Maria skrev:...väljer man att ligga 190+ så får man ta konsekvensen av att själv en dag råka ut för en olycka eller skada någon annan. //Maria
Dessutom helt felaktigt. Kul att du hälsar på här i uppsaladelen Gladh!gladh skrev:Inte för att jag bryr mig i stort kring GR frågan, men detta beteknar jag som ett utav de mest jagfixerade och korkade uttalanden på SH på länge.
Men kram på er iallafall.
gladh
Maria skrev:
Tack den värmde...
få be om ursäkt för mitt sätt att uttrycka mig. Var inte meningen att reta upp någon. Ska tänka igenom det jag skriver till nästa gång. Lovar...
//Maria
gladh skrev:Wherever morality is needed...
Dessutom så lyckas man ju stava som en kratta när man skall göra första intrycket.
Uppsala är iallafall trevligt och jag har en del polare där, dock ingen som kör hoj.
gladh
No1 skrev:
Dock så tycker jag att det är fel att dra paraleller mellan olika saker, och för andra så skulle kritiken tas emot på ett mycket bättre sätt om den som är missnöjd personligen skrev ett email eller PM istället för att föra ut det i ett forum...
No1...
Nu griper du efter halmstrån min vän. Enstaka fortkörningar på folktom E4 kan aldrig jämställas med den negativa uppmärksamhet produktionen och marknadsföringen av GR-filmerna skapar.No1 skrev:...Ugluk, efter att fått höra hur DU framför ditt fordon så tror jag att du är en av dem sista som skall klaga på andra i trafiken... Ds!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |