kan ju naturligtvis inte tas via pm eller email eftersom jag vill att så många som möjligt ska inse att det finns en högst påtaglig baksida av GR-hypen alldeles oavsett det olämpliga i själva körningen. Folk måste ju inse att du blåser dom på pengar samt försöker begränsa de stora friheter vi har idag som motorcyklister.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...